Olisiko jollain suositella hyvää sähkäriä Turun alueelta, kohtuupalkalla..
Hyvä sähkömies Turun alueelta?
7
2692
Vastaukset
- eiko tavallinen
käy?? Jos kerran tavallinen palkka.
- ...
Kohtuullinen palkka ei ole yhtä kuin tavallinen palkka..
Jos haluan maksaa hyvästä työmiehestä kohtuu hinnan (niin kuin tähänkin asti) niin mitä se sinun pussiasi kaivelee? - tiedät
... kirjoitti:
Kohtuullinen palkka ei ole yhtä kuin tavallinen palkka..
Jos haluan maksaa hyvästä työmiehestä kohtuu hinnan (niin kuin tähänkin asti) niin mitä se sinun pussiasi kaivelee?mikä on tavallinen palkka ja mikä kohtuullinen! Jostakin 20e on tavallinen ja jostakin 40e kohtuullinen!!!
- Heppuli.
tiedät kirjoitti:
mikä on tavallinen palkka ja mikä kohtuullinen! Jostakin 20e on tavallinen ja jostakin 40e kohtuullinen!!!
No mistäs sinä sitten tiedät mikä on tavallinen palkka kun sitä suositit?
Minä saan ihan itse määrittää mikä on kohtuullinen ja sille sinä et voi muuta kuin jatkaa kateellista panetteluasi.
- ...jo sähköt?
. . .
- Heppuli.
Mutta Salossa on. Ehkä teillekin pian saadaan!
- Anonyymi
Ilman muuta löytyy vahva suositus. Esimerkiksi https://sahkoasentajaturku.wordpress.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501677- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721057Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua40819Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750