Kissani pissaa sänkyyn, vaatteita täynnä olevaan pyykkikoppaan, tuolilla olevalle paidalle yms vaikka puhdistan sen laatikon aina tarpeen tultua, pesen ja vaihdan hiekat kaksi kertaa viikossa ..osaisiko kukaan neuvoa mistä apu??
kissa pissaa sänkyyn
5
399
Vastaukset
- cacao_blondi
Tällä palstalla on monta tätä samaa aihetta olevaa kysymystä, esim.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=627&posting=22000000021874804 - catcat
Jos kissa on leikattu, eikä tuo siten ole merkkailua, niin aika todennäköisti teilläkin on virtsatien ongelmia. :/ Tuo väärään paikkaan pissaaminen on merkki juuri siitä että kissalla on virtsatietulehdus tai virtsakiteitä/kiviä. Nuo vaativat ehdottomasti eläinlääkärin hoitoa, joten kipin kapin varaamaan aikaa eläinlääkäriin pissanäytteen ottoa varten.
- sama
Mulla 6-vuotias tyttökissa pissailee kanssa tilaisuuden tullen sohville, matoille, sänkyihin...
Hermothan itsellänikin meinas mennä ja jo suunnittelin minne kissan vois viedä, ettei sitä tarttis tappaa.Mutta kun tuo kissamme on muuten niin ihana!!
Ensimmäisenä konstina peittelin sohvan istimet muoveilla..saahan sen muovin pois, kun itse istuu tai jos tulee vierata. Keräsin matot lattialta,tai ainakin ne matot , joihin kissalla oli tapana pissiä.
Alla linkki, joka voi valaista asiaa;
http://www.incatsuomi.fi/FAQSiisteysongelmat.asp
En haluaisi mainostaa, mutta ; "Pissi pois" -tuotteella saa jo tulleen hajun lievemmäksi. Kysy myös Weliway- suihketta t. lauhdutinta "poistamaan kissan tressiä".
Kokemuksesta voisin vielä sanoa, että kissani ei vaan sisäsiistiksi kokonaan ole oppinut =(( Eikä varmasti opikkaan.Rahaa kyllä olen saanut laittaa kaikenlaisiin tuotteisiin ja nykyisetkin sohvat kissa on kerennyt merkkaamaan !!!
Ja neuvoksi sinulle; Kissasi niin nuori vielä, että jos et kovasti kiintynyt niin kannattaisi miettii jotakin "navettakissan " paikkaa sille...saa siellä vapauden pissiä minne huvittaa =)- kuitenkin
tutkitutit sen virtsanäytteen ensinnä?.. ;)
- sama
kuitenkin kirjoitti:
tutkitutit sen virtsanäytteen ensinnä?.. ;)
Hyvä kun muistutit, kyllä käytin eläinlääkärissä. Kissassa ei elimellistä vikaa. Eikä tullut halvaksi sekään reissu.
Mutta, kuten sanoin jo edellä; sydämeni tuo kissa jo kerennyt valtaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711233Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8010371- 514443
- 244147
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164102Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353896Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573799No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413623- 563332
- 423045