Kanssasi tahdon pilvissä kahden liitää
joskus vaan elämä ohjuksen lailla kohti Maata kiitää
Kaksi hengeltään samaa
käy toivottavasti yhtä rataa
Skismojen tullessa esiin
hukkuu mieli sameisiin vesiin
Yhdessä niistä noustaan
virittelee taas Amor joustaan
Pitkässä juoksussa kierretään jokainen kari
kiitoksena lopussa onnellinen on tää pari
äijäkäs-van-sekavan-helpottunut
Hänelle
78
2619
Vastaukset
- blackwomans
Mä oon onnellinen sun puolestasi:))
Sekä toivotan sulle/teille onnea:))- uusi-äijäkäs
Kiitos Blackie. Kyllä nyt yritän tosissani. Jos ne etsikkovuodet rupeais olemaan historiaa...
- blackwomans
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Kiitos Blackie. Kyllä nyt yritän tosissani. Jos ne etsikkovuodet rupeais olemaan historiaa...
kun sen oikean kohtaa,loppuu etsintä.
Pidä huolta hänestä sekä itsestäsi:)) - uusi-äijäkäs
blackwomans kirjoitti:
kun sen oikean kohtaa,loppuu etsintä.
Pidä huolta hänestä sekä itsestäsi:))Näin on tarkoitus. Pidä Sä ja huolta, itsestäs ja takaritsillä matkustavasta. Kovassa vauhdissa pelokkaat huudot kato voi sekoittua tuulen vinkumiseen.
- blackwomans
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Näin on tarkoitus. Pidä Sä ja huolta, itsestäs ja takaritsillä matkustavasta. Kovassa vauhdissa pelokkaat huudot kato voi sekoittua tuulen vinkumiseen.
Ei uskalla,kato kanteissa voi pudota kyydistä:)
Perässä,takana sekä välillä sivussa ajelee joku,on ajellut jo kauan,sen sä tiedätkin:)
Heh oonks mä niin pelottavan näkönen,,et pitää huutaa..voi jee..kiitos:))
No joo..se siitä:)) - uusi-äijäkäs
blackwomans kirjoitti:
Ei uskalla,kato kanteissa voi pudota kyydistä:)
Perässä,takana sekä välillä sivussa ajelee joku,on ajellut jo kauan,sen sä tiedätkin:)
Heh oonks mä niin pelottavan näkönen,,et pitää huutaa..voi jee..kiitos:))
No joo..se siitä:))Ollenkaan pelottava. Pikemminkin Miss Moto. Vauhdin takia ne vaan huutaa.
- blackwomans
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Ollenkaan pelottava. Pikemminkin Miss Moto. Vauhdin takia ne vaan huutaa.
toi lämmitti vanhan sydäntä..kiitos.. nooh onhan mulla pitkä letti tos profiilissa ..ihan kivan näkönen:)))
- tolho
karikoita mut niistä pääseepi irti..ja mikäs sen mukavempaa ois ko ois vierellä sellanen sielunkumppani joka ymmärtää ja tukee..
onnee sulle äijä jos sellaasen oot löytänny..- uusi-äijäkäs
Aina se aurinko paistaa risukasaankin joskus.
- ettei koskaa
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Aina se aurinko paistaa risukasaankin joskus.
kande heittää kirvestä kaivoon..
mää toivon sulle onnee ja lämpöö ja kaikkee ystäväni..*halaaki oikein* :o)
tolho the puskissa lymyyjä - uusi-äijäkäs
ettei koskaa kirjoitti:
kande heittää kirvestä kaivoon..
mää toivon sulle onnee ja lämpöö ja kaikkee ystäväni..*halaaki oikein* :o)
tolho the puskissa lymyyjäMää otan halin kiitollisena vastaan ja rutistan lujaa takaisin. Oot Sää aarre kaveriks tolhoseni.
- ...ngg
Hänkö
Loi katseen
vastaansanomattoman
mykkä olen
silmilläni kerron
olkapäät nuoreksi jälleen
kupeet unohduksesta kipeät
vuot vapauttavaksi tekevät
Sana miljoonainen
kuultu on
nähty vaan ei luettu
kosketuksellani kerron
ihot riemuitsevat viestistä
siinä tykönä pakahtuen
raukeana punehtuen
Pari yhtenä
hiljaista melua
ajatuksen sees
ei kuoppia polulla
kiirus tasoittamaan
säröä mennyttä
yhdessä selvinnyttä
Hänkö, se oikea?- uusi-äijäkäs
Voihan sitä noinkin asian ilmaista. Oikea, nii-ih, aika näyttää, toivotaan, toivotaan.
mennynnä rakastumaan? ;)
- uusi-äijäkäs
Toivoo ja pelkää tän ihastumisen syvenevän rakkaudeksi. Se ikivanha juttu: Ei sitä mitään saa, jos ei yritä.
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Toivoo ja pelkää tän ihastumisen syvenevän rakkaudeksi. Se ikivanha juttu: Ei sitä mitään saa, jos ei yritä.
kyllä aina kannattaa yrittää...Toivotan onnea tulevaan...:)
- uusi-äijäkäs
mii-su kirjoitti:
kyllä aina kannattaa yrittää...Toivotan onnea tulevaan...:)
Sähän tiedät mun heikkouteni...mut Hän ei ole Leijonanainen. Siitä huolimatta hyvin tässä käy, kun on oma itsensä.
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Sähän tiedät mun heikkouteni...mut Hän ei ole Leijonanainen. Siitä huolimatta hyvin tässä käy, kun on oma itsensä.
ja parempi aina ollakki oma itsensä...Silloin voi aina olla "normaalisti"...:)
- lemnaminor
Toivon, että löydätte yhteisen sävelen :).
- uusi-äijäkäs
Lyöt mua sit sillä Fiskarsin kirveellä (päähän), jos itse mokaan tämän.
- lemnaminor
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Lyöt mua sit sillä Fiskarsin kirveellä (päähän), jos itse mokaan tämän.
Varmasti teen niin :). Fiskarsin pelko pitäkööt sinut oikealla tiellä.
Sen verran pitkään olen jo sinut tuntenut, että tiedän minkälainen olet oikeasti. En epäile, ettet onnistuisi, jos olet vain oma itsesi. - uusi-äijäkäs
lemnaminor kirjoitti:
Varmasti teen niin :). Fiskarsin pelko pitäkööt sinut oikealla tiellä.
Sen verran pitkään olen jo sinut tuntenut, että tiedän minkälainen olet oikeasti. En epäile, ettet onnistuisi, jos olet vain oma itsesi.Hölmöilevä äijäkäs kavahtaa Fiskarsin julmaa terää (vanha viitakon sanonta. Niin minä itsekin uskon. Kyllä mää pärjään ja Hän.
- lemnaminor
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Hölmöilevä äijäkäs kavahtaa Fiskarsin julmaa terää (vanha viitakon sanonta. Niin minä itsekin uskon. Kyllä mää pärjään ja Hän.
Pidän Hänestä. Kuulen äänestäsi, että hän on hyväksi sinulle :). Parasta myös katsoa, että se toteutuu myös toisinpäin.. Muuten Fiskars heiluu..
- uusi-äijäkäs
lemnaminor kirjoitti:
Pidän Hänestä. Kuulen äänestäsi, että hän on hyväksi sinulle :). Parasta myös katsoa, että se toteutuu myös toisinpäin.. Muuten Fiskars heiluu..
Ihanaa kun joku huolehtii. Vai äänestä kuulee, no, varmasti. On sellainen fiiliskin.
- Mysteriet
Nyy mää ole hämmästyny! Mää ole ihan klavul päähä lyät... Onk see aamori juottanu Sulle oikke lemmejuoma, ko Sää tommottos lurittele? Mää kyl arvaa et see mittä nuolil ampu, persuksil see on potkassu ja kovi ko heilahti nupis asti... ;D
Ei sil, hauska see o katto, ko iso miäs kipristele ko made koukus ja ko viäl tykkää siit... mää ihmettele tämmöst ;D- ...ngg
kun saisi vielä kuvakollaasina... :D
- Mysteriet
...ngg kirjoitti:
kun saisi vielä kuvakollaasina... :D
Jotenkin itse suosisin naivistista tyylisuuntaa... ;D
Hauska ajatus muuten... - ...ngg
Mysteriet kirjoitti:
Jotenkin itse suosisin naivistista tyylisuuntaa... ;D
Hauska ajatus muuten...ylikorostettuna myös ;D
- uusi-äijäkäs
Kyll Sää Tummakomee ny wiisastelet taas oikke olan takka. Mää mittä kipristel...mää vapisisin ja kylmä hiki valu ottanstans. Kädet tärisewä tjn.
