Tässä kuvassa oikea uhri, siis elossa oleva. ja täällä itketään parin kilon perään ja vihataan omaa ulkonäköä. Joo joo, seon sairaus joopa..
http://www.counter-ads.net/graphic_elements/drunk_driver_victim.jpg
Katsokaa miten kaunis hän oli ennenkuin juoppo ajoi hänen päälleen. Lopettakaa valitus!!! Nauttikaa siitä mitä teillä on. Kannattaa katsoa elokuvat SAW ihan asenteella.
Ajateltavaa...
7
558
Vastaukset
- joo....
toi on tosi surullista ja kamalaa. Mut älä jaksa sekottaa tollast syömishäiriöihin! Syömishäiriö on mielisairaus, tajuutko, sairaus. älä oikeesti tuu selittää tollasta tänne. jotkuu meist yrittää vaa hakea apua jotta päästäis just eroo täst kierteestä. älä puhu jos et tiedä mistää mitää.
- päästä kiinni
Minusta tämä oli ihan hyvä heitto näille wannabe-laiha teineille, joilla ei edes ole anoreksiaa. Että joillain on oikeastikin elämä pilalla, te sentään pystytte vaikuttamaan siihen (siis te jotka ette ole sairastuneet tähän kamalaan tautiin).
tsemppiä!- minäkinmyös
Joo, itte oon nyt viidettä päivää oksentamatta. itkettää, ja ahistaa pelkkä joidenki kirjotus tääällä, siis asiattomat tekstit. Ette voi olla niin säälittäviä, että sääliä ootte hakemassa, ja teilla "on" tää sairaus.:) toivotan kaikille tsemppiä ja joulu tulee..paaljon ihania herkkuja, kohtuudella:)
- taistelija!
minäkinmyös kirjoitti:
Joo, itte oon nyt viidettä päivää oksentamatta. itkettää, ja ahistaa pelkkä joidenki kirjotus tääällä, siis asiattomat tekstit. Ette voi olla niin säälittäviä, että sääliä ootte hakemassa, ja teilla "on" tää sairaus.:) toivotan kaikille tsemppiä ja joulu tulee..paaljon ihania herkkuja, kohtuudella:)
Hei. Minulla nyt muutama kuukausi takana ilman oksentamista monen monen vuoden kierteen jälkeen ja monien monituisten parantumisyritysten jälkeen.
Olo on kuin voittajalla!
Toki olen lihonut, sillä aika ajoin ahmin kaameita määriä ruokaa. Tuntuu kammottavalta kun välillä näkee vain norsun peilikuvastaan.
Mutta ne kilot ovat pieni ongelma oksentamiskierteeseen verrattuna.
Jos minulla on voimaa lopettaa oksentaminen niin on minulla myös voimaa karistaa muutamat extrakilot pois.
Ihanaa sillä hiukset ovat alkaneet vahvistumaan ja tuntuu ettö hampaatkin ovat valkoisemmat.
Enään ei tarvitse peitellä rystysiä muilta ihmisiltä kaikista niistä hampaiden kolhuista!
Sinä joka olet ollut 5 päivää oksentamatta.
Se on uskomaton suoritus, sillä ne ensimmäiset päivät ja viikot ovat kaikista pahimpia.
Sinä olet vahva, ja sinustakin on voittamaan tämä sairaus!
Joulua odotellessa, ja niitä kaikkia ihania herkkuja! ...mutta tosiaan kohtuudella tietenkin!
Toisaalta, jos sitä repsahtaa ahmimaan jouluna niin se taitanee aivan inhimillistä olla.
Hyvää joulua kaikille! :)
- barqe
Tossa on oikeesti kyse kauheesta ongelmasta. Voi tyttö rukkaa.
- vesimiehen tytär
Aivan niin, ystäväiseni, SAW elokuvat ovatkin mitä parhainta terapiaa syömihäiriöisille.... Miten kukaan muu ole tuota aikaisemmin tullutkaan ajatelleksi??!! (tiedän, että meitä on kaikenlaisia mutta kyllä joidenkin järjen juoksua on TÄYSIN mahdotonta ymmärtää!)
- bulimiaa 12v ajan
melko uskomton on ohjeesi saw elokuvista...Olen ne kaikki kyllä nähnyt..
Toinen yhtä älyvapaa neuvo olis että katsele dokumenttejä kehitysmaista joissa nähdään nälkää..
Luuletko oikeasti ettäme olemme sairaita tahallamme?
Että tämä olisi jotenkin järjellä käsiteltävä asia vaikka kaiken ymmärtäisikin?
Jos näin olisi, ei kenelläkään olisi esim bulimiaa, iittää kun joku sanoisi kerran että "älä enää ahmi äläkä oksenna, se ei ole järkevää"
Ja anoreksiapotilaat paranisivat taikasanoilla "Syö hyvällä omallatunnolla,pieni pyöreys on kaunista"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855893Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442667"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11824