mistä löytäis tietoo kir poutiaisesta?
Kun en löydä itse millään en edes googlettamalla :/
kira poutiainen
6
737
Vastaukset
- dsf
olin ettiny väärällä nimellä tarkoitus oli ettiä: kira poutasesta ;D
- äitiparta
Täällä kun on monilla tapana jättää asiat puolitiehen, kiva että kerroit tarinan lopun.
Luulin nimittäin että kir on lyhennys ja tarkoittaa kirjailijaa.
Tarkoitit tietysti:
mistä löytäis tietoa kirjailija Upe Poutiaisesta?
Kaiken lisäksi otsikossasi oli harmittava kirjoitusvirhe! Tulkoon kerrotuksi, että huomasin virheesi vasta jälkikäteen, aluksi luin väärin eli juuri kuten olit tarkoittanut kirjoittaa:
kirja poutiainen
Upe Poutiaisesta oisin voinnu jotain kertoa. Tämä Kira Putinen on ihan outo nimi.
:-) - tytöntylleröpyllerö
äitiparta kirjoitti:
Täällä kun on monilla tapana jättää asiat puolitiehen, kiva että kerroit tarinan lopun.
Luulin nimittäin että kir on lyhennys ja tarkoittaa kirjailijaa.
Tarkoitit tietysti:
mistä löytäis tietoa kirjailija Upe Poutiaisesta?
Kaiken lisäksi otsikossasi oli harmittava kirjoitusvirhe! Tulkoon kerrotuksi, että huomasin virheesi vasta jälkikäteen, aluksi luin väärin eli juuri kuten olit tarkoittanut kirjoittaa:
kirja poutiainen
Upe Poutiaisesta oisin voinnu jotain kertoa. Tämä Kira Putinen on ihan outo nimi.
:-)Tuonko sullekin.
- tällerö
tytöntylleröpyllerö kirjoitti:
Tuonko sullekin.
Ja samalla voit tuode sen kirjan Eino Poudiaisesta.
- sanni00
Kira Poutasesta löytyy oikeinkaan kirjoitettuna vain minimitiedot. Valitettavasti.
- annele
Itsekin etsiskelin tietoa Kira Poutiaisesta luettuani hänen ajatuksia herättävät kirjansa Ihana meri ja Katso minua. Päädyin toiselle keskustelupalstalle, josta löytyi jotain tietoa. Katsopa www.taideteos.net/forum/index.php?topic=1256.msg81193
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760