Nymmul on kuitenkki hyvä miäl. Kyl asia järjestywä. Puuh, juoran tähä pääl oikke wahvat kaffit.
Naivistinen tyylisuunta, woi wi... - Mysteriet
...ngg kirjoitti:
ylikorostettuna myös ;D
Milt Sunst näyttäsis vaik toi savo murre? Mun tulee miäle het ja kyselemät sellainen vähä raskas ja rehevä ruupenstyyli...
Ent kui olisis ton häme murte kans? Simmoti maalaismaisemi ko piirteli see, mää nyy ees muista kuka see oli... no simmossi realistisi kuvi, iha oikeil väreil ja konstailemat... kui voi yhen pää olla tämmöne, tämmöne hapero (antteks kaik siäne)? ;D
Mites hesalaise sit puhu? See slanki o kiva kuulost ja mää tunne yhe, joka ain sitä väätä, muute terve miäs... ;D
Jos hesa murre, nii taik slanki, laitettais kankal, see voisis olla jottai valokuvamaist tairet vaik simmossi vanhoi kuvi hesast - niist mää tykkä ;D - Mysteriet
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Kyll Sää Tummakomee ny wiisastelet taas oikke olan takka. Mää mittä kipristel...mää vapisisin ja kylmä hiki valu ottanstans. Kädet tärisewä tjn.
Nymmul on kuitenkki hyvä miäl. Kyl asia järjestywä. Puuh, juoran tähä pääl oikke wahvat kaffit.
Naivistinen tyylisuunta, woi wi...Mää ajatteli Sunt piristä pikkuse - mää meinasi etti Sul oma puskiksenki, simmose oikei vittumaise, ko vainoisis Sunt uni asti... mää huama kyl ko mun apu ei tarttet, Sää ole ihan omi nokkines menny ja ihastunu ja nyy sää mittä puskiksi huamakka, vaik see tuotasis Sun nokkas ette hoppiavatil...
Ei kyl mää hämmästele valla kauhiast tämmöst ;D
Kyl murre voi laitta kankal iha hyvi... sitä sanota miälikuvitukses simmost... kuuntele nyy muaki, et sunka Sää menisis piirtelee munst mittä tuhmi kuvi vaa? - uusi-äijäkäs
Mysteriet kirjoitti:
Mää ajatteli Sunt piristä pikkuse - mää meinasi etti Sul oma puskiksenki, simmose oikei vittumaise, ko vainoisis Sunt uni asti... mää huama kyl ko mun apu ei tarttet, Sää ole ihan omi nokkines menny ja ihastunu ja nyy sää mittä puskiksi huamakka, vaik see tuotasis Sun nokkas ette hoppiavatil...
Ei kyl mää hämmästele valla kauhiast tämmöst ;D
Kyl murre voi laitta kankal iha hyvi... sitä sanota miälikuvitukses simmost... kuuntele nyy muaki, et sunka Sää menisis piirtelee munst mittä tuhmi kuvi vaa?Nooh, kiitollinen mää Sul oon ku Sää ain mua ystävän lail ajattelet. Mää Sust mittä tuhmi ajattele, äijä..Mut ei tääl mittä puskinksi ol näkyn.
- ...ngg
Mysteriet kirjoitti:
Milt Sunst näyttäsis vaik toi savo murre? Mun tulee miäle het ja kyselemät sellainen vähä raskas ja rehevä ruupenstyyli...
Ent kui olisis ton häme murte kans? Simmoti maalaismaisemi ko piirteli see, mää nyy ees muista kuka see oli... no simmossi realistisi kuvi, iha oikeil väreil ja konstailemat... kui voi yhen pää olla tämmöne, tämmöne hapero (antteks kaik siäne)? ;D
Mites hesalaise sit puhu? See slanki o kiva kuulost ja mää tunne yhe, joka ain sitä väätä, muute terve miäs... ;D
Jos hesa murre, nii taik slanki, laitettais kankal, see voisis olla jottai valokuvamaist tairet vaik simmossi vanhoi kuvi hesast - niist mää tykkä ;DKyll se slangiki futaa ku studuilee kartsalla
pellit seis vaill klaaria osotet. Vois vaik toi
äijäperskules skutan asemest kusta steissin nur-
kalle jollo skoudet plokkaa sen alta aikayksikön.
