Puhelimen kyttäys kun mies ei puhu

..rehellisesti

Oon joutunut omituiseen oravanpyörään;
mun poikakaverini jäi mulle kiinni valehtelusta, ts. ei muistanut että oli samasta jutusta kertonut aiemmin toisen version. En sanonut sille mitään, mutta tarkistin episodin jälkeen mieheni puhelimen salaa. Löysin paljon teksiviestejä ym. jotka osoittivat että tyypin valehtelu on käytännössä täysin järjestelmällistä. En ole kehdannut myöntää, että oon vakoillut sen luuria, mutta nyt oon jo täysin vainoharhainen sen kaikista tarinoista, ja tarkistan sen puhelimen entistä useammin.

Tieto lisää tuskaa, mutta en osaa enää lopettaakaan. Oon jo monta kertaa yrittänyt puhua suoraan siitä, että haluasin rehellisyyttä ym. Poikaystäväni on sanonut, että hän ei ole pettänyt minua (eikä viestit viitanneetkaan siihen), mutta hän jättää vain kertomatta paljon tekemisiään ja ketä on tavannut. Jos kaikki on ok, miksei voi kertoa rehellisesti tekemisistää ja menemisistää? Kommentteja, kiitos.

32

7496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinut tai ei mitään

      Sanot vain, ettei teidän suhde tunnu sille, mitä sen pitäisi olla. Sanot, että jotakin puuttuu, tai on tunne ettei kaikki ole hyvin. Ei tarvitse puhua puhelimesta mitään. Sinähän nimittäin tiedät ettei asiat ole hyvin. Teetkin niin päin, että puhut omista tunteistasi, sano, että jotenkin ne on muuttuneet tai joku ilmapiiri on vaihtunut tai jotakin muuta vastaavaa..

      Sano, että tarvitse aikaa ajatella, että suhde on nyt vähän jumissa, että vain tuntuu siltä.
      Mies tietää mistä kiikastaa, mutta jos ei tee mitään tai on kuin ei vieläkään ymmärtäisi tai ei mikään muutu, niin ala keräilemään laukkujasi pikkuhiljaa.. Häntä et voi muuttaa, mutt sun ei tarvitse katsella sitä. Ei tarvi edes kertoa mikä on vialla, kyllä hänkin sen tietää itse.

    • täällä

      Menin jokin aina sitten lukemaan ihastukseni viestejä ja kas vain, sieltä löytyi jonkun naisen viestejä, jotka ei ollu ihan viattomimmasta päästä. Lisäksi sieltä paljastui pari muutakin asiaa, joista hän oli valehdellut. Emme tosin seurustele, mutta kyllä tässä vakavissa ollaan ja kauan tunnettu. Kaduttaa, että menin lukemaan viestejä, koska nyt en luota häneen enää yhtään. Ja en voi sanoa miksi en luota :( Vaikea tilanne on.. Olen nyt yrittänyt pysyä kaukana hänen puhelimesta, en edes haluaisi tietää enempää :(

      • Xommunic.

        Tiedätpähän jo näin aikaisessa vaiheessa mitä sun ihastus puuhailee ja että ei ole ainakaan suhun mitenkään ihastunut.


      • höpsö

        Eikö se paremminkin ollut hyvä vain kun luit koska mies ilmeisesti ei ole luottamuksesi arvoinen.


      • Aatu-

        Kirjoitit:"Emme tosin seurustele, mutta kyllä tässä vakavissa ollaan ja kauan tunnettu."

        Vaikka siskot tuolla myöhemmin antavat sulle sympatiaa, niin tässä ei jätkä ole tehnyt mitään väärää. Itse sen sanoit: Ette seurustele. Piste. Silloin kun ei seurustella, voi olla muita virityksiä.

        Mun mielestä on sulta tosi paha luottamusrike lukea toisen viestejä tuossa tilanteessa.

        Miten voi edes yhtä aikaa olla vakavissaan ja olla seurustelematta? Taidat itse pitää suhdettanne vakavampana kuin mitä toinen. Et voi siitä syyttää toista osapuolta, että omassa päässäsi oletat jotain olevan mitä ei ole. Eri asia, jos olette asiasta puhuneet ja silti kaverilla on sivubisneksiä. Sitten on eri juttu. Suosittelen keskustelua suhteen tilasta ja siitä mihin suuntaan kumpikin haluaa asioita edistää (vai onko tyytyväinen nykytilaan).


