Olen ikäni ollut ahkera työntekijä, ei ole tarvinnut kortistossa olla koskaan. Luottotietoni ovat kunnossa, oli omaisuutta, teen töitä ja tienaan hyvin tällä hetkellä. Mutta...
Syystä, jota en jaksa enää kertoa, on johtanut minut siihen, että ex pystyy hakemaan minut ulosottoon. Se miksi en maksa hänelle, on oikeutettua. Ei toiselta voi kaikkea viedä pelkäksi kostoksi. Vaikka nyt oikeuskäsittelyjen jälkeen näyttää siltä, että Suomessa kaikki on mahdollista, varsinkin kun kyseessä on hyvän näyttelytaidon omaava yksinhuoltajaäiti kaikkine valheineen ja ne otetaan todesta. Kysymättä edes minulta niistä. Hän ei ole vuosiin enää käynyt töissä, psyykkisistä syistä sairaslomalla...heh.
Olen myynyt omaisuuteni lähinnä asianajajan palkkioiden takia. En omista yhtään mitään. Nyt olen päättänyt lopettaa myös työnteon. En jaksa enää. Yhteiskunta saa taas yhden elätettävän lisää. Luovutan.
harkittu konkurssi
Väsynyt kaikkeen
0
295
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437