lisälyönnit..

taas ,,,

ollut pari viikko ja propraalii ottanut auttaa kyllä,mutta voiko ressi tuottaa niitä noin paljon ja kauan ,,mulla ne on kyllä tukittu ja varattomaksi todettu ,mutta kun ne joka päivä monta kertaa tulee ni se jo hermostuttaa,,kertokaa joku jotaa ,)))))))

7

1644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salri

Minulla on ollut vuosikausia ainakin 20-30 vuotta . Nyt iän myötä tullut lisää . Tulee päivittäin ja yleensä alkaa iltapäivällä . Minulla on Ja on tällähetkelläkin Spesicor ei auta . Bisop ja Digoxin semi, mistään ei apua . On tutkittu eteisperäisiä ei kuulemma vaarallisia . Kauheita on en paljon uskalla liikkua kun niitä tulee . Minulla ainakin verenpainekin nousee samalla kun jättää lyönnin väliin .

• se menee

mul tulee joksoja koska on ja taas menee monta kuukautta että ei ollenkaan ole,, ,))

• kauheita...

Ptäisi vain oppia ajttelemaan ja uskomaan, että ne ovat vaarattomia, jos eivät tekemisiä haittaa. Mieli kun rauhoittuu se auttaa niihinkin. Stressi on laukaiseva tekijä usein ja siitä joutuu kierteeseen.

Itselläni on vakava sydänsairaus ja sen kaverina vaarattomat kammiolisälyönnit. Sairauden vaatimaa sydänlääkitystä, mm. beetasalpajaa justeeraamalla on löytynyt sellainen taso, että hyvän olon vallitessa ei niitä juuri huomaa, mutta auta armias kun kiire ja vaikka vain ajaatusperäinen stressi iskee niin vuoteeseen vetää rauhoittumaan ihan fyysisesti sairaana.

• minä vaa
        kauheita... kirjoitti:

Ptäisi vain oppia ajttelemaan ja uskomaan, että ne ovat vaarattomia, jos eivät tekemisiä haittaa. Mieli kun rauhoittuu se auttaa niihinkin. Stressi on laukaiseva tekijä usein ja siitä joutuu kierteeseen.

Itselläni on vakava sydänsairaus ja sen kaverina vaarattomat kammiolisälyönnit. Sairauden vaatimaa sydänlääkitystä, mm. beetasalpajaa justeeraamalla on löytynyt sellainen taso, että hyvän olon vallitessa ei niitä juuri huomaa, mutta auta armias kun kiire ja vaikka vain ajaatusperäinen stressi iskee niin vuoteeseen vetää rauhoittumaan ihan fyysisesti sairaana.

se tuo viestis taas rauhoitti , kiitti;) on tänäänkin ollut eilen ei ,,mulla on ressii vaikka ei kiire,mut vaan on joulu sellasta kai,, vaik ei tarviis olla,)

• Nuori mies

Kyllä, täälläkin tunnetaan lisälyöntejä useita tuhansia päivässä, ja kyllä ihan joka päivä :D. Viime kerralla holteriin jäi vähän yli 7000 kpl. Kaikenlainen niiden miettiminen ja edes tunnustelu kyllä lisää niitä. Jos ne ovat vaarattomaksi todettu niin ei kannata antaa niiden pilata elämää. Ja kardiologi sanoi minullekin, että lähes aina beetasalpaajat vähentävät niitä niin vähän ettei lääkitystä kannata ottaa. Haitat ovat huomattavasti suuremmat kuin hyödyt silloin yleensä.

• ne ..............

lisälyönnit kammoiperäisiksi,,mutta säköisyys oli normaalii ,onko eteis lisälyönnit vaarattomimpii kuin kammion? vaiko saman vartasiin ,,mu kyl sanottii et vaarattomii mut haittaa silti . nyt tosiaan pariviikko ollut ja ressii on ,,mut ei sen taki tai lisää se niitä ,mut koitan nyt unohtaa ne niin eikö taas katoo,,ne oli melkein vuoden pois ,,

• hmg

Tulee tässä mieleen että kyseessä voi mahdollisesti olla liian alhaiset Magnesiumin arvot elimistössä.

Muistaisin lukeneeni että muita Magnesiumvajeen oireita ovat mm. lihaskrampit (eteenkin jaloissa), suonenveto.

Jos kyseessä on magnesiumvaje niin olisi syytä ruveta syömään ruokia säännöllisesti joissa on runsaasti Magnesiumia. Tuossa eräässä aikaisemmassa ketjussa missä puhuttiin rytmihäiriöistä mainitsin muistaakseni eilen joitakin hyviä magnesiumin lähteitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe