Tallinnan risteilyllä

resnev

Tallinnan risteilyllä 30.11-1.12. 2006 Galaxy
Olin tallinnan risteilyllä taannoin. Olen nuori nainen sairastan masennusta olen psyykkisesti sairas.Meillä oli ystävieni kanssa perinteinen tallinnan risteily ja meitä oli iso porukka muita psyykkisesti sairaita ihmisiä vähän risteilyllä.Nyt vasta kerkeän kirjoittamaan siitä huonosta fiiliksestä mikä minulle jäi siitä risteilystä.Koko viikon olin innokkaasti varttunut sitä kyseistä risteily päivää mutta kun päivä koitti niin kaikki romahti kertaheitolla.Heti aamulla herättyäni en voinut mitään muuta kuin itkeä olin todella pahasti masentunut en oikein pystynyt piristymään väkisin aloin kuitenikin vaikka kuinka itketti vetämään naamaani hymyyn.Olin ihan maissa. Oli todella paha paskamainen olo ihan kuin olisi kuristanut kurkussa joku naru.Olihan sinne pakko lähteä.Sitten kun pääsin laivaan niin heti tunsin että miten ihmiset minua vihasivat ja inhosivat.Minulla oli niin valtavat odotukset sitä risteilyä kohtaan että kaikki sitten meni kuin romukoppaan.Saatana kun jäi paha fiilis.Kaikki siellä livalla vihasi ja inhosi minua.Kun yritin tanssaia siinä esiintymis lavan edessä niin viereeni tuli joku ukko tönimään minua hän kosketti minua minä näin heti hänen väkinäisen ilmeensä ja tajusin että tanssiahan hänkään ei kanssani halua kunhan vain pelleilee joten jouduin sille ukolle kääntämään selkäni kukapa haluaisi tanssia psyykkisesti sairaan naisen kanssa?? Ajattelin ja selkäni käänsin.Minä olen menettänyt tämän syksyn aikana paljon ystäviä.Ensin menetin oman netti rakkauden sitten menetin opiskelun ammattikoulun aikaiset ystäväni sitten menetin seitsemän sähköposti ystävääni jotaka sain mielenterveys yhdistys taimen kotisivuilta laitoin sinne mielenterveys yhdistys taimen kotisiviulle reippaana tyttönä kirjeenvaihto ilmoituksen mutta nekin ystävät joita sain sen kautta rupesi minua heti vihaamaan kun kerroin heille sairastavani masennusta suunilleen saman tapaisen jutun olen kirjoittanut suomi24:jän masennus sivuille kuin tännekin.Vietän aikaani paljon netissä joten kirjoittelen masennus sivuille sekä tänne aika paljonkin se helpottaa tätä pahaa oloa.Saahan masentuneetkin ihmiset käydä risteilyillä?? Onhan minullakin siihen oikeus.Olen huomanut sen heti kun kerron ihmisille että olen masentunut niin heti kaikki kaikkoaa ympäriltäni.Tallinnan laivalla se ukko mitä ilmeisemmin vihasi kuitenkin minua?? Ainakin sellainen fiilis jäi minulle.Myös syksyllä minulle jäi pahat fiilikset kun etsin suomi24:jän etsintäkuulutus sivuilla ystävää silloikin huomasin että miten se minun vanha netti kaverini todella vihasi ja inhosi minua.Hän itse näytti kaiken vihan ja inhon minua kohtaan Elo-syyskuussa.Voin sanoa että olen kaikkien ihmisten inhoama nuori nainen kaikki ihmiset vihaa ja inhoaa minua.Minulla on todella paha olo tässä elämässä luuserkisi minua on nimitellyt minun enetinen netti kaveri se ukko vihaa ja inhoaa minua.Eihän tämä toisten ihmisten aiheuttama paha olo lähde pois vaikka mitä tekisi.Kyllä minä ainakin tiedän miltä tuntuu se että kun kaikki kääntää selkänsä minulle ne kirje kaverit joita sain lupasi kyllä että ikinä ei minulle selkäänsä käännä mutta kuinka sitten kävikään¨??Sen sanon että olen psyykksesti sairas ja kaikkien ihmisten netti kaverini vihaama luuseri eikä minulla muuta sanottavaa ole.Olisiko itsetuho hyvä ratkaisu minulle?? Olen sitä kyllä harkinnut.Eipähän sitten ainakaan netti kaverini tarvitsisi vihata minua jos hengen riistäisin itseltäni.Helpottaa että pääsee tänne kirjoittamaan lähdenkin jatkamaan itkemistä muualle.Menen kirjoittamaan seuraavaksi masennus sivuille.

