tietäiskö joku netti kauppaa tms. josta vois saada tiivisteitä 91 vuoden avo baronin ikkunoihin (lähinnä etu ja takalasin väliin.. muutkin kyllä kiinnostaa)? Suomi mestat (south west trade) kyselty jo ja ei löydy... tietysti vastata saa myös jos joltain sattuis kyseisiä hyviä löytymään omasta takaa ylimääräisenä...
mistäköhän ikkunan tiivisteet
5
554
Vastaukset
- esko
Teollisuus-Etola.
- muistaakseni
ei ole metalli reunaisia tiivisteitä, jos tiedät mitä tarkoitan? Eli avomallin etu ja takalasin väliin tiiviste listaa...
- kyseesähän on
kyseisessä baronissa on liimalasi ei siinä ole tiivisteitä vain koristelistat
- varmaan vähän epäselvä
Siis tarkoitan ikkunatiivisteitä etu ja taka sivulasin väliin... ja muitakin tiivisteitä yleensä (eli katon tiivisteet ja sivuikkunoiden ala tiivisteet..)
varmaan vähän epäselvä kirjoitti:
Siis tarkoitan ikkunatiivisteitä etu ja taka sivulasin väliin... ja muitakin tiivisteitä yleensä (eli katon tiivisteet ja sivuikkunoiden ala tiivisteet..)
Oli vähän sama pulma, ostin kesällä. Kuskin puoli repsotti mutta metallin sain oiottua aika helposti sekä painamaan "uraansa". Edellyttää ettei koko kumi ole repaleina. Täytyneepä seurata keskustelua jos tulee vinkkejä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437