Olen vajaa nelikymppinen mies ja vailla ensimmäistä moottoripyörää. Kokemusta ei ole kuin mopoista joskus nuoruudesta. Olen vailla custom -tyylistä pyörää ja mietiskellyt olisiko 250cm3 vai 125cm3 dragstar sopiva vaihtoehto? En ole mikään iso mies (170/70). Käytettyä haen. Olisiko hyviä linkkejä mistä voisin kaivaa tietoa lisää?
dragstar 250cm3 ekaksi pyöräksi?
7
1280
Vastaukset
- Yammu00
Sanoisin, että parempi vaihtoehto olisi DragStar 650 cc. Se ei ole oleellisesti paljoakaan painavampi edellisiin mutta veikkaan, että saisit pitempiaikaisen ajokin. Itse aloitin n. samanikäisenä 1100:lla ja silloin minulle sanottiin, että jos valitsen pienemmän, niin pian haaveilet jotain muuta...ja oikeassa olisivat varmaan olleet. DragStarissa on matala istumakorkeus ja se sopii siten monelle.
DS 650:ssä ei ole liikaa tehoja, joten se sopii juuri siihen liikkumiseen, mitä Suomessa oikeastaan tarvitaankin.... - Parempi
Joo valitse jo suoraan vaikka 650cc,kuitenkin kesän ajettuasi 125/250 mielesi tekee isompaa,kokemusta on.650cc on jo tehoja sen verran että pärjää jo useamman vuoden,ja on huoleton peli,tämänkin kuitenkin kun kokemusta karttuu haluut joku päivä vaihtaa isompaan,vaikka ei suomen nopeuksille välttämättä tarvitseis.Kun se kuitenkin on näin,että olisi vielä vähän enemmän vääntöö,tällähän V-koneissa pelataan.
- SM1
Olis myytävänä tuollainen Drag star 650. On tosi huoleton, ison näköinen mutta pienikokoinen käsitellä. Lisätietoja
www.nettimoto.com
Ajoneuvo Id: 412789 - dragstar 650
Mulla oli ekapyöränä 535. Helvetin huva kulkeen, tosi ripeä peli. Toisaaltaan lyhyt runkoinen,näinkin isolle äijälle. Vaihdoin sen 650 DS:ään ja olen huvin tyytyväinen valintaani.
- Dr Big
Osta niin iso kuin rahat riittää!
Käy toki kokeilemassa eri malleja,huomaat että ei se tonnisatanenkaan liian raamikas ole ajettavaksi! Noissahan on maltilliset tehot koosta riippumatta hyvin ne käsissä pysyy aloittelijallakin.Tuo kuuspuolikaskin jää pieneksi yhden kesän jälkeen varsinkin jos pääset isompaa testaamaan.Vakuutusmaksuissakaan ei nykyään hintaeroa ole pienemmän eduksi.Frendi osti 1500 Intruderin ekapyöräksi piikin jälkeen,ihan hyttynen mieheksi,muttei ole katunut pätkääkään.Usko pois näin se menee.
- parempi
samoilla linjoilla kun muutkin - eli osta isompi jos vain rahat riittävät. Itse, suunnilleen samoilla spekseillä olevana, tilasin juuri HD:n Street Bob:in (1584 cc), mutta pitkään suunnittelin XVS1100:sta. Kyllähän tällaset ison näköiset pyörät hieman pelottaa aluksi, mutta ottaa sitten vaikka pari-kolme ajotuntia. Ikävä sekin on jos viikon jälkeen tuntuu jo pieneltä.
- mieltä
itse aloitin pitkän tauon jälkeen tonnisella. Hyvää on se että kunnioitus "ratsua" kohtaan säilyi monta vuotta. Nyt, kun se yllyttää kikkailemaan ja keulimaan, on aika katsella raskaampaa ratsua tasapainoisen kunnioituksen säilyttämiseksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536