Tää on niin kaunis kaunis teksti..jos tää olisi mulle, sanoisin, että niin lähellä käyn välillä. Se ei lähde ikinä pois.
"Ikuisesti minä rakastan Sinua. Olenhan jo rakastanut sinua siitä asti kun tapasimme, tiedät kyllä että olet ajatuksissani:) Muistan joka ikinen päivä Sinut. Onhan se ihana ajatus illalla nukahtaa kuvitellen että olisit siinä vieressäni. Kuinka voisin Sinut syliini sulkea, halata, pitää kiinni. Lohduttaa kun olet surullinen, iloita kun on hyvin. Katsella Sinua silmiin, suudella Sinua rakastani, minun omaa unelmieni Rakasta. Kyllä minä rakastan ikuisesti Sinua, vaikka en Sinua näkisikään enää elämäni aikana. Rakastan Sinua aina ja ikuisesti. Sen tietävät tähdet, sen tietää ikuisuus että Sinua minä rakastan. Haluaisin olla Sinun.. Ja Sinua minun on suuri ikävä.
Odotan Sinua luokseni. Odotin eilen, odotin viime viikolla, odotin kesällä, odotin vuosi sitten, odotin jo toissa keväänä ja sitä edellisenä keväänä. Joka päivä odotan Sinua luokseni. Toivon että tulet luokseni, ihan missä vain, milloin vain.
Minä odotan, uskon ja toivon.
Rakastan Sinua.
--------
16
1423
Vastaukset
- kaunista
toi teksti. Kun noin on joskus tuntenut, se ei koskaan kuole. Kaunista ja niin haikeaa.
- minulta ..
semmoselle tosi ihanalle söpölle kultaiselle elämäni totaalisesti muuttaneelle rakkaalleni, jota minulla on joka ikinen päivä hirmuinen ikävä! Ois se ihanaa sulkea oma rakas ihan ihan ihan tosi tiukasti sylkkyyn ja olla vain hänen kanssaan. Sitähän minä odotan, joka päivä. Joka päivä niin kovasti toivon ja odotan. Pitkiä ihania suudelmia rakkaalleni:) Lähellä, aina.
Ihan kuin vaeltaisi pimeässä suuressa metsässä, eikä voisi muuta kuin huhuilla missä se rakkain on..joku kerta vastaan tulee pieni lintu, joka näyttää tien rakkaimman luokse. Lähempänä päivä päivältä.- se semmoinen
rakas on? Oletko sanonut sen hänelle? Näettekö toisianne kuitenkin?
- jos lintu
ei metsässä ilmesty ja kumpikin harhailette elämäänne naurettavasti tietoisina tunteistanne? Eikö se olekin mielipuolista? Samaa sukupuolta oleminenkin on vain teennäinen este, esteenä jäänne aiemmilta vuosikymmeniltä. Todennäköisesti ette samaa sukupuolta ole, en tiedä. Kyse on mielen polkemisesta paikallaan, tai huonosta itsetuntemuksesta mistä lie.
- olen tässä
vaikka ehkä etäisyyden päässä kuitenkin aivan vierelläsi.. Otan sinut syliini..halaan..kuulen hengityksesi äänen..hipaisen hiuksiasi katson silmiisi ja annan hellän suukon.. Et voi minua koskaan kadottaa..tiedät sen..niinkuin minäkin. Kaipaan sinua..aina vaan syvemmin ja voimakkaammin. Odotan seuraavaa tapaamistamme sydämen tykytyksin.. jännityksellä ja innolla. Voi kunpa se hetki olisi taas pian..
- kirjoitettu.
olen tässä kirjoitti:
vaikka ehkä etäisyyden päässä kuitenkin aivan vierelläsi.. Otan sinut syliini..halaan..kuulen hengityksesi äänen..hipaisen hiuksiasi katson silmiisi ja annan hellän suukon.. Et voi minua koskaan kadottaa..tiedät sen..niinkuin minäkin. Kaipaan sinua..aina vaan syvemmin ja voimakkaammin. Odotan seuraavaa tapaamistamme sydämen tykytyksin.. jännityksellä ja innolla. Voi kunpa se hetki olisi taas pian..
Jos olet hän niin haluan vain että tiedät että ajattelen samoin.
miehelle. - sinä
kirjoitettu. kirjoitti:
Jos olet hän niin haluan vain että tiedät että ajattelen samoin.
miehelle.siis se, jonka tekstiä alussa lainattiin?
- sattuivat
sinä kirjoitti:
siis se, jonka tekstiä alussa lainattiin?
vain kauniit sanat sopimaan minullekin.
- tietysti vastaus
olen tässä kirjoitti:
alkuperäiseen viestiin.. ei kenellekään mahdolliselle ulkopuoliselle kopioijalle..
- katson
olen tässä kirjoitti:
silmiisi, näetkö taas kuinka sinusta välitän. Rakastuneen katse on viisas ja tutkiva. Se on minun katseeni. Halaan sinua, niinkuin minulla on tapana, lujasti. Nyt jään vaan paikalleni pidemmäksi aikaa. Pidän kättä niskasi hiuksissa, annan sinulle pehmeän suukon ja sitten pidemmän poskellesi. Rakastan sitä maailmaa, joka sieluusi kauniista silmistäsi avautuu. Et voi minua koskaan kadottaa.
- mikä..
tietysti vastaus kirjoitti:
alkuperäiseen viestiin.. ei kenellekään mahdolliselle ulkopuoliselle kopioijalle..
viesti on vastaus alkuperäisen tekstin kirjoittajalle? Selaimeni toimii nyt huonosti.
- oli viesti
katson kirjoitti:
silmiisi, näetkö taas kuinka sinusta välitän. Rakastuneen katse on viisas ja tutkiva. Se on minun katseeni. Halaan sinua, niinkuin minulla on tapana, lujasti. Nyt jään vaan paikalleni pidemmäksi aikaa. Pidän kättä niskasi hiuksissa, annan sinulle pehmeän suukon ja sitten pidemmän poskellesi. Rakastan sitä maailmaa, joka sieluusi kauniista silmistäsi avautuu. Et voi minua koskaan kadottaa.
naiselle - ehkä juuri kopioidun tekstin kirjoittajalle. kuka tietää
- minut sisimpäsi
tietysti vastaus kirjoitti:
kauneudella ilman ainuttakaan sanaa.."Kun katsoit minuun.." Kaikki sen jälkeen on ollut jo selvää ja sanat vain vahvistaneet mitä tunnemme toisiamme kohtaan..
- jep jep....
minut sisimpäsi kirjoitti:
kauneudella ilman ainuttakaan sanaa.."Kun katsoit minuun.." Kaikki sen jälkeen on ollut jo selvää ja sanat vain vahvistaneet mitä tunnemme toisiamme kohtaan..
pusuja...... tai jotain :)
- löysittekö
jep jep.... kirjoitti:
pusuja...... tai jotain :)
te nyt sitten toisenne? Ja minä joka tuon tekstin esiin revin jäin ulkopuoliseksi? No huomasin ainakin, ettei se ollut minulle :(
- no voi olla
löysittekö kirjoitti:
te nyt sitten toisenne? Ja minä joka tuon tekstin esiin revin jäin ulkopuoliseksi? No huomasin ainakin, ettei se ollut minulle :(
tai en tiiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318