Kuka on sellainen noin 30v mies hekilö joka ajaa sinisellä golfilla,ihana isonkokoinen joku bodari kenties,en saanu rekkaria muistiin,ps autakaa ihastunut.
etsintäkuulutus
15
4119
Vastaukset
- Ganalin Pauli Ankka
Hemminki joku? Tai sit Herkko. En oo iha varma.
- aluvanne
et oliskohan se huonkonttinen jannu
vähä sellane swartsnegger tyyppinen kaveri
helkkarist sill roikku kaikenlaissi metal
ketjui ja renkkait..ei vissin oo mikkä
persaukinen.- ei aja
golffilla vaikka se olis mikä r32.
- G-Massa
Juu on se kaveri oikee voimapesä käy
punttisalill harva se päivä ja pätäkkää
löytyy..viettää makeaa elämää ja pitää
nopeista autoista..eli nappaa siit itelles
poikafrendi ellei kaveri oo jo varattu kun
sill niit naisii piisaa. - Ganalin paull
Jos se on sama kaveri mitä mä luulen se tykkää kyl pullukoista,kaverilla on mun tietääkseni kukkaro kunnossa.Siinä olis kyl turvallinen kulkee sellasen gorillan kainalossa gaupungil.otas ny yhteyttä siihen naikkoseen.
- picasso
Taitaa olla anamake kyseisen kaverin nimi, treenaa palipaita päällä sumpussa, oli joskus pienessä onnettomuudessa, mahtoiko tippua tiiliskivi tellingiltä päähän tai jotain vastaavaa, en muista!
- sillä
picasso kirjoitti:
Taitaa olla anamake kyseisen kaverin nimi, treenaa palipaita päällä sumpussa, oli joskus pienessä onnettomuudessa, mahtoiko tippua tiiliskivi tellingiltä päähän tai jotain vastaavaa, en muista!
Sille tippu tiiliskivi tellingeiltä päähän. Joku toinen siihen varmaan kuollut ois mut tää vaan potkas tiilen tieltään ja mietti edelleen vittua.
- Pullukka.
Hei te kaikki jotka olette kirjoitellet tähän jos tunnette kyseisen kullan nupun,niin pyytäkää sitä laittamaan sähköposti osoitteen tänne niin otan yhteyttä häneen.jos se harrastaa jotakin voimailu lajeja niin voitaisiin ydessä ruveta käymään siellä sumpussa tai mikä se oli,
- xanna
No tuskin se nyt millekään julkiselle palstalle rupee osoitteitaan laittamaan. Pistä itte osoittees tänne niin saat postiis kaikkea sontaa maan ja taivaan väliltä. Tällä palstalla ei muutenkaan saa mihinkään mitään järkevää vastausta, lahoaivoja täynnä koko saitti. Keksi joku muu lähestymiskeino, mene vaik sin sumppuun päivystää, ja iske sit kimppuun kun kullannuppu paikal ilmestyy. ja ajoituksesta sen verta vinkiks et tyyppi on vuorotöissä.
- Pullukkasi
on se sit kumma juttu konnei yht poikka Rauman kokosest kaupungist löör,kaik tuntuu kaverin tietävän mut ei sit arva sano mist sen löytäis menis nää joulun pyhäkki kivemmi kun olis semmene göriläs vierel,kyl kaiket se sit ruppe Joulun jälkke taas käymä siel sumpus, meina mnää olen vähän seuran ennen Joulu ei ol näkyn ainaka salil.Nimen avul sais ehkä puhelin numeron selvil,jollei sit ol salane no,kirjotas edes jotai tän onk se varatt vai onk sill edes tietokonet kai maar senttä,jos oikke olen ymmärtän sil olis kukkaros muutakin ko laskui.Täytty vissi laitta Läns-suome ilmotus kyl kai se sitä senttä luke? Joulun jatko vaan kaikil. 25/12.klo 9:44.
- annaleena
tää jannu anamake mikälie nimeltään.olin ja
joskus hiukkasen ihastunut tähän kaveriin,mut
sill oli siihen aikaan joku vakihoito et ei se ollu musta kiinnostunu.Päätin nyt kirjoittaa tälläsenkin jutskan kun osu tää sivusto eteeni. - Kaduttaa
annaleena kirjoitti:
tää jannu anamake mikälie nimeltään.olin ja
joskus hiukkasen ihastunut tähän kaveriin,mut
sill oli siihen aikaan joku vakihoito et ei se ollu musta kiinnostunu.Päätin nyt kirjoittaa tälläsenkin jutskan kun osu tää sivusto eteeni.Just joo varottelen tästä kaverista se on Rauman suurinpia pukkeja naisia joka soemelle, älä plikka sekoo siihen kamuun,sill on tiettävästi monta penskaa et mieti tarkkaan mitä teet.
- anu`pien
Kaduttaa kirjoitti:
Just joo varottelen tästä kaverista se on Rauman suurinpia pukkeja naisia joka soemelle, älä plikka sekoo siihen kamuun,sill on tiettävästi monta penskaa et mieti tarkkaan mitä teet.
meren baaris oon kaveriin törmänny ja lattial
sen kaa pyörähdelly..mut ei muuta. Mull jäi
vähä outo tunne tost kaverista..no kovasti se
olis halunnu et mä olsin lähteny sen kaa
ulkomaille viettää luksuselämää.
- Tuonti auto
Ei sit plikka löytäny kaverii vaik kuinka haki,harmi juttu.Taitaa kaveri olla joku mafian mies kun noin suojellaan,Tai sit kaveril on joka päivä eri Auto,kunnei ole kaupunkillakaan nähty,voi silti olla et on matkoilla kuulemma hakee kultaa Turkista alvariinsa,mikä mahtaa olla miehiään??
- Anonyymi
En tiedä mutta tietääkö joku missä on entinen pitzerian omistaja pekka (vikla) nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036