      • vastaus viestiisi
        Aatu- kirjoitti:

        Kirjoitit:"Emme tosin seurustele, mutta kyllä tässä vakavissa ollaan ja kauan tunnettu."

        Vaikka siskot tuolla myöhemmin antavat sulle sympatiaa, niin tässä ei jätkä ole tehnyt mitään väärää. Itse sen sanoit: Ette seurustele. Piste. Silloin kun ei seurustella, voi olla muita virityksiä.

        Mun mielestä on sulta tosi paha luottamusrike lukea toisen viestejä tuossa tilanteessa.

        Miten voi edes yhtä aikaa olla vakavissaan ja olla seurustelematta? Taidat itse pitää suhdettanne vakavampana kuin mitä toinen. Et voi siitä syyttää toista osapuolta, että omassa päässäsi oletat jotain olevan mitä ei ole. Eri asia, jos olette asiasta puhuneet ja silti kaverilla on sivubisneksiä. Sitten on eri juttu. Suosittelen keskustelua suhteen tilasta ja siitä mihin suuntaan kumpikin haluaa asioita edistää (vai onko tyytyväinen nykytilaan).

        Olen siis sama, jota kritisoit. Ensiksi täytyy sanoa, että oikeassa olet. Ei seurusteltu, joten ei oltu sitouduttu mihinkään. Helppoa ajatella noin.

        Mutta. Minusta mies ei ansaitse mitään sympatioita. Kuvittelepa itsesi tilanteeseen, että olet tavannut ihanan tytön ja teillä synkkaa tosi hyvin. Olet korviasi myöten ihastunut, melkein rakastunut ja sinusta tuntuu, että tyttö tuntee samoin. Tyttö kertoo, miten paljon tykkää sinusta ja haluaa olla tyttöystäväsi ja, että hänellä on valtava ikävä kun ette näe. Hän sanoo sinua aina kullaksi ja rakkaaksi ja lähettää sinulle ihania viestejä.

        Mutta baarissa tämä tyttö iskee muita miehiä ja he vaihtavat numeroita. Lähettävät toisilleen viestejä, joissa sopivat tapaavansa. Tästä hän ei kerro sinulle mitään eikä sinulla ole aavistustakaan, mitä hän puuhaa. Hän ei edes kerro sinulle, että on lähdössä baariin, saati sitten kenen kanssa on sinne menossa. Kuulostaako reilulta? Sinusta hän ei tee mitään väärää, koska ette seurustele?

        Olet oikeassa myös siinä, että luulin juttuamme vakavammaksi kuin se oli. Mutta kukapa ei olisi? Hän antoi olettaa niin paljon ja elätteli minulle turhia toiveita. En muista, milloin olen tuon viestin kirjoittanut, mutta tilanne on nyt muuttunut. Emme ikinä alkaneet seurustella eikä hänestä kuulu enää mitään. Mutta hän ei ole koskaan sanonut, että juttumme on ohi. Olen yrittänyt ottaa häneen yhteyttä ja kertonut, että meidän pitäisi puhua. Tiedän, että meistä ei ikinä tule mitään, mutten tajua, miksei hän voi sanoa sitä. Luulen, että hän pitää minua "varalla". Baarissa kun nähdään niin hän lepertelee kaikenlaista ja sorrun lähtemään hänen mukaansa. Hän lupaa soitella ja kertoo haluavansa nähdä, mutta tiedän, että hän valehtelee. Minulle jäi koko jutusta niin huono maku suuhun. Hän on kohdellut minua niin törkeästi, etten tajua, miksi olen sallinut sen. Tämä juttu eksyi nyt sivuraiteille, mutta viestisi ärsytti niin, että oli pakko kirjoittaa.


      • seurustella...
        vastaus viestiisi kirjoitti:

        Olen siis sama, jota kritisoit. Ensiksi täytyy sanoa, että oikeassa olet. Ei seurusteltu, joten ei oltu sitouduttu mihinkään. Helppoa ajatella noin.

