Olisiko jollain suositella hyvää sähkäriä Turun alueelta, kohtuupalkalla..
Vastaukset 7
- eiko tavallinen
käy?? Jos kerran tavallinen palkka.
- ...
Kohtuullinen palkka ei ole yhtä kuin tavallinen palkka..
Jos haluan maksaa hyvästä työmiehestä kohtuu hinnan (niin kuin tähänkin asti) niin mitä se sinun pussiasi kaivelee? - tiedät
... kirjoitti:
Kohtuullinen palkka ei ole yhtä kuin tavallinen palkka..
Jos haluan maksaa hyvästä työmiehestä kohtuu hinnan (niin kuin tähänkin asti) niin mitä se sinun pussiasi kaivelee?mikä on tavallinen palkka ja mikä kohtuullinen! Jostakin 20e on tavallinen ja jostakin 40e kohtuullinen!!!
- Heppuli.
tiedät kirjoitti:
mikä on tavallinen palkka ja mikä kohtuullinen! Jostakin 20e on tavallinen ja jostakin 40e kohtuullinen!!!
No mistäs sinä sitten tiedät mikä on tavallinen palkka kun sitä suositit?
Minä saan ihan itse määrittää mikä on kohtuullinen ja sille sinä et voi muuta kuin jatkaa kateellista panetteluasi.
- ...jo sähköt?
. . .
- Heppuli.
Mutta Salossa on. Ehkä teillekin pian saadaan!
- Anonyymi
Ilman muuta löytyy vahva suositus. Esimerkiksi https://sahkoasentajaturku.wordpress.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64791
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511693Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551