etsintäkuulutus

Pullukka

Kuka on sellainen noin 30v mies hekilö joka ajaa sinisellä golfilla,ihana isonkokoinen joku bodari kenties,en saanu rekkaria muistiin,ps autakaa ihastunut.

15

4010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ganalin Pauli Ankka

      Hemminki joku? Tai sit Herkko. En oo iha varma.

    • aluvanne

      et oliskohan se huonkonttinen jannu
      vähä sellane swartsnegger tyyppinen kaveri
      helkkarist sill roikku kaikenlaissi metal
      ketjui ja renkkait..ei vissin oo mikkä
      persaukinen.

      • ei aja

        golffilla vaikka se olis mikä r32.


    • G-Massa

      Juu on se kaveri oikee voimapesä käy
      punttisalill harva se päivä ja pätäkkää
      löytyy..viettää makeaa elämää ja pitää
      nopeista autoista..eli nappaa siit itelles
      poikafrendi ellei kaveri oo jo varattu kun
      sill niit naisii piisaa.

    • Ganalin paull

      Jos se on sama kaveri mitä mä luulen se tykkää kyl pullukoista,kaverilla on mun tietääkseni kukkaro kunnossa.Siinä olis kyl turvallinen kulkee sellasen gorillan kainalossa gaupungil.otas ny yhteyttä siihen naikkoseen.

      • picasso

        Taitaa olla anamake kyseisen kaverin nimi, treenaa palipaita päällä sumpussa, oli joskus pienessä onnettomuudessa, mahtoiko tippua tiiliskivi tellingiltä päähän tai jotain vastaavaa, en muista!


      • sillä
        picasso kirjoitti:

        Taitaa olla anamake kyseisen kaverin nimi, treenaa palipaita päällä sumpussa, oli joskus pienessä onnettomuudessa, mahtoiko tippua tiiliskivi tellingiltä päähän tai jotain vastaavaa, en muista!

        Sille tippu tiiliskivi tellingeiltä päähän. Joku toinen siihen varmaan kuollut ois mut tää vaan potkas tiilen tieltään ja mietti edelleen vittua.


    • Pullukka.

      Hei te kaikki jotka olette kirjoitellet tähän jos tunnette kyseisen kullan nupun,niin pyytäkää sitä laittamaan sähköposti osoitteen tänne niin otan yhteyttä häneen.jos se harrastaa jotakin voimailu lajeja niin voitaisiin ydessä ruveta käymään siellä sumpussa tai mikä se oli,

      • xanna

        No tuskin se nyt millekään julkiselle palstalle rupee osoitteitaan laittamaan. Pistä itte osoittees tänne niin saat postiis kaikkea sontaa maan ja taivaan väliltä. Tällä palstalla ei muutenkaan saa mihinkään mitään järkevää vastausta, lahoaivoja täynnä koko saitti. Keksi joku muu lähestymiskeino, mene vaik sin sumppuun päivystää, ja iske sit kimppuun kun kullannuppu paikal ilmestyy. ja ajoituksesta sen verta vinkiks et tyyppi on vuorotöissä.


    • Pullukkasi

      on se sit kumma juttu konnei yht poikka Rauman kokosest kaupungist löör,kaik tuntuu kaverin tietävän mut ei sit arva sano mist sen löytäis menis nää joulun pyhäkki kivemmi kun olis semmene göriläs vierel,kyl kaiket se sit ruppe Joulun jälkke taas käymä siel sumpus, meina mnää olen vähän seuran ennen Joulu ei ol näkyn ainaka salil.Nimen avul sais ehkä puhelin numeron selvil,jollei sit ol salane no,kirjotas edes jotai tän onk se varatt vai onk sill edes tietokonet kai maar senttä,jos oikke olen ymmärtän sil olis kukkaros muutakin ko laskui.Täytty vissi laitta Läns-suome ilmotus kyl kai se sitä senttä luke? Joulun jatko vaan kaikil. 25/12.klo 9:44.

      • annaleena

        tää jannu anamake mikälie nimeltään.olin ja
        joskus hiukkasen ihastunut tähän kaveriin,mut
        sill oli siihen aikaan joku vakihoito et ei se ollu musta kiinnostunu.Päätin nyt kirjoittaa tälläsenkin jutskan kun osu tää sivusto eteeni.


      • Kaduttaa
        annaleena kirjoitti:

        tää jannu anamake mikälie nimeltään.olin ja
        joskus hiukkasen ihastunut tähän kaveriin,mut
        sill oli siihen aikaan joku vakihoito et ei se ollu musta kiinnostunu.Päätin nyt kirjoittaa tälläsenkin jutskan kun osu tää sivusto eteeni.

        Just joo varottelen tästä kaverista se on Rauman suurinpia pukkeja naisia joka soemelle, älä plikka sekoo siihen kamuun,sill on tiettävästi monta penskaa et mieti tarkkaan mitä teet.


      • anu`pien
        Kaduttaa kirjoitti:

        Just joo varottelen tästä kaverista se on Rauman suurinpia pukkeja naisia joka soemelle, älä plikka sekoo siihen kamuun,sill on tiettävästi monta penskaa et mieti tarkkaan mitä teet.

        meren baaris oon kaveriin törmänny ja lattial
        sen kaa pyörähdelly..mut ei muuta. Mull jäi
        vähä outo tunne tost kaverista..no kovasti se
        olis halunnu et mä olsin lähteny sen kaa
        ulkomaille viettää luksuselämää.


    • Tuonti auto

      Ei sit plikka löytäny kaverii vaik kuinka haki,harmi juttu.Taitaa kaveri olla joku mafian mies kun noin suojellaan,Tai sit kaveril on joka päivä eri Auto,kunnei ole kaupunkillakaan nähty,voi silti olla et on matkoilla kuulemma hakee kultaa Turkista alvariinsa,mikä mahtaa olla miehiään??

    • Anonyymi

      En tiedä mutta tietääkö joku missä on entinen pitzerian omistaja pekka (vikla) nykyään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8851
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1453
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1345
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1249
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1122
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1094
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      847
    8. No onko nainen ollut ikävä, kun ei olla enää nähty?

      Kysymys otsikossa..
      Ikävä
      48
      839
    9. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      818
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      47
      813
    Aihe