        Mutta. Minusta mies ei ansaitse mitään sympatioita. Kuvittelepa itsesi tilanteeseen, että olet tavannut ihanan tytön ja teillä synkkaa tosi hyvin. Olet korviasi myöten ihastunut, melkein rakastunut ja sinusta tuntuu, että tyttö tuntee samoin. Tyttö kertoo, miten paljon tykkää sinusta ja haluaa olla tyttöystäväsi ja, että hänellä on valtava ikävä kun ette näe. Hän sanoo sinua aina kullaksi ja rakkaaksi ja lähettää sinulle ihania viestejä.

        Mutta baarissa tämä tyttö iskee muita miehiä ja he vaihtavat numeroita. Lähettävät toisilleen viestejä, joissa sopivat tapaavansa. Tästä hän ei kerro sinulle mitään eikä sinulla ole aavistustakaan, mitä hän puuhaa. Hän ei edes kerro sinulle, että on lähdössä baariin, saati sitten kenen kanssa on sinne menossa. Kuulostaako reilulta? Sinusta hän ei tee mitään väärää, koska ette seurustele?

        Olet oikeassa myös siinä, että luulin juttuamme vakavammaksi kuin se oli. Mutta kukapa ei olisi? Hän antoi olettaa niin paljon ja elätteli minulle turhia toiveita. En muista, milloin olen tuon viestin kirjoittanut, mutta tilanne on nyt muuttunut. Emme ikinä alkaneet seurustella eikä hänestä kuulu enää mitään. Mutta hän ei ole koskaan sanonut, että juttumme on ohi. Olen yrittänyt ottaa häneen yhteyttä ja kertonut, että meidän pitäisi puhua. Tiedän, että meistä ei ikinä tule mitään, mutten tajua, miksei hän voi sanoa sitä. Luulen, että hän pitää minua "varalla". Baarissa kun nähdään niin hän lepertelee kaikenlaista ja sorrun lähtemään hänen mukaansa. Hän lupaa soitella ja kertoo haluavansa nähdä, mutta tiedän, että hän valehtelee. Minulle jäi koko jutusta niin huono maku suuhun. Hän on kohdellut minua niin törkeästi, etten tajua, miksi olen sallinut sen. Tämä juttu eksyi nyt sivuraiteille, mutta viestisi ärsytti niin, että oli pakko kirjoittaa.

        Näitäkin tapauksia on joissa toinen osapuoli sanoo ettei haluu seurustella, vetkuttelee ym ym.. kuvioissa pyörii muita ja silti odottaa ettei toisella olisi muita....
        ...hooh... jos tuntuu et jotain voisi tulla enemmänkin sitten tarvii se osoittaa...

        Ei nykyään jäädä "nyyhkimään" lehdelle... jos vaikuttaa ettei toista kiinnosta niin sitten eteeenpäin vaan.


      • Aatu-
        vastaus viestiisi kirjoitti:

        Olen siis sama, jota kritisoit. Ensiksi täytyy sanoa, että oikeassa olet. Ei seurusteltu, joten ei oltu sitouduttu mihinkään. Helppoa ajatella noin.

        Mutta. Minusta mies ei ansaitse mitään sympatioita. Kuvittelepa itsesi tilanteeseen, että olet tavannut ihanan tytön ja teillä synkkaa tosi hyvin. Olet korviasi myöten ihastunut, melkein rakastunut ja sinusta tuntuu, että tyttö tuntee samoin. Tyttö kertoo, miten paljon tykkää sinusta ja haluaa olla tyttöystäväsi ja, että hänellä on valtava ikävä kun ette näe. Hän sanoo sinua aina kullaksi ja rakkaaksi ja lähettää sinulle ihania viestejä.

        Mutta baarissa tämä tyttö iskee muita miehiä ja he vaihtavat numeroita. Lähettävät toisilleen viestejä, joissa sopivat tapaavansa. Tästä hän ei kerro sinulle mitään eikä sinulla ole aavistustakaan, mitä hän puuhaa. Hän ei edes kerro sinulle, että on lähdössä baariin, saati sitten kenen kanssa on sinne menossa. Kuulostaako reilulta? Sinusta hän ei tee mitään väärää, koska ette seurustele?

