vai mikä on kun ei isännät valita kuskien palkoista ja kuskit huonosta hankkeista
onko moto miehet kurassa
10
3100
Vastaukset
- kurssilla
tienattu motohommissa tänävuonna jonkunverran yli 30000e. työkokemusta 5v. Ei tällä rikatu mutta voipahan itse valita mihin aikaan vuorokaudesta ja kuinka kauan tekee töitä...
- ajo / teko
mulla aamupäivä eli aamuvuoro moton puikois ja ehtoovuoro ajokoneen puikois ja mule riittää ihan toi 13e tunti et tämmöstä.
- 26.5
ajo / teko kirjoitti:
mulla aamupäivä eli aamuvuoro moton puikois ja ehtoovuoro ajokoneen puikois ja mule riittää ihan toi 13e tunti et tämmöstä.
tulipahan taas yksi mottimestari kehumaan. Että oiken kahta tuuria ja vielä kahdella koneella! Tekee siis vähintään 16 tuntia päivässä. Ei kannattaisi kirjoitella mitä sattuu. Näitä juttuja voi lukea joku asioista perillä olevakin.
- Nimetön
ajo / teko kirjoitti:
Satukko oleen ite ees urakoittija joka ei pahemmin piittaa omasta nukkumisesta. aikunenkin tarvis 8h yössä (tiedän, ei itekkään tuu sitä nukuttua).eli: 8h moton puikoissa, sit toiset 8h ajokoneen ratissa, sit kotiin nukkuun. Eikö ole muuta elämää?
Vai oletko ite vaan renki eikä urakoitsija piittaa työaikalaeista... Voi tulla pienet rapsut kun jää kiinni. Vai oliko toi 2 vuoroo päivässä pelkkää kusetusta? - kuskina vaan
Nimetön kirjoitti:
Satukko oleen ite ees urakoittija joka ei pahemmin piittaa omasta nukkumisesta. aikunenkin tarvis 8h yössä (tiedän, ei itekkään tuu sitä nukuttua).eli: 8h moton puikoissa, sit toiset 8h ajokoneen ratissa, sit kotiin nukkuun. Eikö ole muuta elämää?
Vai oletko ite vaan renki eikä urakoitsija piittaa työaikalaeista... Voi tulla pienet rapsut kun jää kiinni. Vai oliko toi 2 vuoroo päivässä pelkkää kusetusta?mulla tosiaan on 5 pvm siten et joko teen aamut teen tai ajan ja ehtoovuoronki joko teen tai ajan ja sit mulla on viikko lomaa et oon joka toinen viikko hommissa ja sit kotona kun olen niin hoitelen jälkikasvua kun vaimo on töissä.vaimonkans vuoroviikot mut vaimo ei aja mettäkoneita.
kun täälä korvessa ei oo päiväkotia mihin laskisi jälkikasvun päiväksi, toista se on kaupunkissa. - Työmatkat päälle
Nimetön kirjoitti:
Vai oletko ite vaan renki eikä urakoitsija piittaa työaikalaeista... Voi tulla pienet rapsut kun jää kiinni. Vai oliko toi 2 vuoroo päivässä pelkkää kusetusta?Tehdään tehtaassa 16-tunnin löösiä eikä mikään laki sitä Suomessa kiellä toistaseksi.
- Totuuden jo nuorena ymmärtänyt
Jaksaisi vaan sataa nyt alkajaisiksi toukokuun alkuun asti. Pitäisi lämminta 2-5 astetta. Sitten voisi pikku hiljaa lämmitä. Seuraavanakaan talvena ei tarvitseisi alle nollan mennä lämpötila. No jos jouluaattona jonkun tunnin. Olisi kiva nähdä, mitä puupatruunat myllyihinsä tukkivat. Koneurakoitsijat joutuisivat kaivamaan hetekansa alta sen nuhraantuneen kenkälaatikon, jossa lukemattoman työlainsäädäntökirjan ja väärennetyn työaikakirjanpidon alla on tukoittain rahaa maksamattomista ylityökorvauksista. Niillä rahoilla pitäisivät lokoisia päiviä kyläbaarissa itseään kehuskellen.
Tyhmimmät kylänjullit kuuntelisivat Ponssenlippis päässä satuja havumetsävyöhykkeen työnsankareista.
Kun pääsin aikoinaan metsästä pois ja pois konetöistä, sisätöihin elämään normaalia ihmiselämää, opin arvostamaan työnantajaa joka noudattaa TES:sejä ja lakeja.
Työntekijällä on oikeus ihmisarvoiseen elämään. Totuus vain on, ettei metsässä sellaista ainakaan konetöissä ole, eikä tule.
Tyhmyys ja ymmärtämättömyys pitävät siitä huolen. - Kuskmies
Totuuden jo nuorena ymmärtänyt kirjoitti:
Jaksaisi vaan sataa nyt alkajaisiksi toukokuun alkuun asti. Pitäisi lämminta 2-5 astetta. Sitten voisi pikku hiljaa lämmitä. Seuraavanakaan talvena ei tarvitseisi alle nollan mennä lämpötila. No jos jouluaattona jonkun tunnin. Olisi kiva nähdä, mitä puupatruunat myllyihinsä tukkivat. Koneurakoitsijat joutuisivat kaivamaan hetekansa alta sen nuhraantuneen kenkälaatikon, jossa lukemattoman työlainsäädäntökirjan ja väärennetyn työaikakirjanpidon alla on tukoittain rahaa maksamattomista ylityökorvauksista. Niillä rahoilla pitäisivät lokoisia päiviä kyläbaarissa itseään kehuskellen.
Tyhmimmät kylänjullit kuuntelisivat Ponssenlippis päässä satuja havumetsävyöhykkeen työnsankareista.
Kun pääsin aikoinaan metsästä pois ja pois konetöistä, sisätöihin elämään normaalia ihmiselämää, opin arvostamaan työnantajaa joka noudattaa TES:sejä ja lakeja.
Työntekijällä on oikeus ihmisarvoiseen elämään. Totuus vain on, ettei metsässä sellaista ainakaan konetöissä ole, eikä tule.
Tyhmyys ja ymmärtämättömyys pitävät siitä huolen.Katkeraa tekstiä. Itse teen 7-8 tuntisia päiviä konetta ajellen, ei ole mikään pakko enempää tehdä. Jää aikaa muullekin elämälle, työ on vaan työtä, pitää elämässä olla muutakin. Olen aivan varma, että koneyrittäjät maksaisivat parempaa palkkaa kuskeille, jos pystyisivät, mutta eivät pysty. 3e/m3 kun maksetaan harvennuksella ajosta, niin ei siitä jää senttiäkään mihinkään kenkälaatikkoon.
- tääläpäin
kuraa on mut oneks on noin 70 cm maavaraa ja sit revitään kannot irti jos alkaa ottaa pohjapanssariin kiinni.
- hakkuri 3
jo rupee sateet piisamaan ei kohta pysty töitä tekemään !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760