4

1095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkospuurapu

kalat osastoa.olit itsemurhan partaalla jo silloin,minulle tuli suuri hätä (IRL) (jk) soitin inkeroisiin vai minne ja kyselin eikö kukaan huolehdi orvoista nuorista tyttäristä.Hätä oli todellinen,kun itsellänikin on lapsia.selaappa huvikses,toin kukkia ym.Tästä:kun seuraavan kerran näen sinut,niin tervaaaan paljaan takapuolesi ja kieritän höyhenissä,ja varmasti.olin silloin nettivihreä enkä tajunnut.helpotuin kun huseerasit viikon kuluttua sielä sun täälä.Sait narutettua minut totaalisesti.no näistä olen itseäni nauranut.mutta minulle sattui näin.Tervaan silti.

• resnev

Moi Mikko . Kyllä minä tiedän että sinä olet jo vuosia minua vihanut ja inhonut ja sinun piti tulla ihan vartavasten nettiin se minulle sanomaan kun et muuten uskalla sanoa vihaavasi minua.?? Joo kyllä minä tiedän ja olen tiennyt jo kaksi vuotta että sinä minua vihaat ja inhoat. Paskaa sinä minulle olet puhunut ja pettänyt minut moneen kertaan sehän johtuu ihan siitä että vihasit minua jo vuonna 2005 kyllä minä sen tiesin tiesin sen jo vuonna 2004 mutta kenellekkään en vain sitä kertonut.Yritit tutustua minuun silloin syyskuussa ja sanoitkin minua luuseriksi vain luokatkasesi minua mutta minä en enää sinua todellakkaan rakasta jos sitä pelkäät minäkin nimittäin osaan vihata ja inhota olet sen opettanut minulle.Mikko on opettanut minulle miten vihataan ja inhotaan kerron muuten vaimollesi ja lapsillesi ihan varmasti että sinä vihaat ja inhoat minua ja mitä kaikia sinä minulle olet puhunut. Naimisissa oleva Mikko ukko pitää minua luuserina ja kusipäänä ja pettää minua naapurin muijan kanssa se tässä jutussa on muuten totuus inhoaa ja vihaa minua.

• mikko....
        resnev kirjoitti:

Moi Mikko . Kyllä minä tiedän että sinä olet jo vuosia minua vihanut ja inhonut ja sinun piti tulla ihan vartavasten nettiin se minulle sanomaan kun et muuten uskalla sanoa vihaavasi minua.?? Joo kyllä minä tiedän ja olen tiennyt jo kaksi vuotta että sinä minua vihaat ja inhoat. Paskaa sinä minulle olet puhunut ja pettänyt minut moneen kertaan sehän johtuu ihan siitä että vihasit minua jo vuonna 2005 kyllä minä sen tiesin tiesin sen jo vuonna 2004 mutta kenellekkään en vain sitä kertonut.Yritit tutustua minuun silloin syyskuussa ja sanoitkin minua luuseriksi vain luokatkasesi minua mutta minä en enää sinua todellakkaan rakasta jos sitä pelkäät minäkin nimittäin osaan vihata ja inhota olet sen opettanut minulle.Mikko on opettanut minulle miten vihataan ja inhotaan kerron muuten vaimollesi ja lapsillesi ihan varmasti että sinä vihaat ja inhoat minua ja mitä kaikia sinä minulle olet puhunut. Naimisissa oleva Mikko ukko pitää minua luuserina ja kusipäänä ja pettää minua naapurin muijan kanssa se tässä jutussa on muuten totuus inhoaa ja vihaa minua.

moi

• lasmar
        mikko.... kirjoitti:

moi

kerrot tuosta itsetuhosta se ei kannata missään tapauksessa on varmasti jokin parempi ratkaisu. Itsetuholla ei saavuta muuta kuin pahaa mieltä ystäville ja sukulaisille näin joulun alla pitäisi ainakin yrittää olla positiivinen jo meidän kaikkien tähden.Onkohan nyt niin että sinä näet peikkoja siellä missä niitä ei edes ole.Toivon sinulle hyvää jatkoa ja tsemmiä. Jos haluut voidaan kirjoiteela näistä asioista toisella sivulla paremmalla aikaa.
        Hyvää Joulua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe