Apua!
Näin kerran netissä oikein ihanan rodun joka oli volpino italiano. Nyt tietenkin haluaisin itselleni tuollaisen samallaisen koiran. Mistä löytäisin myytäviä volpino italianon pentuja tai mistä voisin kysyä niitä? Ollen katsonut netissä ilmoituksia, mutta kaikki ilmoitukset ovart olleet joko vanhentuneita tai kaikki pennut oli varattu. Voisko joku auttaa??
Kaipaisin apua!
2
326
Vastaukset
- mitsu
Volpinoja taitaa olla aika vähän tarjolla, mutta kleinspitzejä ja mittelspitzejä löytyy myös valkoisina ja ovat aika samantyyppisiä, kuten myös japaninpystykorvat.
- apu
moi. mä tiiän tunteen kun tuntuu ettei koiraa voi löytää ikinä. mä halusin ostaa sekarotuisen, ja mä ettin joka päivä googlesta kaikilla nimi merkeillä ja nyt mulla kävi aina samoin kun sulla. mulla oli aikeissa ostaa just samojedi uros, mutta sitte mä löysin pienen seropi sanrtun ja nyt kun mä kirjotan tätä se nukuu onnellisena mun jalkojen juuressa. jaksa vaan ettii ahkerasti niin kyl se siitä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716