No noiin Mikko!! Minä olen sen tiennyt aina että Mikko niminen mies henkilö vihaa minua ja on vihannut niin kauan kun olen hänet netissä tavannut.Tämä on kyllä ihmeellitä mutta totta tämä on.Tapasin Mikon jo Heinkuussa 2005 ja vaikutti jotenkin oudolta äijältä silloin en vielä tuntenut hänen vihan tunnetta mutta keväällä 2006 sain siitä karvaat muistot. Se on kyllä ihan tosi asia jota olen pohtinut ja pohtinut Mikko ukko masensi minut täysin ei se ukko ilman nettiä minulle uskalla sanoa yhtään mitään pettää ja kiusaa vain netin välityksellä.Siis tää Mikko on naimisissa oleva ukko ja tää vihaa ja inhoaa minua pettää minut aina. Tää Mikko väitti minua rakastavansa ja sanoikin minulle tervaavasa minun takapuolen niin paljon tää Mikko minua vihaa ja inhoaa.Mikko sanoi että rakstaa minua ja etsintäkuulutus sivuilla sanoi minua luuserksi. Ihmettelenkin että mitä ihmeen pahaa minä olen tälle Mikolle tehnyt??Kun minulla on ihan aina ollut se luulo että Mikko minua vihaa ja inhoaa enkä minä ole sille luulolle minkään voinut.Siitä hetkestä lähtien kun Mikon tapasin niin minusta jotenkin tuntui että kaikki ei ole kohdallaan että ilmeisesti Mikko vihaa ja inhoaa minua??Ja tottahan minun luuloni olikin.Nyt olen siitä luulosta ihan täysin varma mutta minkä sitä ihminen tunteilleen mahtaa??Se on totta että ensin se naimisissa oleva Mikko ukko sanoi että olen ihana ja että se minua rakstaa ja aika näyttää mutta sitten etsintäkuulutus sivuilla se Mikko ukko sanoikin minua sitten syksyllä 2006 luuseriksi joten tiesinkin jo aikaa sitten että se vihaa ja inhoaa minua ja osasinkin odottaa jotakin sellaista tapahtuvankin.Eihän minunlaista ihmistä kukaan voi rakstaa olen niin ruma ja kömpelö ja läski ja ihan paska ihminen sen käsityksen olen Mikon kautta saanut itsestäni.Ei kun tervaa vain takapuoleen.Tulisi se Mikko viimein minulle sanomaan kaikki vihan ja inhon tunteet joita sillä on minua kohtaan tulisi sanomaan sen minulle että vihaa ja inhoaa minua eikä vain netin välityksellä tulisi kerrankin purkaamaan patoutumat minulle ihan suoraan mutta ei ei se äijä uskalla tulla minulle suoraan sanomaan minua vihaavansa mutta odotan sitä hetkeä että se vielä sen tekee ja rohakisee mielensä ja tulee sanomaan suoraan miten inhoittava ihminen minä sitten olen.Eli jään sitä hetkeä odottamaan.Minä nimittäin tunnen itseni inhoittavakisi-ihmiseksi.Olen siitä hetksetä siten tuntenut kun tämän Mikon tapasin.Tajuan nyt jo viimmein että Mikko on vihanut ja inhonut minua todella ensi tapaamisesta lähtien.Se kyllä pitää ihan paikkansa ja on ihan tosi asia ei se ukko olisi muuten valinnut tilalleni toista eikä pettänyt minua naapurin muijan kanssa ellei siinä olisi ollut sitä vihaa ja inhoa. Nyt tiedän muuten kaiken.Olen tiennyt kaiken jo usean kuukauden ajan.Jäänkin odottamaan Mikon reaktiota ja että mitä se ukko minulle vastaa tähän juttuun?? Ja innolla odotankin.Mielenkiinnolla.Mutta en voi tälle masennukselle yhtään mitään kuitenkaan.Mutta tää on ihan totta mitä minä kirjoitan. Yksi juttu vain 12 kirjainta. Vaikkapa 7 5= ?Hyvä loppukevennös josta tuli mieleen yksi juttu.Tarviihan minulla tottakai olla loppukevvennös eli: 12 kirjainta H kirjain oikeassa paikassa ihan peri suomalainen sana E kirjain oikeassa paikassa.H E heh heh heeee!!!Ja kukaan ei ymmärrä ja se on vitsin hyvä.Siinä sanassa on muunmuassa H sekä E kirjaimet että sillee joo mutta onhan siinä paljon muitakin kirjaimia jotka aakkosoista löytyy.Eiks ollut hyvä loppukevennys taattua minua joo taas.Loppukevennös pitää muuten miut todella pirteänä nii onhan minulla se juttu sentään eipähän muuta sitten saa nähdä mitä minulle tapahtuu vai taphatuuko yhtään mitään?? T: Neitonen Resnev
MIKKO VIHAA MINUA
4
1082
Vastaukset
- mikko...
