Latasin tuon µTorrentin uusimman version (1.6.1 Beta). Minulla ei ole mitään hajua, miten sitä käytetään. Jossain luki että piti kaikki modeemin mallit sun muut tietää. Joo sen tiedän että ensinnä ladataan jostain sivulta se alkutiedosto vai mikä lie.
Jos joku jaksaisi, niin voisi tehdä pienen selostuksen aloittamisesta ja jatkamisesta melko yksityiskohtaisesti. Tai kerro edes jotain niin olisin kiitollinen.
µTorrent - Käytön aloittaminen
12
1211
Vastaukset
- kuhesuhto
Olen lukenut tuon jo, siellä ei vaan lue mitään µTorrentin käyttämisestä...
- sun vissiin
kuhesuhto kirjoitti:
pitää jättää homma sikseen...
en kyllä ymmärrä, noi torrentithan on niin helppoja ett luulis kaikkien tajuavan miten niitä käytetään... - zxcvbnm
kuhesuhto kirjoitti:
Sivun alalaidassa oli linkki µTorrentin sivuille.
- WPol
Jos olet todella noin kädetön varas niin joudut ostamaan pelisi ja leffasi!
- kuhesuhto
Joo se oli helpompaa kuin luulin, nimittäin kysyin ennen kuin yritinkään, kiitos ja anteeksi.
- nyt sitten
kuhesuhto kirjoitti:
Joo se oli helpompaa kuin luulin, nimittäin kysyin ennen kuin yritinkään, kiitos ja anteeksi.
poliisisetä voi kirjata ylös latauksesi ja firmat kirjoittelevat sitten korvaushakemuksia sitä mukaa...
- kuhesuhto
nyt sitten kirjoitti:
poliisisetä voi kirjata ylös latauksesi ja firmat kirjoittelevat sitten korvaushakemuksia sitä mukaa...
Käytänkin vain laillisia jutskia, ja viikon päästä tätä konetta ei enää olekkaan eikä sitä myötä ohjelmaa.
- se sitten
kuhesuhto kirjoitti:
Käytänkin vain laillisia jutskia, ja viikon päästä tätä konetta ei enää olekkaan eikä sitä myötä ohjelmaa.
auttaa ? Tiedothan jäävät ISP:n lokeihin ja sieltä poliisisetä saa ne halutessaan...
vai että laillisia, älä viitti... - ole laitonta
se sitten kirjoitti:
auttaa ? Tiedothan jäävät ISP:n lokeihin ja sieltä poliisisetä saa ne halutessaan...
vai että laillisia, älä viitti...ei se ole laitonta jos lataat sieltä vaikkapa linuxin..
- onnnn
ole laitonta kirjoitti:
ei se ole laitonta jos lataat sieltä vaikkapa linuxin..
se laitonta jos linuxin serialineen päivineen sieltä lataat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3282737Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782475SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552222Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771913- 1251692
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1401492
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731338Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.891172Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771134