Moro.
Ois tarvetta järjettömän edulliselle sähköperämoottorille.
Oisko kellään hintatietoja mitä tollaset mahtaa yleensä maksaa tai miltä nettisivuilta sellasia löytys.
Mieluiten haluaisin käytetyn tai pikkuvikaisen kun on se joka tapauksessa muokattava täysin uuteenuskoon. so jos on antaa vinkkejä tollasen hankintaan otetaan kaikki tieto kiitollisena vastaan.
Eletric
5
579
Vastaukset
- vappaana
Kaksi kesää ajettu Yamaha M12 ja 80 Ah:n
akku. Ollut menneen kesän käyttämättömänä.
Päijän 510 venekin olisi vapaana. Käytin
konetta siinä.
Puh. 040-5061488- edelliseen
Uusi kone noin 260 € netissä ja akku 70€.
Vene noin 1500 € uutena. - haussa.
edelliseen kirjoitti:
Uusi kone noin 260 € netissä ja akku 70€.
Vene noin 1500 € uutena.Eli oisko antaa noin hintaa? Jos ollaan lähellä, niin soittelen.
- olis
haussa. kirjoitti:
Eli oisko antaa noin hintaa? Jos ollaan lähellä, niin soittelen.
Kone 120 €. Noudettavissa joko Helsingistä
tai Porvoo-Pernaja-suunnalta. - liian hieno
olis kirjoitti:
Kone 120 €. Noudettavissa joko Helsingistä
tai Porvoo-Pernaja-suunnalta.Eli on toi sun kampe liian hieno ja hyvä mulle.
Mä nimittäin puran sen niin, et ohjainyksikkö tulee eri paikkaan ja vain moottoriosa tulee perään.
Oon tekemässä pojalle vesiskootteria, pientä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661