Tai sitt se vois niinku vitsis kysäst klokuu
pualilt päivin ni eiku muks ja snaijaa ett' olis
sittenki pitäny kysäst tuntii myähemmi.
No, sitku se venaa friiduansa ja saa kaaliinsa
friidultans syyst, ett ei hokannu plokaa rehuja
vaik on kiaroländist kotosi. Vaik steissin istu-
tuksist ilmatteeks...
--------
Piruuks miä välitän, jos joku huastoo kunnon sav-
voo viäntäen ja kiärtäen. Eiks ne ossoo pittee
omist kiinni? Kyl Kuapion liänist ja Mikkelin
välilt luulis jäläkelöisii pruukaavan nuoki jutut.
--------
Kannatan murteiden säilyttämistä. - Mysteriet
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Nooh, kiitollinen mää Sul oon ku Sää ain mua ystävän lail ajattelet. Mää Sust mittä tuhmi ajattele, äijä..Mut ei tääl mittä puskinksi ol näkyn.
Määhä just sanosi, et sää mittä huomaisiskaa, hyätyks sit olisis mitää puskist Sulle anta, nee o kuule herkki otuksi simmose, niis pittä pittä hualt kans... ;D
- Mysteriet
...ngg kirjoitti:
Kyll se slangiki futaa ku studuilee kartsalla
pellit seis vaill klaaria osotet. Vois vaik toi
äijäperskules skutan asemest kusta steissin nur-
kalle jollo skoudet plokkaa sen alta aikayksikön.
Tai sitt se vois niinku vitsis kysäst klokuu
pualilt päivin ni eiku muks ja snaijaa ett' olis
sittenki pitäny kysäst tuntii myähemmi.
No, sitku se venaa friiduansa ja saa kaaliinsa
friidultans syyst, ett ei hokannu plokaa rehuja
vaik on kiaroländist kotosi. Vaik steissin istu-
tuksist ilmatteeks...
--------
Piruuks miä välitän, jos joku huastoo kunnon sav-
voo viäntäen ja kiärtäen. Eiks ne ossoo pittee
omist kiinni? Kyl Kuapion liänist ja Mikkelin
välilt luulis jäläkelöisii pruukaavan nuoki jutut.
--------
Kannatan murteiden säilyttämistä.Jos slurkit nappais sen megeen...
Vois friidu stondaa hoo moilasena, kun äijää vietäis dekkikselle...
Ne slurkit vois tsiigaa vähä vinoo sitä rehupuskaa ja kysyy; Onks siin kamaa?
Viddu täs mitää kamaa oo, sanois äijä, nää horsmat on mun gögölle, se on muuten semmonen elli, et se ei paljo lekkerii snaijaa...
Matkalla dekkikselle äijä vetäis sulka maassa haikeen bluesin; Klabbeissa on mulla tonnis stiflat, ei ne tonnii paina, ne bungaa sen. Joskus mä stygen niille tsjungaa, silloin kunmä muille tsjungaa en... - ...ngg
Mysteriet kirjoitti:
Jos slurkit nappais sen megeen...
Vois friidu stondaa hoo moilasena, kun äijää vietäis dekkikselle...
Ne slurkit vois tsiigaa vähä vinoo sitä rehupuskaa ja kysyy; Onks siin kamaa?
Viddu täs mitää kamaa oo, sanois äijä, nää horsmat on mun gögölle, se on muuten semmonen elli, et se ei paljo lekkerii snaijaa...
Matkalla dekkikselle äijä vetäis sulka maassa haikeen bluesin; Klabbeissa on mulla tonnis stiflat, ei ne tonnii paina, ne bungaa sen. Joskus mä stygen niille tsjungaa, silloin kunmä muille tsjungaa en...hitos ja viäl nii skuttaan, ett fiilis o
kytill nii botness, ett ne uue kissalanpoikienput-
kan sijaa kuskais sen pengerkadunraadon klitsuun
friidu föliss ja stikkais sitt snyklat kuuseen.
Siäl ne sitt hoilais yhess ja bonjais kui vidui
onnellisii ne sittenki o. - Mysteriet
...ngg kirjoitti:
hitos ja viäl nii skuttaan, ett fiilis o
kytill nii botness, ett ne uue kissalanpoikienput-
kan sijaa kuskais sen pengerkadunraadon klitsuun
friidu föliss ja stikkais sitt snyklat kuuseen.
Siäl ne sitt hoilais yhess ja bonjais kui vidui
onnellisii ne sittenki o.Fönärit olis niitattu pitskun puolelta kloseen ja dörtsin tiirikat jemmas tinanappien blakkaris...
Ei paha kutumesta, ne funtsis, polsterille löytyy käyttöä... - ...ngg
Mysteriet kirjoitti:
Fönärit olis niitattu pitskun puolelta kloseen ja dörtsin tiirikat jemmas tinanappien blakkaris...
Ei paha kutumesta, ne funtsis, polsterille löytyy käyttöä...:DDD
- Mysteriet
...ngg kirjoitti:
:DDD
*virnuilee* ;D
- ...ngg
Mysteriet kirjoitti:
*virnuilee* ;D
että muillakin kuin äijäkkäällä ja friidulla on
pök...naurussa pitelemistä.
:D
Kiitos, että piristit.
- Animus
...täällä taas lässytellään!?!
Mulla on äijäkkäästä vähän erilainen kuva, mut se onki tollanen pehmonalle oikeesti vai?- uusi-äijäkäs
Mitä Sä Rokkihirvi mellastat täällä. Mikään pehmo, aidosti tunteva Mies. Mulla on kato itsetuntoa näyttää tunteeni. Mites ne Sun omat miesasiat, täh? Minusta tuntuu, ettet ollenkaan ole niin kova kuin mitä esität...
- Mysteriet
Mää ole futsinu tätä oike kauhiast ja mää ole ajatellu, et mää jos joskus viäl rakenna talo ittelleni, mää laita ton äijäkkääkutalee sinne karhuvillaks seiniitte väli... ;D
- uusi-äijäkäs
Mysteriet kirjoitti:
Mää ole futsinu tätä oike kauhiast ja mää ole ajatellu, et mää jos joskus viäl rakenna talo ittelleni, mää laita ton äijäkkääkutalee sinne karhuvillaks seiniitte väli... ;D
...polkupyörätelineeks ylä-asteen pihalle. Pää vaan kuoppaan niin takahahloon saa leveärenkaisemmankin maastopyörän kiinni.
- Mysteriet
uusi-äijäkäs kirjoitti:
...polkupyörätelineeks ylä-asteen pihalle. Pää vaan kuoppaan niin takahahloon saa leveärenkaisemmankin maastopyörän kiinni.
Lupaat vaan ;D
- uusi-äijäkäs
Mysteriet kirjoitti:
Lupaat vaan ;D
-Yhy, joo-o, hmmmm, joo palaillaan.
Soitin rehtorille ja oli kovasti kiinnostunut polkupyörätelinediileistä. Sanoi tosin tarvitsevansa sellaista työhuoneessaan. Kyseli jostain muotoseikoista, en oikein tajunnut äijän juttuja. Ihan viriili kuuskymppinen se on, joten kai se vielä on oikeustoimikelpoinen. - Mysteriet
uusi-äijäkäs kirjoitti:
-Yhy, joo-o, hmmmm, joo palaillaan.
Soitin rehtorille ja oli kovasti kiinnostunut polkupyörätelinediileistä. Sanoi tosin tarvitsevansa sellaista työhuoneessaan. Kyseli jostain muotoseikoista, en oikein tajunnut äijän juttuja. Ihan viriili kuuskymppinen se on, joten kai se vielä on oikeustoimikelpoinen.Mää ole muotolliset pätevä tähä hommaa... ;D
Mää muute miättisi äske - oike kovi - ja mää keksisi meil sopiva eläkevira... sattuisiks Sää muistama viäl mupetsoun? Siin ko oli see Kermisammikko... No ans olla, mää fudeerasi, et mee voitasis olla neet kaks vanha käppänä siält parvelt, ko niil ei koska ollu mikä hyvi... ;D
Mää kyl voisi olla see misspikki ja Sää see ruattalaine kokki, ko sössis ain kaik sapuska... vaik kyl see lepposempa touhu olisis se käppänitte höpinä siäl parvel - sen ko istusis vaa ja arvostelis kaik jakso... tääl kaik ketju, tiätenki... - uusi-äijäkäs
Mysteriet kirjoitti:
Mää ole muotolliset pätevä tähä hommaa... ;D
Mää muute miättisi äske - oike kovi - ja mää keksisi meil sopiva eläkevira... sattuisiks Sää muistama viäl mupetsoun? Siin ko oli see Kermisammikko... No ans olla, mää fudeerasi, et mee voitasis olla neet kaks vanha käppänä siält parvelt, ko niil ei koska ollu mikä hyvi... ;D
Mää kyl voisi olla see misspikki ja Sää see ruattalaine kokki, ko sössis ain kaik sapuska... vaik kyl see lepposempa touhu olisis se käppänitte höpinä siäl parvel - sen ko istusis vaa ja arvostelis kaik jakso... tääl kaik ketju, tiätenki...Se olis ihan meille viritetty homma. Voisin mää toisaalta olla Fozzie ja Sää Gonzo. Tai sit me voitais olla Elukka ja se fonisti. Mut kaikkein parhaiten meillä sujuis se käppänävinoilu.