        Olet oikeassa myös siinä, että luulin juttuamme vakavammaksi kuin se oli. Mutta kukapa ei olisi? Hän antoi olettaa niin paljon ja elätteli minulle turhia toiveita. En muista, milloin olen tuon viestin kirjoittanut, mutta tilanne on nyt muuttunut. Emme ikinä alkaneet seurustella eikä hänestä kuulu enää mitään. Mutta hän ei ole koskaan sanonut, että juttumme on ohi. Olen yrittänyt ottaa häneen yhteyttä ja kertonut, että meidän pitäisi puhua. Tiedän, että meistä ei ikinä tule mitään, mutten tajua, miksei hän voi sanoa sitä. Luulen, että hän pitää minua "varalla". Baarissa kun nähdään niin hän lepertelee kaikenlaista ja sorrun lähtemään hänen mukaansa. Hän lupaa soitella ja kertoo haluavansa nähdä, mutta tiedän, että hän valehtelee. Minulle jäi koko jutusta niin huono maku suuhun. Hän on kohdellut minua niin törkeästi, etten tajua, miksi olen sallinut sen. Tämä juttu eksyi nyt sivuraiteille, mutta viestisi ärsytti niin, että oli pakko kirjoittaa.

        Kirjoitin sen perusteella mitä täällä tilanteesta kerroit. Arvelin kyllä, että tilanne on oikeassa elämässä monitasoisempi kuin mitä kirjoituksesta voi tietää. Kärjistin hieman, jotta huomaisit tilanteen myös toisesta näkökulmasta. Sori jos olin tyly, mutta halusin tuoda toista näkökulmaa asiaan "se jätkä vaan on paska" -puheen vastapainoksi. Usein on itse liian "sisällä" omassa tilanteessa ettei pysty puolueettomasti näkemään tilannetta.

        Ymmärrän, että olet loukkaantunut ja miehen käytös harmittaa. Joskus muut ei toimi niin kuin itse haluaisi. Edelleen olen sitä mieltä, että miehen käytös on sallitun rajoissa. En sano, että hän olisi toiminut nätisti sinua kohtaan. Mutta noin voi käydä, että suhteessa kiintymys on toisella paljon voimakkaampaa kuin toisella. Silloin helposti ihastunut/rakastunut pyrkii kiinteämpään suhteeseen kuin toinen, joka pikemminkin pyrkii pitämään etäisyyttä ja välttelee tapaamasta liian tiheästi. Ja varsinkin suhteen alkuvaiheessa, jolloin usein tapaillaan vain silloin tällöin, en oleta että toinen olisi kiltisti kotona ja ajattelisi minua aina silloin kun ei nähdä.

        Jos itse olisin kuvaamassasi tilanteessa, saattaisin huomata merkit (ellen olisi Sokeasti Rakastunut) toisen käytöksestä. Jos itse haluaisi tavata "aina" ja toiselle sopii vain silloin tällöin, niin osaan jo tehdä johtopäätöksiä toisen suhtautumisesta. Ja jos puheet on kultaisia, mutta tekojen tasolla ei aikaa tahdo löytyä ja omat menot menevät aina yhteisen tekemisen edelle, niin se on merkki toisen laimeasta kiinnostuksesta.

        Vaikuttaa minustakin siltä että hän pitää sinua varalla. Onhan se kätevää kun on joku joka on aina saatavilla ja samalla voi metsästää sitä oikeaa rakasta. Varmaan hän sinusta ihan tykkää, mutta et silti ole "se oikea". Olet oikealla tiellä jos et enää salli tuollaista tehtävän itsellesi. Se on sinusta kiinni, miten hallitset epäonnistuneiden suhteiden terminaalivaiheen. Jäätkö roikkumaan toivoen asioiden kääntyvän sinun haluamaasi suuntaan vai teetkö työtä unohtaaksesi ja jatkat pää pystyssä kokemusta rikkaampana kohti tulevaisuutta. Kaikkea hyvää jatkossa.


    • onnellinen siitä

      että olet saanut sen minkä moni nainen haluaa elikkäs rentun.Eli ei minkäänlaista moraalia/arvomaailmaa.Haluatko todella olla sellaisen tyypin kanssa vai ummistatko vain silmäsi?Voitko muka luottaa tommoseen ihmiseen joka ei sano mitään totuuksia muutakuin kaivamalla ja itse jo tietämällä"totuuden" (yleensä jotain muuta kautta kuin kyseiseltä ihmiseltä).Haloo ja herätys.Ja valehtelu ei ole "pettämistä" vai?

    • parempaan

      Kannattaisi vaihtaa sellaiseen poikaystävään, joka kunnioittaa sua.. Ei valehtelijan kanssa kannata hukata aikaansa.

    • Royanna

      Jos on epäilyksiä tai tuntuu, ettei suhde toimi kuten pitäisi, voisiko tästä puhua ilman sitä kännykän selailua? Pettäminen on asia erikseen, mutta etenkään seurusteluvaiheen alkupuolella (puhumattakaan tapailusta) ei välttämättä tarvitse kaikkea kertoa ja jokaista tapaamistaan ja saamaansa tekstaria kertoa ja selittää auki. Ja tarvitseeko näistä aina kaikkea tietääkään? Eikö paras pohja luotaisi sillä, että hitaasti kummastakin tulee yhä suurempi osa toisen elämää ja sitä myöten kerrotaan jokapäiväisistä tekemisistäkin enemmän? Viimeisenä huomautuksena vielä se, että kännykän kuten toisen sähköpostinkin lukemin ilman lupaa on tämän maan lakien mukaan rikos, ei pelkästään ikävä epäluottamuslause. Vaikka itsekin olen naispuolinen, niin kyllä vähintään keskusteltaisiin pitkään ja hartaasti, jos toinen tutkisi kännykkäni tai s-postini ilman lupaani!

      • Huoh...!

        Kerrotko lakipykälän johon tuolla viittaat?

        Epäilen sinun tarkoittavan ns "kirjesalaisuutta" joka on siis "viestintäsalaisuuden loukkaus."
        Kyseinen laki EI suojaa avattuja kirjeitä tai muita viestejä joita ei ole suojattu, allaolevasta tekstistä asian voi itsekkin todeta.
        Tärkeimmät pointit korostettu.

        Suomen rikoslain 38 luku
        3 § (9.6.2000/531) Viestintäsalaisuuden loukkaus. Joka oikeudettomasti

        AVAA toiselle osoitetun kirjeen tai muun SULJETUN VIESTIN

        taikka SUOJAUKSEN MURTAEN hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä

        taikka hankkii tiedon TELEVERKOSSA VÄLITETTÄVÄNÄ OLEVAN puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,

        on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Yritys on rangaistava.


    • natalie

      et sais tehä niin, en sais tehä niin, mutta ei myöskään miehet sais tehdä niin.. kaksnaamasuus on pahinta.. tiedän myös ettei se petä, mutta silti se ei kerro avoimesti siitä, että ketä se näkee, kenen kanssa käy kahvilla tai vaikka leffassa.. ollaan puhuttu siitä, sanoin sille, että tiedän kyllä (kerroin viesteistä, jotka näin).. mutta kaveri pysyy silti vain hiljaa.. syyttää vain mua siitä kun luin viestit.. (totta, tein väärin, mutta mies tekee sitä jatkuvasti..eikö?)

      • Nxxx

        Ilmeisesti tapailette/seurustelette? Kysyn edelleen, miksi jokainen tapaaminen pitäisi tilittää yksityiskohtia myöten toiselle? Mies käy kavereittensa kanssa ulkona, leffassa jne. -tunnetko edes näitä kavereita eli vaikka kertoisikin nimet, niin auttaisiko se itse asiassa mitään? Monesti myös haluaa pitää tietyn itsenäisyyden itsellään eli toisen ei tarvitse aina ja ikuisesti tietää kaikkea, vaikka yhdessä ollaankin. Etenkin kun ei petä.


      • ...

        oikeassa olet, ei niitä viestejä/maileja saisi lukea. Itse sorruin tähän kerran avokkini ollessa poissa, ja mitäs sieltä löytyikään: vanhoja maileja meidän seurustelun alkuajoilta jossa hän sopi tapaamisia muiden naisten kanssa. näistä viesteistä oli kulunut jo vuosi, eikä uudenpia ollut, joten päätin seurata tilannetta ja olla myöntämättä lukeneeni mieheni maileja. olin kuitenkin niin loukkaantunut etten voinut olla hiljaa ja kysyin (huusin) meiheltäni mistä oikein oli kyse. kyse oli ollut meidän silloisesta riidasta eikä hän loppujen lopuksi ollut ikinä tavannut naista, ja hän ei kyllä minulle lukemisesta suuttunut vaan oli valmis tekemään kaikkensa, etten lähtisi vaan voisin taas luottaa häneen. nyt tapauksesta on puoli vuotta ja vielä ollaan yhdessä. tiedän ettei hän minua pettäisi mutten silti voi oikein luottaa häneen, siksi luen vieläkin aika ajoin viestit ja mailit. nykyään tosin harvemmin kun alan ehkä taas vähän luottaa häneen.


      • vesku 74
        ... kirjoitti:

        oikeassa olet, ei niitä viestejä/maileja saisi lukea. Itse sorruin tähän kerran avokkini ollessa poissa, ja mitäs sieltä löytyikään: vanhoja maileja meidän seurustelun alkuajoilta jossa hän sopi tapaamisia muiden naisten kanssa. näistä viesteistä oli kulunut jo vuosi, eikä uudenpia ollut, joten päätin seurata tilannetta ja olla myöntämättä lukeneeni mieheni maileja. olin kuitenkin niin loukkaantunut etten voinut olla hiljaa ja kysyin (huusin) meiheltäni mistä oikein oli kyse. kyse oli ollut meidän silloisesta riidasta eikä hän loppujen lopuksi ollut ikinä tavannut naista, ja hän ei kyllä minulle lukemisesta suuttunut vaan oli valmis tekemään kaikkensa, etten lähtisi vaan voisin taas luottaa häneen. nyt tapauksesta on puoli vuotta ja vielä ollaan yhdessä. tiedän ettei hän minua pettäisi mutten silti voi oikein luottaa häneen, siksi luen vieläkin aika ajoin viestit ja mailit. nykyään tosin harvemmin kun alan ehkä taas vähän luottaa häneen.

        täytyy kyllä ihmetellä ihmisiä jotka kertovat salasanansa toisille... miksikäs joka paikassa nykyään kysytään salasanoja.. eiköhän siksi että ne paikat missä salasana pyydetään niin ole tarkoitettu vain sille joka salasanan on määritellyt... ja puhelimessakin pitäisi olla salasana että sais näppäinlukon avattua niin ei kaikki menis toisten luureja selailemaan.. niin ei tulis ihmisten pahoitettua mieltään.. välillä jopa turhistakin asioista....


      • hei natalie!
        Kirjoittele mulle viestiä jookos..haluaisin keskustella kyseisestä asiasta!


    • nevermind

      vaan on taipumus valehdella, vaikkei olisi MITÄÄN syytäkään.

      jos kerran syytä ei ole valehteluun vaan se on ns "viatonta", niin sinulla ei ole syytä suuttua.

      ANNA ANTEEKSI. katso sormien läpi, niin tulevaisuudessa sunkin pikku töppäilyjä katotaan sormien läpi (=

      • Lost in this

        Onko siinä tapauksessa tekopyhä ja liian tuomitseva jos ei vaan kovasta yrityksestään huolimatta voi unohtaa treffailua suhteen alkuvaiheessa vaan asia kaivelee aina vaan uudelleen ja uudelleen? Että samaan aikaan kun on kutsunut toista kullaksi ja ollaan tapailtu tiiviisti ollaan selän takana nähty muita naisia.


    • QuickSapphire

      Jos kyseessä on suhde, joka perustuu ihastukseen niin olkaa sitten yhdessä niin kauan kun jaksatte ja jos kyseessä on jotain minkä haluaisitte kestävän ja haluaisitte olla yhdessä lopun elämäänne tai jotakin niin silloin teillä ei kuulu olla MITÄÄN, mitä ette voisi kertoa toiselle. Muuten suhteenne ei kestä.

      • Piakiasia

        Minä kyllä luin suhteen aikana tekstareita. Ihan sen vuoksi koska mies antoi aihetta epäluottamukseen. Ja olen onnellinen siitä että luin, vaikka se kuinka laitonta olisikin. Näin tekstareita muille naisille, ja siksi erosin, ja nyt olen onnellinen kun ei tarvitse enää olla tuollaisessa suhteessa jossa saa epäillä toista.

