Kännissä on kiva hillua
Nuolla viraan naisen ***
Omaansa voi huijata
muttei itseään puijata
Omatunto painaa
ja tuntuu kuin ois vainaa
Mutta naiset on vain lainaa
en voi heitä omistaa
Siistii on nyt pettää
ja lentokapteenii esittää...
Eiks ollutkin hyvä runo näin vasta-alkajalta?
Rakkaus on ihanaa
19
1131
Vastaukset
- siirtyä
johonkin toiseen lajiin,tai juoda enemmän.
- Eräs nainen
Rakkaus on kaunista.
Jos rakastan miestä,
en harrasta hänen
kanssaan seksiä.
Se on rakastelua.
Rakkaudella on laput
silmillä. Se ei
vilkuile muita.
Rakastunut rakastaa
vain yhtä kerrallaan.
---------------
Pientä oppia rakkaudesta :).- runoilijat
Kritiikkiä peliin runoilijat.
Aivan uskomatonta "skeidaa",mies sentään hiukan perillä asiasta.Ilmeisesti "eräs nainen" fiilistelee.Tarkoituksena antaa ymmärtää,että tietää
rakkaudesta jotakin,muita enemmän. - Eräs nainen
runoilijat kirjoitti:
Kritiikkiä peliin runoilijat.
Aivan uskomatonta "skeidaa",mies sentään hiukan perillä asiasta.Ilmeisesti "eräs nainen" fiilistelee.Tarkoituksena antaa ymmärtää,että tietää
rakkaudesta jotakin,muita enemmän.Voi pieni puskis. Niin harvoin, kun käyn täällä nykyisin, niin ei pitäisi noin paljon pelottaa :). Kirjoitan tunteeni mukaan, miten sen itse koen.
Mikä tarve on vetää rakkautta lokaan? Kysyn vaan.. - kaikki alkoi siitä kun mä
Eräs nainen kirjoitti:
Voi pieni puskis. Niin harvoin, kun käyn täällä nykyisin, niin ei pitäisi noin paljon pelottaa :). Kirjoitan tunteeni mukaan, miten sen itse koen.
Mikä tarve on vetää rakkautta lokaan? Kysyn vaan..No hei hei hei, nyt pitää vain muistaa mistä kaikki lähti liikkeelle, eli:
Kännissä on ihqua hillua
Nuolla nuoren tytön hillosta *** jne. jne. - Eräs nainen
kaikki alkoi siitä kun mä kirjoitti:
No hei hei hei, nyt pitää vain muistaa mistä kaikki lähti liikkeelle, eli:
Kännissä on ihqua hillua
Nuolla nuoren tytön hillosta *** jne. jne.Sinä et sallisi eriäviä mielipiteitä? Äly hoi! Esitin sentään ensimmäisen kommenttini runon muodossa..
- Eräs miehenpuoli
Eräs nainen kirjoitti:
Sinä et sallisi eriäviä mielipiteitä? Äly hoi! Esitin sentään ensimmäisen kommenttini runon muodossa..
Rakkausrunoissa on, kuten otsikko sanoo, tarkoitus kirjoittaa rakkaudesta. Siitä ei tämän runon kirjoittajalla ollut mitään käsitystä.
Silti, lukemalla rakkausrunopalstaa, ehkä voisi syntyä jonkinlainen käsitys siitä, mistä rakkaudessa on kysymys.
Ns. seksipalstoilla taas on kysymys muusta, mitä muutamat yrittävät tännekin "rakkautena" tarjota. Pysyköön vain omilla seksipalstoillaan, joinne em. aineisto kyllä sopii.
Rakkaus on tunne, joka ei edellytä mitään ruumiillista kosketusta. Se voi sellaisena elää vuosikymmeniä.
Silti, rakkautta voi ilmaista myös ruumiillisiesti, mutta edellisessä runossa rakkaudesta ei näkynyt pienintäkään merkkiä. - Eräs nainen
Eräs miehenpuoli kirjoitti:
Rakkausrunoissa on, kuten otsikko sanoo, tarkoitus kirjoittaa rakkaudesta. Siitä ei tämän runon kirjoittajalla ollut mitään käsitystä.
Silti, lukemalla rakkausrunopalstaa, ehkä voisi syntyä jonkinlainen käsitys siitä, mistä rakkaudessa on kysymys.
Ns. seksipalstoilla taas on kysymys muusta, mitä muutamat yrittävät tännekin "rakkautena" tarjota. Pysyköön vain omilla seksipalstoillaan, joinne em. aineisto kyllä sopii.
Rakkaus on tunne, joka ei edellytä mitään ruumiillista kosketusta. Se voi sellaisena elää vuosikymmeniä.
Silti, rakkautta voi ilmaista myös ruumiillisiesti, mutta edellisessä runossa rakkaudesta ei näkynyt pienintäkään merkkiä.Rakkaus voi aiheuttaa myös tuskaa, mutta silloinkin se on mielestäni kaunista. Tämä on tietysti oma mielipiteeni.
Sääli, että tästä palstasta on tullut niin rikinkatkuinen. - puskis
Eräs nainen kirjoitti:
Voi pieni puskis. Niin harvoin, kun käyn täällä nykyisin, niin ei pitäisi noin paljon pelottaa :). Kirjoitan tunteeni mukaan, miten sen itse koen.
Mikä tarve on vetää rakkautta lokaan? Kysyn vaan..kyllä ällöön noita rakkaus höpinöitä.
Tietysti ällöön onnettomia hymiöitä myös :).
Myös minä esitin mielipiteeni,niin kuin ajattelen.
Eikä pitäisi runoilla ilman lahjoja,ei ainakaan netissä."Se on säälittävää". - Eräs nainen
puskis kirjoitti:
kyllä ällöön noita rakkaus höpinöitä.
Tietysti ällöön onnettomia hymiöitä myös :).
Myös minä esitin mielipiteeni,niin kuin ajattelen.
Eikä pitäisi runoilla ilman lahjoja,ei ainakaan netissä."Se on säälittävää".Nopea runo. Entäs sitten? Ei täydellinen, ei lähelläkään. Vastaukseen kyllä kelpaa.
Olen ylittänyt julkaisukynnyksen muutama vuosi sitten runoteoksella. Revi siitä :). - luettu
Eräs nainen kirjoitti:
Nopea runo. Entäs sitten? Ei täydellinen, ei lähelläkään. Vastaukseen kyllä kelpaa.
Olen ylittänyt julkaisukynnyksen muutama vuosi sitten runoteoksella. Revi siitä :).sehän on kiva.Olen iloinen puolestasi.
Todella.Mutta ei siitä pääse mihinkään,että minä ällöön siirappiin sotkettuja sanoja ja tietysti hymiöitä.Minun kirjoihini kuuluu myös runokirjat.
On olemassa hyviäkin runoja. - vielä?
Eräs nainen kirjoitti:
Nopea runo. Entäs sitten? Ei täydellinen, ei lähelläkään. Vastaukseen kyllä kelpaa.
Olen ylittänyt julkaisukynnyksen muutama vuosi sitten runoteoksella. Revi siitä :).En muista kyllä lukeneeni, "Revi Siitä kirjasta":(.
- Eräs nainen
luettu kirjoitti:
sehän on kiva.Olen iloinen puolestasi.
Todella.Mutta ei siitä pääse mihinkään,että minä ällöön siirappiin sotkettuja sanoja ja tietysti hymiöitä.Minun kirjoihini kuuluu myös runokirjat.
On olemassa hyviäkin runoja.Elämäni aikana olen rakastanut neljää miestä. Toisilla ei ole ollut merkitystä. Kun aikaa kuluu ja pääsee tunnekuohujen yli, niin sellainen teksti saattaa kuullostaa korviisi siirapilta. Jokaiselle heistä todellakin toivon kaikkea hyvää ilman katkeruutta.
Tuntuu siltä, että osa ihmisistä on kuin kakaroita. Itkevät, kun eivät saa jotain. Loukkaantuvat, kun eivät saavuta kuvitelmiaan. Lopulta ihminen on yksin. Jos jonkun aikaa elämässä saa todella rakastaa jotakuta, niin on onnellinen. Toista kun ei voi omistaa ja se näyttää unohtuvan. Mielestäni silloin ei ole edes kysymys rakkaudesta, vaan jostakin muusta - omistuksen halusta.
Tiedän, että on olemassa hyviä runoja. Omalta kohdalta pidän aforismeista. Harva runo vaikuttaa lopulta hyvältä. Samoin pidän lopulta vain harvasta kirjasta. Tällaisia ajatuksia ja ilman hymiöitä. - Eräs nainen
vielä? kirjoitti:
En muista kyllä lukeneeni, "Revi Siitä kirjasta":(.
Ei käsitellyt rakkausrunoja ja Runogallerian tuotantoa.
- lohduttava tieto
Eräs nainen kirjoitti:
Ei käsitellyt rakkausrunoja ja Runogallerian tuotantoa.
Mutta eikö ole kuitenkin niin,että runot ovat hiukan
kesyjä kuvamaan eri ilmiöitä.Eikö ne ole turhaa herkistelyä.Salattua uhoa.Huonosti peiteltyä itseriittoisuutta. Itsensä ihailua,puettuna valheen
kirjavaan pukuun.Odotusta,että joku huomaisi sieluni puhtauden ja älyni ylivertaisuuden.Oi kumartakaa minua ja juokaa silmillänne minun kauneuteni. - Eräs nainen
lohduttava tieto kirjoitti:
Mutta eikö ole kuitenkin niin,että runot ovat hiukan
kesyjä kuvamaan eri ilmiöitä.Eikö ne ole turhaa herkistelyä.Salattua uhoa.Huonosti peiteltyä itseriittoisuutta. Itsensä ihailua,puettuna valheen
kirjavaan pukuun.Odotusta,että joku huomaisi sieluni puhtauden ja älyni ylivertaisuuden.Oi kumartakaa minua ja juokaa silmillänne minun kauneuteni.Puran, sillä tuntojani. Mitä yksinkertaisempi, sitä parempi. Samalla tavalla kuin matematiikassa kaavat. Jokainen varmasti kokee omalla tavallaan. Omalta kohdalta runoteokseni eteni sivu sivulta kuukauden matkan tapahtumista toiseen. Aluksi matka tuntui kevyeltä, lopussa kantamukset painoivat. Oivalluksia, tilannekuvauksia. Yritystä sellaiseen muotoon, jossa lukija voi kuvitella olevansa matkalla. Kirja, jonka avulla saman matkan tekijät voivat palata omiin kokemuksiinsa. Herättää omat muistot. Jokainen omalta kohdaltaan määrittää, mitä runous on.
- rakkautta ?
Eräs miehenpuoli kirjoitti:
Silti, rakkautta voi ilmaista myös ruumiillisiesti, mutta edellisessä runossa rakkaudesta ei näkynyt pienintäkään merkkiä.arvoisa miehenpuoli,siis ajatteleppa,mitä on rakkaus? Osaatko määritellä yhtään sitä? Avuksi alkuun.
Hylätään aivan aluksi "skitsofreniaan" viittava oman
mielentilan kaaos.Vaikeaa, mutta asian kannalta palkitsevaa.Hylkäämme ajatuksen "olen löytänyt taivaani",täällä on todella enkeleitä.Emme ruoki mielemme/aivojemme synnyttämiä harhoja.Suljemme pois
myöskin sosiaalisen vaikutuksen omaan käyttäytymiseen.Tämä lähinnä on ympäristön määritelemä onnesta.Sen sisällöstä "rakkaudesta".
En väitä suinkaan,että ympäristön synnyttämä paine,sekä omanmielen kaaos rakkauden synnyttää.
Mutta ihmiskunnan hämärästä alusta alkaen on ollut
halua jatkaa sukua,eli lisääntyä.En usko,että he käyttivät sanaa "rakkaus" toteutaesaan ihmiskunnan tärkeintä tehtävää.Yhteisöjen kehittyessä kielellisesti,sekä sitoutessa tiukemmin omiin jälkeläisiinsä/vanhempiinsa,syntyi tarve paheksua,
että myös sitouttaa tietty populaatio tiukemmin yhteen.Tämä synnytti myöskin tarpeen määrittää sukupuolien keskinäinen kiintymys sanalla "rakkaus".Kielen jatkuva kehittyminen synnytti ajallaan myös runouden(sen hienomman tavan puhua).
Varsinkin rakkaus,sekä urheus olivat/ovat suosiossa edelleen. Kyllä romeO tavallaan "rakkauden" jäljillä runossaan on.Hiukan hiomista ja tuosta esillä olevasta pohjasta saa aivan erinomaisen sivun,vaikka runokirjaan.Eli jatka harjoituksia rome0. - uskoo
Joo niin tekee,rakastaa vain itseään.Ja sen jälkeen vieläkin rakastaa itseään.
- että sinut on
jätetty, etkä pääse siitä millään yli. Itke, se helpottaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756