Tiina Björkman

MItä puuhailee nykyään

Tuli perjantaina elokuva, jossa Tiina Björkman näytteli, mitähän puuhannee nykyisin?

19

20232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arkienkeli 2

      Kyselin samaa elokuvat/kauhu -keskustelussa.
      Kuutamosonaatin jälkeen ei ainakaan mulla ole
      mitään havaintoa, valitettavasti. Aikaisemmin
      oli muistaakseni jossakin lyhyessä filmissä
      nuoren Samuli Edelmanin kanssa. Taisi tapahtumat
      sijoittua ruotsinlaivalle.

      • bout

        IMDB löytää jokusen leffan, ei hän varmaan mikään ammattinäyttelijä ole ollut koskaan. Nyt jo varmaan nelikymppinen tavis perheenäiti jossain.


      • Fraks Fazer
        bout kirjoitti:

        IMDB löytää jokusen leffan, ei hän varmaan mikään ammattinäyttelijä ole ollut koskaan. Nyt jo varmaan nelikymppinen tavis perheenäiti jossain.

        Joo pisti kyllä Tiina mielen iloiseksi, kivat tissukat ja hyvä kroppa. Kuutamosonaatti on sarjassamme "lapsuudensankari osastoa" Kauhu leffa ja kaunis tyttönen...


      • maty
        Fraks Fazer kirjoitti:

        Joo pisti kyllä Tiina mielen iloiseksi, kivat tissukat ja hyvä kroppa. Kuutamosonaatti on sarjassamme "lapsuudensankari osastoa" Kauhu leffa ja kaunis tyttönen...

        todella seksikäs nainen ja vitun hyvännäkönen just itsekkin olen ehtiny missee muussa elokuvassa ois esiintyny


    • tiedän

      Ei näyttele enää nykysin, käy normaalisti töissä. Nykyään on lapsiaki-
      Tiinahan on näytellyt myös Vana Vedessä - nimisessä elokuvassa. Muusta en tiiä.

      • Anonyymi

        Eikö näyttelijä käy normaalisti töissä?


    • Bongasin

      Joo siis onhan tää Tiina näytellyt monessaki leffassa, mut sitten siirty oikeesee työhön, joo ja lapsiakin on, bongasin nimittäin jonkin aikaa sitten kävelemässä todennäköisesti oman tyttären kanssa (oli nimittäin paljon samaa näköö) oisko tytär jollu oku 14-16. Kaunis nainen Tiina muuten edelleen!

    • tunsin tiinan.viimeksi kun näin hänet.asui mua vastapäätä.pienen lapsen avopuolison kanssa.kontulassa tanhuankujalla.vuosi 92,itse muutin pois saman vuoden kesäkuussa.sen jälkeen en ole tyttöä nähnyt.todella mukava,ja ystävällinen likka

    • Silkkihuiveikohtaus

      Tiina Björkman vilahtaa pikkuroolissa myös Pekka Parikan ohjaamassa elokuvassa Talvisota, joka sai ensi-iltansa 1989.

    • SuomiLeffaFani

      Harmi että lopetti? näyttelemisen! Tosi kaunis ja herkän oloinen taiteilijan alku. :D Saunakohtaus on todella eroottinen, ei mitään likaista pornoa. Hyvää jatkoa Tiina, jos joskus tämän luet.

    • knaerva

      Silllä on musta pensas

    • Tuttu1990

      Nykyään vaihtanut nimensä Tiinasta, Piaksi... eli Pia Björman

      • Anonyymi

        Höpö höpö. ^


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. ^

        Hannu Börkma


    • Anonyymi

      Suomen kaunein nais näyttelijä oli sentään, jotain tyylii.

    • Anonyymi00022

      TEKI VAAN VISSII YHDEN KOKO ILLAN ELOKUVAN

      • Anonyymi00024

        JA SE OLIKIN KOKO SUOMEN IKUISESTI PARAS ELOKUVA


    • Anonyymi00025

      Tänään taas tuhero näkyi telkussa

    • Anonyymi00026

      Kaunis Nainen ja osaavan oloinen näyttelijän työssä. Harmi, että lopetti näyttelimisen.
      Toivottavasti löysi ja sai itselleen mieluisimman ammatin, kaikkea hyvää hänelle.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1308
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe