Missä vaiheessa..?

........

Enpä oo pitkään aikaan käynyt tällä palstalla ja nyt ihmettelenkin, että missä vaiheessa tämäkin keskustelupalsta on vajonnut näin alas? Eihän täällä ole kuin suurimmaksi osaksi jotain aivottomia viestejä, joiden kirjoittajista on varmaan hirveän hauskaa ärsyttää muita ihmisiä..

No juu, myönnetään. Ei tässä munkaan viestissä nyt hirveästi järkeä oo, mutta silti. Harmittaa vaan, kun nämä sivut oli kuitenkin joskus vielä ihan kivatki.

12

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaa

      niinpä, itsekkään en ole pitkään aikaan käynyt, ja nyt täällä ei olekkaan enää mitään lukemisen arvoista...

      Terv. pahasti pettynyt

      • MarioSonic

        Mitä memmetin hölmöläisiä täällä on kun eivät jätä heitä rauhaan? Miksei Sheriffi tee asialle mitään noille pila palstoille?

        Tosi pettynyt...(heiluttelee päätään pettyneesti)


      • Pumalicious
        MarioSonic kirjoitti:

        Mitä memmetin hölmöläisiä täällä on kun eivät jätä heitä rauhaan? Miksei Sheriffi tee asialle mitään noille pila palstoille?

        Tosi pettynyt...(heiluttelee päätään pettyneesti)

        Joka toinen keskustelu on " Viimeisen kirjan nimi: Harry Potter ja kusihousu Mlafoy." Että sellasta. Asiallehan ei tietysti tehdä yhtikäs mitään.


      • Pumalicious
        Pumalicious kirjoitti:

        Joka toinen keskustelu on " Viimeisen kirjan nimi: Harry Potter ja kusihousu Mlafoy." Että sellasta. Asiallehan ei tietysti tehdä yhtikäs mitään.

        Heitin tuon yleistyksenä että "joka toinen" mutta näyttää siltä että tämän keskustelun jälkeen jokainen otsikko on jotain p*skaa.


    • Dean

      Ei tää paikka oo minnekkään vajonnu. Vaan täällä käy NIIN ALAS VAJONNEITA ihmisiä, ja noi kaikki "tää on oikee Potter 7 nimi"-jutut on kirjoittanut ihan sama ihminen!

    • black_fan

      Joo, onhan se vähän ärsyttävää ku noita juttuja tulee, mut mitä sitte? Me ei varmaan kuolla.. ihmisillä on vaan vähän tekemisen puutetta ja tää on otollinen paikka härnätä muita. :) ja jos se aiheuttaa päänsärkyä, älkää tulko tänne. Ihan simppeliä. Kyllä tänne tulee taas kunnon juttua, kun elokuva ja kirja ilestyy.. koittakaa nyt olla repimättä housujanne siihen mennessä. :D

      • M.I.C

        Jaksaa lukea kun jotkut etsii kirjoista "virheitä" kuin mikäkin prhaita te muka olette. Lukeka englannin kielistä jos on niin vaikeaa suomenkielistä. Siinä joku pistää vaan "hauskempia kohtia


      • ...
        M.I.C kirjoitti:

        Jaksaa lukea kun jotkut etsii kirjoista "virheitä" kuin mikäkin prhaita te muka olette. Lukeka englannin kielistä jos on niin vaikeaa suomenkielistä. Siinä joku pistää vaan "hauskempia kohtia

        Ja mitäs kieltä tämä oli? En ymmärtänyt pointtiasi. "Lukeka englannin kielistä jos on niin vaikeaa suomenkielistä. Siinä joku pistää vaan "hauskempia kohtia." Just joo. Varsinkin tuo jälkimmäinen lause jäi täysin vaille merkitystä.

        Muuten olen kyllä keskustelun aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että kovin asiallisia keskusteluja täällä ei käydä. Itse pistäydynkin paikalla harvoin ja vielä harvemmin jaksan kommentoida mitään. Potter-aiheisille keskusteluille on parempiakin paikkoja kuin tämä.


      • Mo!
        ... kirjoitti:

        Ja mitäs kieltä tämä oli? En ymmärtänyt pointtiasi. "Lukeka englannin kielistä jos on niin vaikeaa suomenkielistä. Siinä joku pistää vaan "hauskempia kohtia." Just joo. Varsinkin tuo jälkimmäinen lause jäi täysin vaille merkitystä.

        Muuten olen kyllä keskustelun aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että kovin asiallisia keskusteluja täällä ei käydä. Itse pistäydynkin paikalla harvoin ja vielä harvemmin jaksan kommentoida mitään. Potter-aiheisille keskusteluille on parempiakin paikkoja kuin tämä.

        oon samaa mieltä mä en oikeen saanu tosta tekstistä mitää selkoo mut tää paikka on vajonnu tosi alas...


        Voi voi... :/


      • M.I.C
        M.I.C kirjoitti:

        Jaksaa lukea kun jotkut etsii kirjoista "virheitä" kuin mikäkin prhaita te muka olette. Lukeka englannin kielistä jos on niin vaikeaa suomenkielistä. Siinä joku pistää vaan "hauskempia kohtia

        Englanniksi tekstitetty. Suomentajat yrittävät keksiä jotain "hauskempaa" suomennosta,mikä on aivan turhaa.


      • Hermione
        Mo! kirjoitti:

        oon samaa mieltä mä en oikeen saanu tosta tekstistä mitää selkoo mut tää paikka on vajonnu tosi alas...


        Voi voi... :/

        Jotkin jutut täällää on todellakin vajonnu alas, ja on ihmeellistä että niihin ei yhtään reagoida, mutta eihän silti kuitenkaan kannata ylireagoida.. Olis kyllä mukava tehä uus tämmönen keskustelu mihin ei kirjoteltais ko oikeaa asiaa eikä mittään hömpötystä.. joitaki kiinnostaa ihan oikeasti!
        Terv: Tympääntynyt


      • carma_
        M.I.C kirjoitti:

        Englanniksi tekstitetty. Suomentajat yrittävät keksiä jotain "hauskempaa" suomennosta,mikä on aivan turhaa.

        Jos nyt ymmärsin oikein, et siis pidä Kaparin tyylistä suomentaa. Mun kokemuksien mukaan kääntäjä on kyllä onnistunut säilyttämään alkuperäisten teosten hengen todella hyvin.

        Mitä sivujen käyttäjäkuntaan tulee, toki on niitä, jotka vaan ärsyttävät muita paremman tekemisen puutteessa. Mutta vasta sivut löytäneen näkökulmasta sanoisin että keskustelut ovat kuitenkin suhteellisen siistejä, eikä niissä haasteta riitaa tai tehdä kinastelusta keskustelun itsetarkoitusta, toisin kuin monilla muilla palstoilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe