ilman minua? Kolmaskaan kerta ei sanonut minulle totuutta niinkuin siinä sananlaskussa. Ainakaan hän ei vastannut tavalla joka olisi paljastanut onko hän sinä. Muuten olisi kyllä täsmännyt kuvioon tähdet mukaan lukien mutta ehkä se olikin jo liian kaukaa haettua. Nyt taisi tämä Nti etsivä kohdata vertaisensa arvoituksen. Tule kiltisti luokseni juttelemaan jos tahdot. En ole kamalan vihainen tästä arvoituksesta joka sekoitti tunne-elämäni hetkeksi perin pohjin. Muutama tärkeä asia selvisi siinä sivussa ja ehkä opinkin tästä jotain vastaisuuden varalle. Rakkain terveisin TaivaanRannanMaalari
Kuinka sujuu
3
775
Vastaukset
- suurinpiirtein...
Tunne-elämäni pörssikurssit ovat olleet pääsääntöisesti taantumaan päin.
Kyseisistä kursseista on piirtynyt muistiin melkoista sahalaitakuviota, mutta
suunta on ollut laskeva. Mutta tämän viimeisimmän taitteen, eli todellisen
pohjakosketuksen jälkeen ei ole enää mitään mahdollista taantua. Pohjalta
ei voi kun nousta. Positiivista näköalaa siis löytyy...
Et tosin voi olla hän, koska puhut jostain mystisestä totuudesta, joka ei
ole vielä selvinnyt. Tässä ei ole tietääkseni mitään muuta selvitettävää,
kuin tuolla järki-tunneakselilla havaittavissa olevat ruostumat ja halkeamat.
Se voidaan tehdä joko yhdessä tai yksin. Itse suosin yhteiskäytäntöä,
mutta en tiedä, onko näissä aineksissa edellytyksiä sen kaltaiseen toimintaan.
Jos mietit, että tekstini voisi olla hänen kirjoittamaa, niin voit vapaasti
ajatella ja uskoa niin. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että tälläkin
palstalla on varmaan jotain 10 000 lukijaa. Hän ehkä kuuluu siihen joukkoon,
ehkä ei. :)
Joten ei muuta kuin hyvää onnea siihen totuuden etsimiseen myös sinulle.
Itse olen ulkoisesti jo luovuttanut, mutta jotain murusia elää vieläkin tuon
totuuden suhteen.. Olkootpa se sitten millainen hyvänsä :)- sanottuna
oli aika epäsuorasti sanottu. Kiero kuin korkkiruuvi :9
- niin...
sanottuna kirjoitti:
oli aika epäsuorasti sanottu. Kiero kuin korkkiruuvi :9
Onneksi elämä on suora, kuin rautakangen nielaissut yleinen syyttäjä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366