Täällä kaikki aloittajat odottais pasa housuissa mitä sieltä taas tulee ja lähtis vinkuen karkuun...ikinä en enää kirjota sinne...ne äijät on kauheita.
Miksei Muppetit pyöri möllössä? - Animus
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Mitä Sä Rokkihirvi mellastat täällä. Mikään pehmo, aidosti tunteva Mies. Mulla on kato itsetuntoa näyttää tunteeni. Mites ne Sun omat miesasiat, täh? Minusta tuntuu, ettet ollenkaan ole niin kova kuin mitä esität...
Kiitos, tosi hauska haukkumanimi :DDD
Omat miesasiat? MIESasiat? JOtain syötävää kenties? - uusi-äijäkäs
Animus kirjoitti:
Kiitos, tosi hauska haukkumanimi :DDD
Omat miesasiat? MIESasiat? JOtain syötävää kenties?Arvonimeksi se oli tarkoitettu. Jos haluat asian noin käsittää, se on Sinun käsityksesi, ei minun. Jollain lailla olet kyllä ärsyttävä Nainen. Oliskohan mun pitänyt pyytää Sua ulos, niin olisit saanut miesasiasi kuntoon?
Oletko Sä miesvihaaja? Feministi kenties? - Animus
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Arvonimeksi se oli tarkoitettu. Jos haluat asian noin käsittää, se on Sinun käsityksesi, ei minun. Jollain lailla olet kyllä ärsyttävä Nainen. Oliskohan mun pitänyt pyytää Sua ulos, niin olisit saanut miesasiasi kuntoon?
Oletko Sä miesvihaaja? Feministi kenties?...ärsytän joskus itteänikin ;) mut nyt ei jaksa väitellä...
Omin tuon tittelin profiiliin, enkä edes kysy lupaa. - uusi-äijäkäs
Animus kirjoitti:
...ärsytän joskus itteänikin ;) mut nyt ei jaksa väitellä...
Omin tuon tittelin profiiliin, enkä edes kysy lupaa.Ei tapella (make löööv, not war, sano entinen hippi). Ota vaan arvonimi käyttöön. Ois mulla yks toinenkin...tai kolmaskin, mut jääköön ne vielä tuotekehittelyosastolle.
- Tok-Fia
halusin kirjoittaa jotain kaunista mutta en keksi mitään muuta kuin tämän:))
Ei mikään tuota niin paljon huolta, tuskaa, kipua, kärsimystä, vihaa, pelkoa ja ahdistusta kuin rakkaus, mutta kuitenkin se on kaiken sen arvoista.
Lycka till!- uusi-äijäkäs
Jos tää juttu ei toimi, niin sitten kai homous kutsuu. Kai se sit on muutettava Ruotsiin tai jonnekin...
- Tok-Fia
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Jos tää juttu ei toimi, niin sitten kai homous kutsuu. Kai se sit on muutettava Ruotsiin tai jonnekin...
ihan homoksi:))peffa siinä vaan kipeytyy:))
Äläkä ota sitä asennetta että se ei toimisi vaikka kieltämättä se mieleen tuleekin.
Sanotaan että rohkea rokan syö:)) - uusi-äijäkäs
Tok-Fia kirjoitti:
ihan homoksi:))peffa siinä vaan kipeytyy:))
Äläkä ota sitä asennetta että se ei toimisi vaikka kieltämättä se mieleen tuleekin.
Sanotaan että rohkea rokan syö:))On viime aikoina nämä naisjutut menneet vähän niin kuin pieleen. Sit kun löytää oikein hyvin itselleen sopivan yksilön, on käytävä taas jaakopinpaini itsensä kanssa läpi.
- Tok-Fia
uusi-äijäkäs kirjoitti:
On viime aikoina nämä naisjutut menneet vähän niin kuin pieleen. Sit kun löytää oikein hyvin itselleen sopivan yksilön, on käytävä taas jaakopinpaini itsensä kanssa läpi.
rauhallisesti...älä stressaa:))..ei mutta ihan tosissaan..jos ei onnistu niin kestät sen kuin mies:))Hiukka se kirvelee mutta aina ohi menee...minäkin varmaan vielä tuos ysikymppisenä hampaattomana mummuna keikkustuolissa keinuen haaveilen siitä oikeasta:))
- blackwomans
Tok-Fia kirjoitti:
rauhallisesti...älä stressaa:))..ei mutta ihan tosissaan..jos ei onnistu niin kestät sen kuin mies:))Hiukka se kirvelee mutta aina ohi menee...minäkin varmaan vielä tuos ysikymppisenä hampaattomana mummuna keikkustuolissa keinuen haaveilen siitä oikeasta:))
Höpö höpö,tollaset jutut saat unohtaa,ihan kivan näkönen sä oot,kyllä se oikea sullekkin löytyy.
mä pidän peukkuja..mul ois yks masters tason valmentaja..sinkku vielä..hitsin kiva ja söden näkönen..mä voisin suositella sua:))) - Tok-Fia
blackwomans kirjoitti:
Höpö höpö,tollaset jutut saat unohtaa,ihan kivan näkönen sä oot,kyllä se oikea sullekkin löytyy.
mä pidän peukkuja..mul ois yks masters tason valmentaja..sinkku vielä..hitsin kiva ja söden näkönen..mä voisin suositella sua:)))älä ihmeessä suosittele...emmää halluu:))
Ihan tosissaan...olen hirveän onnellinen kun saan olla lasten kanssa keskenään.
Olen saanut kokea sellaisen helvetin että nyt haluan elää sinkkuna:))
No..en tiedä oliko hyvä kirjoittaa tätä tänne...mutta siinä se nyt on kuitenkin kaikkien luettavana:)) - blackwomans
Tok-Fia kirjoitti:
älä ihmeessä suosittele...emmää halluu:))
No..en tiedä oliko hyvä kirjoittaa tätä tänne...mutta siinä se nyt on kuitenkin kaikkien luettavana:))Oikeassa olet,jos niin on käynyt on kait parempi olla sinkku.
Parempi yksin,kun huonossa suhteessa.
Se ois ollu englantilainen se valmentaja.
Sellanen namu,Mut toisaalta mä taidan pitää hänet itse,siis silmäniloa mulle.
Katsoa saa mut ei koskea:)) - uusi-äijäkäs
Tok-Fia kirjoitti:
älä ihmeessä suosittele...emmää halluu:))
No..en tiedä oliko hyvä kirjoittaa tätä tänne...mutta siinä se nyt on kuitenkin kaikkien luettavana:))Me pidetään Susta huolta täällä. Äläs sano, sieltä se prinssi voi vielä karauttaa elämääsi sinisellä jopolla kulman takaa kaulaliina liehuen.
- Tok-Fia
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Me pidetään Susta huolta täällä. Äläs sano, sieltä se prinssi voi vielä karauttaa elämääsi sinisellä jopolla kulman takaa kaulaliina liehuen.
tiedätkö...minä nauran niin että kyyneleet tulee silmistä kun luin tuon sun jopo jutun:))))
- Tok-Fia
blackwomans kirjoitti:
Oikeassa olet,jos niin on käynyt on kait parempi olla sinkku.
Parempi yksin,kun huonossa suhteessa.
Se ois ollu englantilainen se valmentaja.
Sellanen namu,Mut toisaalta mä taidan pitää hänet itse,siis silmäniloa mulle.
Katsoa saa mut ei koskea:))vähä sormella tökkästä:))ihan silleesti varovasti:))
- blackwomans
Tok-Fia kirjoitti:
vähä sormella tökkästä:))ihan silleesti varovasti:))
Jos et kerro kellekkään,mä oon nukkunu samassa talossa sen kanssa,ja ollaan oltu tallinnas samoissa bileissä.ups,ja oon mä parit kerrat koskenutkin sitä,silleen nätisti lepuuttanu kättäni sen olkapäällä...apua...
Eli oon tanssinut sen kanssa,mut et kyllä kerro kellekkään.lupaatko? - Tok-Fia
blackwomans kirjoitti:
Jos et kerro kellekkään,mä oon nukkunu samassa talossa sen kanssa,ja ollaan oltu tallinnas samoissa bileissä.ups,ja oon mä parit kerrat koskenutkin sitä,silleen nätisti lepuuttanu kättäni sen olkapäällä...apua...
Eli oon tanssinut sen kanssa,mut et kyllä kerro kellekkään.lupaatko?hyss,hyss..se on meidän salaisuus:))
Kuule..pistä se pulloon ja töki sitä joskus vaan tikulla:))
Hieno runo;)Montako tuntii meni,siis tekemiseen;)
Mää oon aina tienny et sussa on ainesta kamu;)- uusi-äijäkäs
Ajatus on tärkein tässä runossa, ei lopputulos. Kyl mä osaan paremminkin, jos haluan. Mut kiva kun olet hengessä mukana.
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Ajatus on tärkein tässä runossa, ei lopputulos. Kyl mä osaan paremminkin, jos haluan. Mut kiva kun olet hengessä mukana.
Ajatus onkin tärkee;)Ja oikeesti se oli hieno runo;)
Määhän olen aina hengessä mukana;)- uusi-äijäkäs
jou.m kirjoitti:
Ajatus onkin tärkee;)Ja oikeesti se oli hieno runo;)
Määhän olen aina hengessä mukana;)Kysyn nyt kuitenkin, en tiedä kenet Hän haluais kaasoksi. Tulisitko Sää kuitenkin kukkaistytöksi häihin? Mysteeriöö mä ajattelin ittelleni sulhaspojaksi.
- Mysteriet
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Kysyn nyt kuitenkin, en tiedä kenet Hän haluais kaasoksi. Tulisitko Sää kuitenkin kukkaistytöksi häihin? Mysteeriöö mä ajattelin ittelleni sulhaspojaksi.
Baa - nyy mää ole otettu!
Sää äijä, munt, vanha kalakaveri muistit tommottis... *mää e voi pirättä kyynelt* - uusi-äijäkäs
Mysteriet kirjoitti:
Sää äijä, munt, vanha kalakaveri muistit tommottis... *mää e voi pirättä kyynelt*Äijä, Sää oisit mun pestmani...vanha seinonkija...baa.. parkkiintunut kalalta haiseva turilas, kuinka herkkää...
Mysteriet kirjoitti:
Sää äijä, munt, vanha kalakaveri muistit tommottis... *mää e voi pirättä kyynelt*Ymmärrän ett sää liikutuit,siis tosi iso luottamus tehtävä ;))
uusi-äijäkäs kirjoitti:
Kysyn nyt kuitenkin, en tiedä kenet Hän haluais kaasoksi. Tulisitko Sää kuitenkin kukkaistytöksi häihin? Mysteeriöö mä ajattelin ittelleni sulhaspojaksi.
Mää nään sieluni silmillä itteni kukkaistyttönä,pyörähtelen ympäriinsä nurkkiin törmäten ja heittelen kukkasia;))
- Mysteriet
jou.m kirjoitti:
Ymmärrän ett sää liikutuit,siis tosi iso luottamus tehtävä ;))
Vanhoil päivilläni saa nährä moise ilo ja onne päivä... ;D
Mää ole hämmästyny ja kaikkeist enite mää ole ylppiä... ;D - uusi-äijäkäs
Mysteriet kirjoitti:
Vanhoil päivilläni saa nährä moise ilo ja onne päivä... ;D
Mää ole hämmästyny ja kaikkeist enite mää ole ylppiä... ;DHän voi pelästyä liian kovaa vauhtia. Otetaan iisisti. Mennään näin kyyryssä, ettei erkki herää. Hys...
- piudi
Ihanan romanttista ja kuitenkin niin realistista tekstiä. :) Teille kaikkea hyvää. Kyllä se "sekavuus" vahvistuu helpotukseksi. Tsemppiä Äijäkäs.
- uusi-äijäkäs
Kiitos vaan. Elämä on ohikiitävä hetki kallionpalasella galaksin laitamilla. Täytyyhän täällä jotain hyvääkin olla.
- niisku-myy46
ja myötätuulta suhteellenne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938