Taas se alkaa

Misery**

Taas mulla alkaa kaiken maailman syömis ongelmat. Mä tiedän etten oo läski, mä tiedän etten oo alipainonen. Kaikki sanoo et oon hoikka, kaunis jnejne, mutta mä en usko!
Mä en todellakaan tiedä mitä mun olis tehtävä, mä en usko mitään, en ketään. En tiedä onko raakaa sanoo, mutta mä vihaan itteeni. Mä haluisin pois, mutten toisaalta taas haluaisi lähteä, en mä kyllä uskaltaisikaan.
Mä hylkäsin ihmisen jota rakastan, ja mulle ei maistu enää ruoka. Mä en jaksa enää ymmärtää itseeni, kuinka joku muu voisi jaksaa.
Mä käyn terapiassa säännöllisesti kerran viikossa, mutten mä uskalla kunnolla puhua sielläkään.
Mä en saa kenellekään tunteitani ulos. Kaikki yrittää saada mua syömään, mutten mä tänäänkään syönyt aamupalaa, en edes raahautunut lounaalle. Mä haluisin laihtua, vaikka mä tiedän että oon normaali. Mutta tää mun touhu ei oo enää normaalia ja mä tiedän sen itekin, mä en todellakaan käsitä tätä enää.
Olkaa joku niin kiltti ja antakaa edes vähän jotain neuvoja...??
Mä suunnittelen karkkilakkoo, liikuntaa ja muuta vastaavaa...

2

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • artemisia_absinthium

ajatellut puhua sun terapeutille asiasta? Luulisi sen osaavan neuvoa parhaiten...Älä syö sen takia,että sua pakotetaan vaan sen takia,että se on välttämätöntä elämiselle. Karkkeja ei kannata muutenkaan syödä...Esim. kannattaa syödä paljon vihanneksia ja marjoja ja harrastaa kohtuullisesti liikuntaa niin energiat palaa ja varmaan jonkinlainen ruokahalu myös...Oliko sen rakkaan ihmisen hylkääminen niin lopullista kun se nyt tuntuu ehkä voitte selvittää asian ja ehkä sitten voit kertoa sun ongelmista ja saada tukea...

Tsemppiä...itsensä rankaiseminen ei ratkaise mitään vaan tekee olon pahemmaksi...

• Suz

Tai lähinnä että mitkä on ne tämän hetken ahdistavimmat asiat ja mitä oikeastaan toivoisit meidän tekevän?

Kerrot, että muut yrittävät saada sinua syömään, mutta et halua. Jos tahdot huomiota, siihen on terveellisempiäkin keinoja kuin syömättömyys. Huomiota saa myös pyytämällä sitä. :) En todellakaan sano tätä pahalla, päinvastoin - on paljon parempi olla rehellinen kuin peitellä oikeita syitä. Jos syöminen on sinulle todella ongelma (enkä missään nimessä epäile, etteikö olisi kun kerran niin sanot!) niin siihen on tyrkyllä paljolti apua erilaisissa paikoissa.

Jos me voidaan jotenkin auttaa niin kerro, millaisia neuvoja toivoisit. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6902
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5125
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      112
      3376
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3272
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      31
      2419
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1766
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1411
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1362
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1266
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1034
    Aihe