Missä vaiheessa..?

........

Enpä oo pitkään aikaan käynyt tällä palstalla ja nyt ihmettelenkin, että missä vaiheessa tämäkin keskustelupalsta on vajonnut näin alas? Eihän täällä ole kuin suurimmaksi osaksi jotain aivottomia viestejä, joiden kirjoittajista on varmaan hirveän hauskaa ärsyttää muita ihmisiä..

No juu, myönnetään. Ei tässä munkaan viestissä nyt hirveästi järkeä oo, mutta silti. Harmittaa vaan, kun nämä sivut oli kuitenkin joskus vielä ihan kivatki.

12

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaa

niinpä, itsekkään en ole pitkään aikaan käynyt, ja nyt täällä ei olekkaan enää mitään lukemisen arvoista...

Terv. pahasti pettynyt

• MarioSonic

Mitä memmetin hölmöläisiä täällä on kun eivät jätä heitä rauhaan? Miksei Sheriffi tee asialle mitään noille pila palstoille?

Tosi pettynyt...(heiluttelee päätään pettyneesti)

• Pumalicious
        MarioSonic kirjoitti:

Mitä memmetin hölmöläisiä täällä on kun eivät jätä heitä rauhaan? Miksei Sheriffi tee asialle mitään noille pila palstoille?

Tosi pettynyt...(heiluttelee päätään pettyneesti)

Joka toinen keskustelu on " Viimeisen kirjan nimi: Harry Potter ja kusihousu Mlafoy." Että sellasta. Asiallehan ei tietysti tehdä yhtikäs mitään.

• Pumalicious
        Pumalicious kirjoitti:

Joka toinen keskustelu on " Viimeisen kirjan nimi: Harry Potter ja kusihousu Mlafoy." Että sellasta. Asiallehan ei tietysti tehdä yhtikäs mitään.

Heitin tuon yleistyksenä että "joka toinen" mutta näyttää siltä että tämän keskustelun jälkeen jokainen otsikko on jotain p*skaa.

• Dean

Ei tää paikka oo minnekkään vajonnu. Vaan täällä käy NIIN ALAS VAJONNEITA ihmisiä, ja noi kaikki "tää on oikee Potter 7 nimi"-jutut on kirjoittanut ihan sama ihminen!

• black_fan

Joo, onhan se vähän ärsyttävää ku noita juttuja tulee, mut mitä sitte? Me ei varmaan kuolla.. ihmisillä on vaan vähän tekemisen puutetta ja tää on otollinen paikka härnätä muita. :) ja jos se aiheuttaa päänsärkyä, älkää tulko tänne. Ihan simppeliä. Kyllä tänne tulee taas kunnon juttua, kun elokuva ja kirja ilestyy.. koittakaa nyt olla repimättä housujanne siihen mennessä. :D

• M.I.C

Jaksaa lukea kun jotkut etsii kirjoista "virheitä" kuin mikäkin prhaita te muka olette. Lukeka englannin kielistä jos on niin vaikeaa suomenkielistä. Siinä joku pistää vaan "hauskempia kohtia

• ...
        M.I.C kirjoitti:

Jaksaa lukea kun jotkut etsii kirjoista "virheitä" kuin mikäkin prhaita te muka olette. Lukeka englannin kielistä jos on niin vaikeaa suomenkielistä. Siinä joku pistää vaan "hauskempia kohtia

Ja mitäs kieltä tämä oli? En ymmärtänyt pointtiasi. "Lukeka englannin kielistä jos on niin vaikeaa suomenkielistä. Siinä joku pistää vaan "hauskempia kohtia." Just joo. Varsinkin tuo jälkimmäinen lause jäi täysin vaille merkitystä.

Muuten olen kyllä keskustelun aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että kovin asiallisia keskusteluja täällä ei käydä. Itse pistäydynkin paikalla harvoin ja vielä harvemmin jaksan kommentoida mitään. Potter-aiheisille keskusteluille on parempiakin paikkoja kuin tämä.

• Mo!
        ... kirjoitti:

Ja mitäs kieltä tämä oli? En ymmärtänyt pointtiasi. "Lukeka englannin kielistä jos on niin vaikeaa suomenkielistä. Siinä joku pistää vaan "hauskempia kohtia." Just joo. Varsinkin tuo jälkimmäinen lause jäi täysin vaille merkitystä.

Muuten olen kyllä keskustelun aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että kovin asiallisia keskusteluja täällä ei käydä. Itse pistäydynkin paikalla harvoin ja vielä harvemmin jaksan kommentoida mitään. Potter-aiheisille keskusteluille on parempiakin paikkoja kuin tämä.

oon samaa mieltä mä en oikeen saanu tosta tekstistä mitää selkoo mut tää paikka on vajonnu tosi alas...

Voi voi... :/

• M.I.C
        M.I.C kirjoitti:

Englanniksi tekstitetty. Suomentajat yrittävät keksiä jotain "hauskempaa" suomennosta,mikä on aivan turhaa.

• Hermione
        Mo! kirjoitti:

oon samaa mieltä mä en oikeen saanu tosta tekstistä mitää selkoo mut tää paikka on vajonnu tosi alas...

Voi voi... :/

Jotkin jutut täällää on todellakin vajonnu alas, ja on ihmeellistä että niihin ei yhtään reagoida, mutta eihän silti kuitenkaan kannata ylireagoida.. Olis kyllä mukava tehä uus tämmönen keskustelu mihin ei kirjoteltais ko oikeaa asiaa eikä mittään hömpötystä.. joitaki kiinnostaa ihan oikeasti!
        Terv: Tympääntynyt

• carma_
        M.I.C kirjoitti:

Englanniksi tekstitetty. Suomentajat yrittävät keksiä jotain "hauskempaa" suomennosta,mikä on aivan turhaa.

Jos nyt ymmärsin oikein, et siis pidä Kaparin tyylistä suomentaa. Mun kokemuksien mukaan kääntäjä on kyllä onnistunut säilyttämään alkuperäisten teosten hengen todella hyvin.

Mitä sivujen käyttäjäkuntaan tulee, toki on niitä, jotka vaan ärsyttävät muita paremman tekemisen puutteessa. Mutta vasta sivut löytäneen näkökulmasta sanoisin että keskustelut ovat kuitenkin suhteellisen siistejä, eikä niissä haasteta riitaa tai tehdä kinastelusta keskustelun itsetarkoitusta, toisin kuin monilla muilla palstoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      124
      5231
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3718
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2470
    4. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1594
    5. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      33
      1593
    6. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1588
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1570
    8. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1491
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1323
    10. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1322
    Aihe