Enpä oo pitkään aikaan käynyt tällä palstalla ja nyt ihmettelenkin, että missä vaiheessa tämäkin keskustelupalsta on vajonnut näin alas? Eihän täällä ole kuin suurimmaksi osaksi jotain aivottomia viestejä, joiden kirjoittajista on varmaan hirveän hauskaa ärsyttää muita ihmisiä..
No juu, myönnetään. Ei tässä munkaan viestissä nyt hirveästi järkeä oo, mutta silti. Harmittaa vaan, kun nämä sivut oli kuitenkin joskus vielä ihan kivatki.
Missä vaiheessa..?
12
678
Vastaukset
- Minä vaa
niinpä, itsekkään en ole pitkään aikaan käynyt, ja nyt täällä ei olekkaan enää mitään lukemisen arvoista...
Terv. pahasti pettynyt- MarioSonic
Mitä memmetin hölmöläisiä täällä on kun eivät jätä heitä rauhaan? Miksei Sheriffi tee asialle mitään noille pila palstoille?
Tosi pettynyt...(heiluttelee päätään pettyneesti) - Pumalicious
MarioSonic kirjoitti:
Mitä memmetin hölmöläisiä täällä on kun eivät jätä heitä rauhaan? Miksei Sheriffi tee asialle mitään noille pila palstoille?
Tosi pettynyt...(heiluttelee päätään pettyneesti)Joka toinen keskustelu on " Viimeisen kirjan nimi: Harry Potter ja kusihousu Mlafoy." Että sellasta. Asiallehan ei tietysti tehdä yhtikäs mitään.
- Pumalicious
Pumalicious kirjoitti:
Joka toinen keskustelu on " Viimeisen kirjan nimi: Harry Potter ja kusihousu Mlafoy." Että sellasta. Asiallehan ei tietysti tehdä yhtikäs mitään.
Heitin tuon yleistyksenä että "joka toinen" mutta näyttää siltä että tämän keskustelun jälkeen jokainen otsikko on jotain p*skaa.
- Dean
Ei tää paikka oo minnekkään vajonnu. Vaan täällä käy NIIN ALAS VAJONNEITA ihmisiä, ja noi kaikki "tää on oikee Potter 7 nimi"-jutut on kirjoittanut ihan sama ihminen!
- black_fan
Joo, onhan se vähän ärsyttävää ku noita juttuja tulee, mut mitä sitte? Me ei varmaan kuolla.. ihmisillä on vaan vähän tekemisen puutetta ja tää on otollinen paikka härnätä muita. :) ja jos se aiheuttaa päänsärkyä, älkää tulko tänne. Ihan simppeliä. Kyllä tänne tulee taas kunnon juttua, kun elokuva ja kirja ilestyy.. koittakaa nyt olla repimättä housujanne siihen mennessä. :D
- M.I.C
Jaksaa lukea kun jotkut etsii kirjoista "virheitä" kuin mikäkin prhaita te muka olette. Lukeka englannin kielistä jos on niin vaikeaa suomenkielistä. Siinä joku pistää vaan "hauskempia kohtia
- ...
M.I.C kirjoitti:
Jaksaa lukea kun jotkut etsii kirjoista "virheitä" kuin mikäkin prhaita te muka olette. Lukeka englannin kielistä jos on niin vaikeaa suomenkielistä. Siinä joku pistää vaan "hauskempia kohtia
Ja mitäs kieltä tämä oli? En ymmärtänyt pointtiasi. "Lukeka englannin kielistä jos on niin vaikeaa suomenkielistä. Siinä joku pistää vaan "hauskempia kohtia." Just joo. Varsinkin tuo jälkimmäinen lause jäi täysin vaille merkitystä.
Muuten olen kyllä keskustelun aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että kovin asiallisia keskusteluja täällä ei käydä. Itse pistäydynkin paikalla harvoin ja vielä harvemmin jaksan kommentoida mitään. Potter-aiheisille keskusteluille on parempiakin paikkoja kuin tämä. - Mo!
... kirjoitti:
Ja mitäs kieltä tämä oli? En ymmärtänyt pointtiasi. "Lukeka englannin kielistä jos on niin vaikeaa suomenkielistä. Siinä joku pistää vaan "hauskempia kohtia." Just joo. Varsinkin tuo jälkimmäinen lause jäi täysin vaille merkitystä.
Muuten olen kyllä keskustelun aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että kovin asiallisia keskusteluja täällä ei käydä. Itse pistäydynkin paikalla harvoin ja vielä harvemmin jaksan kommentoida mitään. Potter-aiheisille keskusteluille on parempiakin paikkoja kuin tämä.oon samaa mieltä mä en oikeen saanu tosta tekstistä mitää selkoo mut tää paikka on vajonnu tosi alas...
Voi voi... :/ - M.I.C
M.I.C kirjoitti:
Jaksaa lukea kun jotkut etsii kirjoista "virheitä" kuin mikäkin prhaita te muka olette. Lukeka englannin kielistä jos on niin vaikeaa suomenkielistä. Siinä joku pistää vaan "hauskempia kohtia
Englanniksi tekstitetty. Suomentajat yrittävät keksiä jotain "hauskempaa" suomennosta,mikä on aivan turhaa.
- Hermione
Mo! kirjoitti:
oon samaa mieltä mä en oikeen saanu tosta tekstistä mitää selkoo mut tää paikka on vajonnu tosi alas...
Voi voi... :/Jotkin jutut täällää on todellakin vajonnu alas, ja on ihmeellistä että niihin ei yhtään reagoida, mutta eihän silti kuitenkaan kannata ylireagoida.. Olis kyllä mukava tehä uus tämmönen keskustelu mihin ei kirjoteltais ko oikeaa asiaa eikä mittään hömpötystä.. joitaki kiinnostaa ihan oikeasti!
Terv: Tympääntynyt - carma_
M.I.C kirjoitti:
Englanniksi tekstitetty. Suomentajat yrittävät keksiä jotain "hauskempaa" suomennosta,mikä on aivan turhaa.
Jos nyt ymmärsin oikein, et siis pidä Kaparin tyylistä suomentaa. Mun kokemuksien mukaan kääntäjä on kyllä onnistunut säilyttämään alkuperäisten teosten hengen todella hyvin.
Mitä sivujen käyttäjäkuntaan tulee, toki on niitä, jotka vaan ärsyttävät muita paremman tekemisen puutteessa. Mutta vasta sivut löytäneen näkökulmasta sanoisin että keskustelut ovat kuitenkin suhteellisen siistejä, eikä niissä haasteta riitaa tai tehdä kinastelusta keskustelun itsetarkoitusta, toisin kuin monilla muilla palstoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437