        Salaiset tekstarit toisten kanssa eivät kuulu seurusteluun, eivät edes alkuvaiheessa. Kyllä minä ainakin jos ihastun oikeasti johonkin mieheen, niin en edes pysty ajattelemaan muuta kuin tätä miestä, saati että tekstailisin jonkun muun kanssa. Ja haluan että mies tuntee samoin, ja kertoo jos ei tunne samoin.

        Pahinta edellisessä suhteessani oli salailu. Vainka kuinka yritin kehittävästi aina keskustella niin aina vain kirkkain silmin väitettiin että ei ikinä ole muita naisia. Olisi päästänyt minut vapaaksi eikä vaan pitänyt turvapaikkana. Tavallaan minun elämääni varastettiin vuosikausia. Olisin tuona aikana jo voinut tavata kunnon miehen ja perustaa perheen. Nyt alkaa olla jo ikää ja vaikeaa luottaa enää keneenkään.


    • Olen lukenut mieheni tekstiviestit viime vuonna ja salasuhde toiseen naiseen paljastui. Soitin naiselle myönsin suhteen. Nyt meillä ero selviämässä ja naisen mies vielä seurailee tilannetta.
      Tämä nainen on rikkonut jo 3 avioliittoa, joten ......
      Palasin välillä takaisin mieheni luo, mutta samantien heidän suhteensa alkoi uudelleen eikä enään välitetty salata sitä.
      Olen ihminen en ovimatto, joten ero oli ainoa ratkaisu

    • älä lyö

      olen samaa mieltä että pitäisi pystyä olemaan rehellinen ja avoin sillä kyllä ne teot kuitenkin tulee selville ennen tai myöhemmin. sen olen todennut monet kerrat.
      siskoni salaili kaiken teoistaan ja en ymmärrä miksi. olimme yhteyksissä viikottain ja koskaan sillä ei ollut mitään kertomista ihan tavallisesta arjen menosta edes. sit sain muita kautta kuulla yhtä sun toista. tässähän sit vain pikku hiljaa silmät aukesi että hän oli vain hyvin epäluotettava ja epärehellinen ihminen. nykyisin emem ole yhteyksissä ollenkaan.

      ei ole hyväksi jos rupeet sen puhelinta tarkkaileen. pelaa avoimin kortein. nyt on luottamus mennyt luuletko että mitään on korjattavissa ?

    • LOCKHEART

      sulla on TUNNELUKKO!
      www.tunnelukkosi.fi

    • umpikujassa

      Meilläkään mies ei puhu. Paljastuu pakon edessä asioita ja tapahtumia. minusta sellaiseen ihmiseen on vaikeaa luottaa joka ei kerro mitään elämästään, vaikka ei pettäisikään.

      • aikuinen nainen

        minäkin olen katsonut mieheni puhelinta josta löytyikin toisten naisten numeroita. kerroin miehelle asiasta. Hän vakuutti lopettavansa yhteydenpidon, enkä niitä sen jälkeen ole huomannutkaan, vaikka silloin tällöin olen katsonut. Luottamus vaan meni ja kostoksi olen itse pitänyt yhteyttä vieraaseen mieheen, vain tekstarein kylläkin. Tiedän tämän olevan tyhmää ja lapsellista, mutta jotenkin auttaa, kumma kyllä kestämään miehen epärehellisyyden. Hän nimittäin valehteli suhteen alkutaipaleella kaikennäköistä.


    • mies oppi?

      ehkä mies oppi ja naisten numerot ovat nyt miesten nimillä - yleinen käytäntö

    • nainen9

      Mun mieheni valehtelee päivittäin kaikille.... kuulemma minulle eii valehtele.... on jäänyt muutamia kertoja kiinni valheesta ja joutunut "tenttaamaan" ennen kuin saa totuden esiin..... kun kysyn että miksi pitää valehdella aina kaikille niin se kuulemma helpottaa asioita .... :/ tulee kieltämättä itsellekin sellainen olo että mikä on totta ja mikä ei ..... mutta minkäs teet kun toista rakastat .... ja ei meillä ainakaan mitää pahaa ole tullut vielä ilmi pettämistä jne.... en kyttää puhelinta koska en halua tietää kaikkea .... jos on jotain mitä hän ei itse kerro niin antaa olla salassa sitten.... mutta olen päättänyt ottaa sellaisen asenteen koko tilanteeseen että en jaksa murehtia ja stressata.. vaan nauttia !! meillä on ihanaa yhdessä, erittäin hyvää seksiä, läheisyyttä ja lämpöä oman kodin rauhassa.... jos mies haluaa hakea vielä muualta jotain muuta niin en kyllä välittäisi tietääkään siitä koska minulla on kaikki mitä haluan :)

      • Lumia 820

        Minä olen lukenut monet kerrat mieheni viestejä. Ja samasta syystä kuin muutkin, oli tunne että mulle valehdellaan. Ja niinhän mulle valehdeltiinkin.

