onko ravut

-jamppa-

mustasukkaisia ja omistushaluisia?jos rapua on petetty ja siitä saa tietää,antaako rapu kuinka helposti anteeks ja pettääkö myös ite kostokna tasoitukseks?

9

2593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapunen nainen

moi..joo kyllä ne ravut ovat omistushaluisii ja mustasukkaisii..ainakin mä olen ja jos suuttuu nii oottaa et toinen tulee tekee sovintoo..ja kyllä osataan olla pitkävihasiiki jos halutaan ..lepytään kylläkin sit helpostikkin..olemme myös rakastavaisii ja paljon annamme myös rakkautta ikuista..ainakin itte toivon ikuista rakkautta..mut vielä täs katellaan sitä oikeaa..

• rapu/nainen

Täytyy myöntää, että en pohjimmiltani pystyisi antamaan anteeksi :( Varmaan haluaisin antaa anteeksi ja yrittäisi antaa anteeksi, mutta epäilisin pettäjää koko loppuelämäni. Ja varmaan muistuttaisin asiasta silloin tällöin, että hän petti. Sitähän sanotaan, että asian pitäisi olla jotenkin sillä siisti kun se on kumppanin kanssa puitu ja anteeksi on pyydetty ja annettu...että asiaan ei enää palata. Haluan kuitenkin puhua tunteistani, ja olen varma että petetyksitulemisen tunteet nousisivat pintaan myöhemminkin, ja haluan voida keskustella tunteistani silloinkin. Kuolen sisältä, jos minun pitää pantata tunteitani/ajatuksiani toiselta tai/ja elää kulississa. Täytyy sanoa, että epäilisin pettäjällä olevan alentunut kynnys lähteä pettämään uudestaan..ja jopa ehkä taipumustakin pettää kumppaneitaan elämässä.

En ole mustasukkainen vaan parempi sana on omistushaluinen. Jos joku vieras nainen keikistelee miehelleni niin ajattelen naista lähinnä idioottina kun keikistelee miehelle, jonka nainen on myös paikalla. Tavallaan se nainen menettää kasvonsa minun silmissäni. Minä luotan mieheeni ja siihen ettei hän tee mitään typerää. Ja jos tekee niin hänen piikkiinsä se menee. Omistushaluni on tavallaan sitä, että haluan kumppanilta sitoutumista ja sitä, että hän on loppuelämäni kanssani, ei mitään välivaihetta tunneta tuossa seurusteluasiassa...siis niin että tavattaisiin ilman sitoumuksia aina vähän silloin kun toista tai kumpaakin sattuu huvittamaan. Yök, ei sovi mulle...mieluummin oon vaikka yksin kuin tollaisessa turvattomassa suhteesse "leijumassa" jonkinasteisessa yhdessäolossa. Mieluummin annan sen olla, päästän irti, ja katselen sopivampaa kumppania itselleni.

• rapurapu

mustasukkainen vaan loukkaantunut ja tahtoo eron

• raputar

En usko että ketään voi luokitella sillä tavalla, että jos on rapu, niin sitten on aina omistushaluinen, mustasukkainen jne. mutta mutta: Itse olen aika samoilla linjoilla nim.rapurapu:n kanssa. Olenhan minä omistushaluinen, mutta eiköhän kaikki ole, ainakin tiettyyn pisteeseen asti. Sama pätee mustasukkaisuuteen. Kuitenkaan, en ole mustasukkainen ilman syytä, sillä haluan kuitenkin luottaa kumppaniini.

Mitä pettämiseen sitten tulee: minä yritin antaa anteeksi ja unohtaa, mutta ei siitä mitään tullut. Aivan samoilla linjoilla rapurapun kanssa. En voinut enää tapahtuman jälkeen luottaa, vaikka olisinkin kovin halunnut. Kun luottamuksen kerran pettää, se on mennyttä.

• ....

muistuttaa joka kerta asiasta jollain konstilla, mutta ei ala kostamaan..
      jossain vaíheessa kun on saanut luottamuksen takaisin niin antaa anteeksi.

• kestää

että rapu oppii taas luottamaan??

• Nimetön

Ei me olla kovin mustasukkasia, mut aika omistushaluisia kyllä. Anteeksi me ei kovin helposti anneta,pettämistilanteessa kannattaa puhua asioista. Kostonhimosia me ei olla! Ei me kosteta tasoittaaksemme jotain juttua.

• rapu nainen

mutta ei KOSKAAN unohda!

Auta armias kun jopa vuosienkin jälkeen saataa aisia putkahtaa pintaan jonkin aivan muun asian tiimoilta ja siinä on sinulla jälleen selvittäminen.. Joten kannattavampaa on olla tekemättä kupruja joilla saat rapusi kiehumaan...

• RapuN85

Kyllä annan anteeksi, mutta en unohda koskaan jos minua on loukattu. Miehen käyttäytyminen vaikuttaa siihen miten mustasukkainen rapunainen on. Ja kyllä olen "kostanut" exääni pettämällä myös. Nykyisestä miehestäni en ole mustis, sillä häneen voin luottaa 100%. Saatan olla toisinaan omistushaluinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      324
      6205
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3676
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      149
      2861
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2190
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1763
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1232
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1092
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      958
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      904
    Aihe