sinä et saa näin julkisesti minua ryöpyttää.olen kunniallinen kansalainen.tämä juttu voi saada minut noloihin tilanteisiin (politiikassakin mukana).emmekö voisi sopia kahden kesken.mutta takapuolen tervaan,siitä emme sovi.ssshhh olisit hiljaa olen aina rakastanut sinua,no en ennen (tiedät kyllä)sitä.et ole luuseri olet voittajatyyppiä.minäkin olen,mutta siitä ei sen enenpää.Otetaan jäniskevennys tähän.tervaan varmasti.ei siis kannata napittaa housuja,kun tavataan
- resnev
Joo. Minä en anna enää ikinä sinulle mahdollisuutta tutustua minuun uudelleen vaikka sitä kuinka toivoisit minä olen jo kauan tienyt sinun minua vihaavan ja inhoavan ihan helmikuusta 2005 lähtien silloinhan me tavattiin ihan ensimmäisen kerran ja minä meinaan ryöpyttää sinua niin paljon julkisesti hyvien ystävieni tukemana minulla on joukko hyviä ystäviä takanani minä manipuloin heidät tähän juttuun vielä mukaan.Meitä on monta ihmistä jotka sinua myös vihaa ja inhoaa kun olen jokaiselle ystävälleni kertonut totuuden sinusta minua olet aina vihannut et rakastanut koskaan ja se pitää paikkansa.Minä mölyän täällä netissä loputtomiin ja sitähän sinä et estämään pysty vaikka kuinka noloihin tilanteisiin joutuisit takiani.Minä en sinun kanssa sovi yhtään mitään minä kostan kaikki mmitä sinä olet minulle tehnyt.Nyt kun kostamisen makuun olen päässyt.Kyllähän minä vielä pääsen niskanpäälle ja nöyryyts jatkkuu loputtomiin.Minähän en sinulle niin vain perikisi anna vaikka niin luulisit.Muuten ihme että edes viitsit minulle vastata.Olen ovela muija ja minulle vastataan minun huutoihin kuitenkin minähän sen nöyryyttämisen osaan muuten en ole ennen tätä tullut ajatelleeksikaan netin välityksellä minulla onkin hyvä tapa nöyryyttää ihmistä joka vihaa ja inhoaa minua.Eipä ole netti opetus jota olen saanut ihan hukkaan mennytkään sentään.??? Todella takiani joudut vielä nolihin tilanteisiin niin minäkin olen joutunut sinun takiasi melkein pilaamaan elämäni silloin huhtikuussa onneksi en sinäpäivänä kun petit minunt niin onneksi en silloin tehnyt yhtä juttua mitä suunnittelin tekeväni.Nolotti sillin niin kovasti mutta nyt minun vuoroni on tullut ja minä kostan ihme on sekin että perut puheesi että en sitten olekkaan luuseri sinä olet minulle vain pelkkä huoripukki ja paskapää ukko et mitään muuta joo nöyryytys jatuu edelleen usko pois vain. Toivoen GretaMieku X ystäväsi.
- mikko taas
resnev kirjoitti:
Joo. Minä en anna enää ikinä sinulle mahdollisuutta tutustua minuun uudelleen vaikka sitä kuinka toivoisit minä olen jo kauan tienyt sinun minua vihaavan ja inhoavan ihan helmikuusta 2005 lähtien silloinhan me tavattiin ihan ensimmäisen kerran ja minä meinaan ryöpyttää sinua niin paljon julkisesti hyvien ystävieni tukemana minulla on joukko hyviä ystäviä takanani minä manipuloin heidät tähän juttuun vielä mukaan.Meitä on monta ihmistä jotka sinua myös vihaa ja inhoaa kun olen jokaiselle ystävälleni kertonut totuuden sinusta minua olet aina vihannut et rakastanut koskaan ja se pitää paikkansa.Minä mölyän täällä netissä loputtomiin ja sitähän sinä et estämään pysty vaikka kuinka noloihin tilanteisiin joutuisit takiani.Minä en sinun kanssa sovi yhtään mitään minä kostan kaikki mmitä sinä olet minulle tehnyt.Nyt kun kostamisen makuun olen päässyt.Kyllähän minä vielä pääsen niskanpäälle ja nöyryyts jatkkuu loputtomiin.Minähän en sinulle niin vain perikisi anna vaikka niin luulisit.Muuten ihme että edes viitsit minulle vastata.Olen ovela muija ja minulle vastataan minun huutoihin kuitenkin minähän sen nöyryyttämisen osaan muuten en ole ennen tätä tullut ajatelleeksikaan netin välityksellä minulla onkin hyvä tapa nöyryyttää ihmistä joka vihaa ja inhoaa minua.Eipä ole netti opetus jota olen saanut ihan hukkaan mennytkään sentään.??? Todella takiani joudut vielä nolihin tilanteisiin niin minäkin olen joutunut sinun takiasi melkein pilaamaan elämäni silloin huhtikuussa onneksi en sinäpäivänä kun petit minunt niin onneksi en silloin tehnyt yhtä juttua mitä suunnittelin tekeväni.Nolotti sillin niin kovasti mutta nyt minun vuoroni on tullut ja minä kostan ihme on sekin että perut puheesi että en sitten olekkaan luuseri sinä olet minulle vain pelkkä huoripukki ja paskapää ukko et mitään muuta joo nöyryytys jatuu edelleen usko pois vain. Toivoen GretaMieku X ystäväsi.
sovitaan.Enkä minä ole huoripukki.Hyödytön nuhjake.Ehkä minusta tulee vielä kunnanhallituksen puheenjohtajakin tai sitten maaherra,jos et sotkisi nyt kuvioitani.Kuule,nämä jutut leviää kuin kulovalkea.Sovittais nyt vain,ennenkuin tämä karkaa käsistä.Onneksi olet voittajatyyppiä.Perun sen tervaamisenkin pelkäksi pintakäsittelyksi,jos sopii.
- pitkos...
resnev kirjoitti:
..loppukevennys tarkoitti.ei haluta enää arvuutella 7 5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750