Viimeistään nyt kannattaa viimeistenkin tuulipukutuhnuttelijoiden myydä oma kämppä ja jäädä siihen asumaan vuokralle. Asuntojen hintakupla puhkeaa vuodenvaihteeseen mennessä kun Euriborit singahtavat rakettinousuun. Viimeisiä hölmöjä viilataan linssiin juuri nyt, asuntojen pakkohuutokaupat ovat jo ovella!
Hintakupla puhkeaa !
5
754
Vastaukset
- kun myyty
että saa jäädä vuokralle.
Jälleen sitä tuhnujen logiikkaa. - aalainen.
ei meilläkään ajeltaisi uusilla maastureilla,
ei käytäisi 2-3 kertaa kaukomailla joka vuosi,
jos ei olisi sijoutettu.
Jouluna pihasamme on 6 upouutta maasturia,
kun lapsetkin tulevat kotiin.
sijoutus tuottaa aina, jos osaa 20-50 %,
Tavallisessa pankissa korko on 1/3 tai 1/4 hintojen noususta,
ihmeellistä se on, muta 5 vuota pankkissa olleilal rahoilla ei enää tee mitään.
Joten hyvä osakesijoitustai oma asunto,
asunto on myös turvallisuuteen nähden hyvä sijoutus.
Oman asunnon tuotto on noin 15 %.- kertomaan
joulusatua.
Ai niin nehän on niitä NIVA-merkkisiä maastureita.
sijoitus taitaa tulla korkonkiskonnasta. - isäntä.
Käy vielä sitä suomenkielen kurssia.
Voit ehkä saada töitä parin vuoden päästä jostain siivousfirmasta.
- mutta odotan silti
Tuskin hintakupla puhkeaa, korkeintaan asuntojen hinnat hiluvat todelliseen tasoon korkojen kanssa, mutta ovat yhtä kalliita kuin nytkin. Vaikka se hinta tippuisikin.
Itse odottelen, miten työmarkkinat toimivat ja miten se vaikuttaa EKP:n koron nostoihin tai laskuihin. Jos kuumenevat, niin korot voivat nousta jopa nyt nähtyä reippaammin, jos pysyvät maltillisempina..lasku ei ole ollenkaan epätodennäköistä. Jos ei muuta, niin ainakin samassa pysytään.
Joten itse tutkailen tilannettaa, kunnes jotain vähän varmempaa on tiedossa EKP:n suunnalta. Luultavasti kesään menee?
Rommaus ei kiinnosta, vaan sioittaminen oikeaan aikaan. Eli silloin, kun 1,5% lisää asuntolainan korkoon vuoden sisässä ei ole todennäköistä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536