        Meidän suhteen hankaluus oli mieheni exä, joka vannoi rakkautta toistuvasti hänelle. Tuli niitä sinua minä vain rakastan jne jne. Mieheni aina väitti minulle että "mitään ei oo kuulunu" jos kysyin exästä. Koskaan ei ollu mitään kuulunu...
        Ihmetteli itsekkin miten se jaksaa roikkua monen vuoden eron jälkeen hänessä.

        Sitten joskus luin salaa mieheni viestejä, meidän riitelyn jälkeen, niin sieltähän paljastui että, mies pitää itsekkin yhteyttä exäänsä, ei vanno rakkautta, mutta tilitti meidän suhdettä tälle ja sai sympatiaa. "tule tänne juttelemaan, olisi kiva istua sun kanssa iltaa" exän vastaukset hänelle. Eli antoi itse exälleen tilan roikkua hänessä. Mulle haukuttiin exä lehmäksi ja kantturaksi ja vaikka miksi.

        Ikinä en ole paljastanut miehelleni et luen hänen puhelintaan, mutta jotenkin luottamus on mennyt. Jos kysyn exästä, yhä vastaus sama, viimeksikin paljastui puhelimesta että, oli tälle kuitenkin rahaa jopa lainannut.

        Nyt meidän suhde on muutenkin menossa poikki, minua ei rakasteta tarpeeksi, ei ole menossa exän luo, mutta viipottaa kuppiloissa yksin ja "esiintyy" sinkkuna, kuin minua ei olisi olemassakaan hänelle. Myös facessa on sinkku.
        Olen väsynyt tähän petokseen ja teen mielessäni kokoajan eroa, kunhan saan itsestäni otteen.

        Eli jostain kumman syystä, mitä enemmän mies vakuuttaa rehellisyyttään, sitä varmemmin tutkin yhä viestit ja puhelut, niin kauan kun yhdessä vielä ollaan. Ehkä haen sitä viimeistä naulaa arkkuun....


    • loveless2

      tsemppiä sulle siihen eroon. olen itse lähes samassa tilanteessa. mutta kun on vielä tunteita tätä paskapäätä kohtaan, niin tosi vaikeeta sanoa että tämä riittää nyt. no minä tiedän, mitä pitää tehdä ja teenkin sen jonain päivänä kun olen saanut kerättyä voimani :(

    • mahdollisuuksia on

      Joo...mutta viestit voi poistaa, samoin puhelut. Siihen ei tarvi, kuin koodin, mikäli haluaa, ettei poistoista jää mitään jälkeä laskureihin. Ja vielä: jos laittaa puhelujen asetukset kohdilleen, tietoja puheluista ei edes jää puhelimeen. Lisäksi on aina mahdollista ostaa prepaid-kortti. Voi ihan rauhassa jättää puhelimen selattavaksi, sillä ei sieltä mitään löydy. Soitot kortilla, joka vaihdetaan puhelimeen tarvittaessa.
      Näin voi salata suhteen halutessaan

    • helpottunut4

      mä tein niin kun mieheni kyttäsi minun puhelintani.kuulin kylältä että mieheni lukee minun puhehelimesta kaikki viestit mutta en ole sanonut miehelleni siitä että tiedän hänen lukeneen viestini koska hän tietäisi heti mistä sen tiedän .minä en ole lukenut hänen viestejään .kun ei kiinosta vaikka oisi toisilta naisilta tulleita viestejä .joten hommasin prepead liitymän lisäksi jota hän ei tiedä.niin siitä lukemisesta pääsin .ei sen puoleen ei minulle enää ole tullut salaisia viestejä.kun mieheni pilasi senkin minulta kun tuli oudosta numerosta viesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe