liian vilkas mielikuvitus?

*kaksonen*

Kaksosethan ovat tunnettuja vilkkaasta mielikuvituksestaan, enkä minä ole mikään poikkeus. Minulla taitaa vain olla liiankin vilkas mielikuvitus. Tämän olen huomannut ollessani poikaystäväni kanssa. Voi mitä kaikkea minun päässä liikkuukaan heti, kun tulee jotain ajattelemisen aihetta. Epäilen toisia naisia, sitä ettei enää rakasta minua, ihan kaikkea... Alkaa jo itseäkin vähän ahdistaa :(

Sanokaa, että te muutekin kaksosnaiset olette tällaisia ;) Mielikuvituksesta kertoo sekin, että pienenä minulla oli hyvin vähän oikeita kavereita, mutta sitäkin enemmän mielikuvituskavereita. Taisi olla yli kymmenen :D

11

2634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksonen minäkin

      Sama täällä, joskus olen ollut oikeassa mielikuvistusteni kanssa ja joskus väärässä.
      On hyvä luottaa välillä siihen mitä tuntee eli naisen vaistoon, mutta tässä tapauksessa siihen kaksosen vaistoon.

    • riittää...

      Itsellä myös hyvin vilkas mielikuvitus, jota ilmaisin nuorempana mielelläni piirtämällä tai maalaamalla. Nykyään mielikuvitus ilmenee kirjoituksissa sekä puheessa -kehitystä tapahtunut! :D

      Hyviä kavereita oli pari kappaletta nuorempana. (Mielikuvitusystäviä en harrastanut.) Yksin oloa sitäkin enemmän. Ehkäpä kirjava mielikuvitus on syy, miksi viihtyy hyvin myös pelkästään itsensä kanssa. Toisinaan on HIRVEÄ tarve saada juttuseuraa vaikka kahvikupposen ääreen... :)

      • *kaksonen*

        Kiva, kun tämäkin piirre tuli esille. Minäkin nimittäin olen aina viihtynyt yksin mainiosti. Ystäviä ei koskaan ole ollut kovin paljoa, vain pari läheistä. Itsensä seura on aina tuntunut parhaimmalta seuralta ;) Paljon mahdollista, että se johtuu tuosta mielikuvituksesta. Saan vain paljon selitellä yksinoloani, ihmiset pitävät minua outona, kun viikonloppuisinkin voin ihan hyvin viihtyä yksin.

        Mutta tosiaan, välillä on PAKKO saada jutella jonkun kanssa kasvokkain. :) Puhelimessakin tulee oleiltua aika paljon, tätä puheripulia pitää purkaa johonkin. :)


    • Lohdutukseksi

      Lohdutukseksi sanoisin että lukemani mukaan kaksonen itse kokee itsensä neuroottiseksi enemmän kuin muu maailma edes osaa kuvitella,,,eli siis hulluutemme ei aina näy onneksi päälle päin!!

      Pääasia että itse tulee toimeen hulluutensa kanssa =)

      P.S Anna hevosen murehtia, sillä on iso pää- kuten Väinö-vaari aina sanoi =)

      • *kaksonen*

        Voi kun asia todella olisi noin, mutta poikaystävänikin tietää tästä neuroottisuudestani. En nimittäin pysty pitämään suutani kiinni. Heti jos minulla on mielen päällä jotain, se täytyy kertoa jollekin. Pakahdun, jos en pysty puhumaan kenenkään kanssa. Olen hyvin avoin ihminen, kuin avoin kirja. Toisaalta se on hyvä asia, ja toivoisin, että sellaista piirrettä ja rehellisyyttä arvostetaan... Mutta aika usein tulee sellainen olo, että olisi pitänyt pitää suuni kiinni :( Erityisesti liittyen noihin poikaystävä-asioihin.

        Mitenkäs te muut, ärsyttävätkö ihmiset, jotka ovat sulkeutuneita? Minua ainakin ärsyttää, tuntuu, että itse annan itsestäni kaiken, mutta toisesta pitää lypsää kaikki ulos.

        Niin ja tuohon hulluuteen vielä, vanhempani olivat kysyneet minun ollessa pieni lastenlääkäriltä neuvolassa, että ovatko nuo mielikuvituskaverit ihan normaaleja :D Eli ilmeisesti se hulluus näkyy ulospäin.


    • -epäilijä-

      Epäily itsestä ja riittävyydestä on oikea riesa suhteessani. En tiedä miten toinen voisi "vakuuttaa" sen ettei ole muita ja että minusta välitetään juuri tällaisena kun olen.

      Toivonpa totisesti, että saisin itsetuntoni tolalleen. Joskus sitä tuntuu olevan typeryyteen asti toisinaan taas ei tippaakaan.

      Kaverit koen aikuisena niin, että ne ovat vain sen tähden ympärilläni toiset, että musta on niille jotakin hyötyä. Yksi ystävä on, joka on reilusti siksi ystäväni, että nautimme toistemme seurasta ilman mitään palveluksia tai velvotteita.

      Kaamean tunkkaista luettavaa varmaan....Olen kuitenkin onnellinen , vilkas ja oman siippani kanssa onnellinen (jos ei noita omia ajatuksia oteta huomioon)

    • Kaamoskeksi

      Juu. Tuohon samaan sakkiinhan sitä kuulutaan :)
      Aina on varma, että kaverit koittaa päästä eroon tai kulta muka katselee jotakuta toista. Mutta eipä siihen mikään auta, vaikka koitankin katsoa asiaa toisten kannalta ja miettiä kuinka itse loukkaantuisin kultani esittäessään epäilyn että olen jonkun toisen perään.

    • Kaksonen.

      että on ollu vapauttavaa lukea näitä juttuja. Mulla on ollu aina myös poikaystävien kanssa outoa skismaa juuri mun epäileväisyyteni vuoksi. Olen itsekin ihmetellyt omaa epävarmuuttani seurustelusuhteessa, kun muutoin olen hyvinkin itsevarma.

      Myös tuo yksinään viihtyminen on minulle ominaista. En ole koskaan edes suostunut muuttamaan yhteen miesteni kanssa, vaikka takana on jopa kymmenvuotinen seurustelu, sillä kaipaan omissa oloissani olemista niin paljon, että pelkään koko seurustelun epäonnistuvan heti, jos joudun katselemaan toista aamusta iltaan. Toisaalta rakastan kyllä hellittelya ja toisen vierestä heräämistä yli kaiken, mutta en sentään joka aamu :)

    • Villikaksonen

      Se on todella kaksosen "omituisuus" tuo vilkas mielikuvitus ja siihen kun yhdistyy nopea suu niin lirissä ollaan. Mulla nuoriso on sanonut, että minulta pitäisi hävittää sähköposti ja kännykkä. Jos lapsille on sattunut esim. koulussa jotain niin tämä äitipä kirjoittaa hurauttaa luokavalvojalle/rehtorille sähköpostia tai soittaa ennenkuin edes mietin kunnolla asiaa. Tosin asiat on selvitelty saman tien ja olen saanut myös kiitos "palautteesta", koska eiväthän esim. opettaja tiedä epäkohdista, jos kukaan ei ota yhteyttä.
      Minä olin lapsena ujo ja minulla oli paljon mielikuvitus kavereita, todella näin ne keijut ja enkelit. En koskaan "ollut yksin" ja nautin tänäkin päivänä yksin olosta. Minulla mielikuvitus purkautuu kirjoittamisena, runoja, tarinoita yms. On niitä lehdissä julkaistukin. Minä luulen, että kaksonen on myös innovatiivinen, uusia ideoita syntyy vähän liiankin kanssa.

      • taraita

        että olisi mielikuvituskavereita lapsena ollut.Mulla on muutenkin allekouluikä melkoisessa pimennossa. Lapsuus oli helppoa maalla asuessa ja sisaruksia oli paljon ja naapurin lapset riitti ystäviksi.Mitään traumaattista ei koskaan tapahtunut.Äiti sanoo, että olin aina jotain pahaa tekemässä kun "silmä vältti".
        Vaikka olen sosiaalinen ja seurallinen ihminen , minusta on iän myötä tullut erittäin hyvin yksin viihtyvä, voin olla vapaapäivät yksin koirani kanssa näkemättä ketään tai edes puhumatta puhelimessa kenenkään kanssa. Miesystäväni on kauris ,joka viihtyy myös yksin, joten molemmille sopii hyvin se että asutaan molemmat tahoillamme ja nähdään harvoin.Ei ehdi kyllästymään toiseen.
        Mieheni oli vesimies ja viimeiset vuodet ei muuta tehtykään kun oltiin koko ajan yhdessä ja mukavaa tapainoista oli. Hän kuoli ja juttelin hänen kanssaan paivittäin. Tunsin , että hän oli lähelläni.(en usko olevani hullu siltikään).
        Sopeutuvaisuus lienee paras puoleni.Olen tyytyväinen ja vähät välitän, mitä muut minusta ajattelee.Olen mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.Tosin joskus puhun ennen kuin ajattelen ja liikaa, joka rauhalllisenpaa ja harkitsevaa miesystävääni joskus rasittaa.ja haluan sanoa tunteeni julki, joka ei haneltä onnistu ja minua askarruttaa.


    • Koistinenxz

      ja kohottaudu kohti jumalaa. Jumalan rakkaus on niin
      paljon enemmän antava kuin mielikuvitus. Mielikuvitus on pelkästään aivoperäinen ja alhainen
      asia. Rakasta jumalaa yli kaiken. Näin vapaudut
      aurinkomerkistäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      194
      1621
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1424
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1228
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1179
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      120
      1085
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1065
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      133
      1023
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      989
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      62
      969
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      89
      950
    Aihe