neitsytN ja vaakaM

tunnetta

kertokaa kokemuksianne vaakamiehet ja neitsytnaiset jotka olette kimpassa, miten sujuu.
itse tapasin vasta äskettäin vaakamiehen ja hän tuntuu tosi ihanalle, kuten minä myös hänestä..tuntuu että napsahti totaalisesti amor nuolineen :))

8

1471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä synkkaa

      Ollaan oltu yhdessä keväällä 10 vuotta. Alettiin ihan nuorena seurustelemaan. Kumpikin edelleen on rakastuneita ja suhde on säilynyt hyvin freesinä :) Onnellinen suhde meillä ainakin on ollut ja toivon että tulee olemaan. Kahdestaan eletään.

      • jatkan

        meidän suhteessa siis nainen neitsyt ja mies vaaka. Minä hyvin tyypillinen neitsit ja toinen on hyvin tyypillinen vaaka, tasainen ja rauhallinen, me ollaan aina puhuttu etttä täydennetään toisiamme ja kyllä hyvin siedetään toisiamme :)


      • neitsytN ja vaakaM
        jatkan kirjoitti:

        meidän suhteessa siis nainen neitsyt ja mies vaaka. Minä hyvin tyypillinen neitsit ja toinen on hyvin tyypillinen vaaka, tasainen ja rauhallinen, me ollaan aina puhuttu etttä täydennetään toisiamme ja kyllä hyvin siedetään toisiamme :)

        Meillä taas kumpikaan ei ole tyypillinen horoskooppinsa edustaja, mutta erittäin hyvin toimeen tullaan ja sulho joskus sanoikin että täydennämme toisiamme :)


    • mistäpäin...

      suomea löysit tämän vaakamiehen:)?

      • sillä on?

        Häh?


      • tuumailin
        sillä on? kirjoitti:

        Häh?

        että mitä merkitystä sillä mahtaa olla mistä minä sen löysin :D


    • neitsyttyttö

      Kyllä toimii. Mulla on vaakamieheni kanssa ihan uskomattomia keskusteluja. En yllä samaan yhdenkään kaverini kanssa, meillä on joku mystinen yhteys. :D Niin monia samoja kiinnostuksen kohteita että olen monesti miettinyt mitä hienoa olen elämässäni tehnyt ansaitakseni tuollaisen miehen.

      Vaakamiehet ovat aivan parhaita. KAikessa. :)

      • myös n.

        Sama täällä; minulla on vaakamieheni kanssa myös aivan uskomaton keskusteluyhteys, ja se juuri tekee suhteestamme niin hyvän: kun kaikesta voi keskustella, niin elämä on harmonisempaa.

        Turhaan väitetään, että vaakaa ja neitsyttä ei voi saman katon alle laittaa. Mutta täytyy samalla myös todeta, että vaaka ja neitsyt ovat monimutkaisia luonteita, ja tästä syystä usein näillä palstoilla parjattuja, ja myös tästä syystä vaa'alla ja neitsyellä on mielestäni edellytyksiä ymmärtää toinen toistaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe