Palvelusta

sana on vapaa

Laittakaapa kokemuksia hyvästä palvelusta.
Tuppaa usein nuo negatiiviset palautteet nousemaan esiin tälläkin palstalla.

Tähän siis hyviä kokemuksia.

9

2999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RX 8

Kouvolalainen autoliike korjalassa saa multa 9

• mitään

Teennäinen yrittäjä.

• Junttila

On tää oikeesti kumma paikka. Täällä ei sais vastata mihinkään positiivisesti, muuten olet heti lipevä paska... Onko Kouvola oikeesti näin negatiivinen paikka??? Vai onko tekemisen puute??

Paskaa palvelua olen saannu ja kuin myös hyvääkin mutta jätän sen nyt sitten kertomatta että missä ja milloin ettei vaan tule leimattua teennäiseksi :))
        Kiitos ja Anteeks

• tämä talven
        Junttila kirjoitti:

On tää oikeesti kumma paikka. Täällä ei sais vastata mihinkään positiivisesti, muuten olet heti lipevä paska... Onko Kouvola oikeesti näin negatiivinen paikka??? Vai onko tekemisen puute??

Paskaa palvelua olen saannu ja kuin myös hyvääkin mutta jätän sen nyt sitten kertomatta että missä ja milloin ettei vaan tule leimattua teennäiseksi :))
        Kiitos ja Anteeks

Ilmaston muutos vaikuttaa päähän?

• menen uudestaan
        tämä talven kirjoitti:

Ilmaston muutos vaikuttaa päähän?

saa multa ainakin täyden kympin palvelusta!!!En ole aikoihin saanut niin mukavaa ja asiantuntevaa palvelua kuin nyt ensikertaa siellä käyneenä sain!Suosittelen lämpimästi muillekin!!!Vai onko kokemuksia???

• veikko nenonen
        menen uudestaan kirjoitti:

saa multa ainakin täyden kympin palvelusta!!!En ole aikoihin saanut niin mukavaa ja asiantuntevaa palvelua kuin nyt ensikertaa siellä käyneenä sain!Suosittelen lämpimästi muillekin!!!Vai onko kokemuksia???

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Työsuojelu poliisi ja ammattiliitot selvittelevät HairStoren työoloja/1135221882674

http://www.itinfo.fi/uutinen.php?id=738

http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=907800

http://www.hs.fi/keskustelu/thread.jspa?sourceStart=130&threadID=32642&tstart=0&start=0

• palvelusta

Joo, tämä netti tuntuu olevan monille se ainut paikka missä voi ja uskaltaa narista.

Itse olen ainakin saanut tosi hyvää palvelua seuraavissa paikoissa;
      kiinalainen ravintola meilok
      ravintola ole
      starhouse
      anttila
      alko
      vaatehuone
      tähtioptikko
      pukimo

noi nyt tuli ekana mieleen, mutta onhan noita.
      itse yleensä kiitän palvelusta heti jo myymälässä
      myyjälle. harva vaan jaksaa antaa kaupassa sitä palautetta ja kiitosta. aina vaan naristaan.

• sipste

Yllätys.
        Sain aivan mieletetömän hyvää palvelua työvoimatoimistossa!
        Toinen paikka on Sampo pankki.Heidän rahoituspäällikkö on aivan ihana tyyppi.
        Sedulan talossa oleva valintatalo on myös hauska, siellä ollaan aina iloisia ja katsotaan jopa silmiin! Ja se on ruokakaupalta paljon se. (:

• palvelua

olen saanut Anttilan Viihdeosaston myyjiltä sekä ATK-Superpalvelussa. Tässä pari ekaa, hyvää palvelua saa paljon muissakin liikkeissä esim Markantalo (se vissiin Kuusaan puolella?)... mutta näin....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      324
      6205
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3676
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      149
      2851
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      226
      2182
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      106
      1760
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1222
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1082
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      958
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      904
    Aihe