Olisiko jollain suositella hyvää sähkäriä Turun alueelta, kohtuupalkalla..
Hyvä sähkömies Turun alueelta?
7
2497
Vastaukset
- eiko tavallinen
käy?? Jos kerran tavallinen palkka.
- ...
Kohtuullinen palkka ei ole yhtä kuin tavallinen palkka..
Jos haluan maksaa hyvästä työmiehestä kohtuu hinnan (niin kuin tähänkin asti) niin mitä se sinun pussiasi kaivelee? - tiedät
... kirjoitti:
Kohtuullinen palkka ei ole yhtä kuin tavallinen palkka..
Jos haluan maksaa hyvästä työmiehestä kohtuu hinnan (niin kuin tähänkin asti) niin mitä se sinun pussiasi kaivelee?mikä on tavallinen palkka ja mikä kohtuullinen! Jostakin 20e on tavallinen ja jostakin 40e kohtuullinen!!!
- Heppuli.
tiedät kirjoitti:
mikä on tavallinen palkka ja mikä kohtuullinen! Jostakin 20e on tavallinen ja jostakin 40e kohtuullinen!!!
No mistäs sinä sitten tiedät mikä on tavallinen palkka kun sitä suositit?
Minä saan ihan itse määrittää mikä on kohtuullinen ja sille sinä et voi muuta kuin jatkaa kateellista panetteluasi.
- ...jo sähköt?
. . .
- Heppuli.
Mutta Salossa on. Ehkä teillekin pian saadaan!
- Anonyymi
Ilman muuta löytyy vahva suositus. Esimerkiksi https://sahkoasentajaturku.wordpress.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan804073Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303139- 1502524
- 141825
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281472Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131140- 74999
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39953Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13852