Muistaako kukaan sarjaa Tripodien aika? The tripods oli englannin kielinen nimi. Sain ystävältä lainaan ensimmäiset 13 jaksoa sisältävät dvd:t, mutta loput jäi kaihertaan mieltä. Jaksoja on olemassa useampiakin, mutta mistä ne saa? Onko täällä ketään joka tietää miten löytää muita faneja. Kiitos!
Tripodien aika
2
454
Vastaukset
- .......
Juu mä muistan. Se tuli telkkarista joskus kun mä olin pauttiarallaa 10-vuotias ja muistan kuinka ne pelotti aina ihan hirveästi. BBC:n sivuilta katsoin joskus lyhyitä pätkiä ohjelmasta ja näyttelijät olikin ihan lapsia ja muutenkin vaikutti ihan pökkelöltä koko sarja.
Mikä siinä on että joku huonontaa sarjoja aina arkistoissa?!
Mutta BBC:n nettisivujen kautta ainakin saa varmasti jotain lisätietoa. Sarjahan on tehty kirjojen pohjalta, ne varmaan löytyy ihan lähimmästä kirjastostakin. - Anonyymi
Ebaysta löytyy ainakin ekat 2 kautta DVD pakettina ja ne katsottua on kyl fiilis et jää kesken... onko siis kausia tehty enemmän ja mistähän ne löytyis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053681
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472620- 1142452
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401974Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu291707- 271522
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221511- 221328
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701255Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81251