Jaahas, enpä ole varma näinkö sinut tänään iltapäivällä. Sulla oli takissa punaista. Pitkistä hiuksistasi olin sinut tunnistavinani. Kaunis olit kuten olet aina. Mutta mitäpä sitten, ethän sinä minua tunne. Niin, kaupassa sinut olin näkevinäni, asiakkaana tällä kertaa.
Aika järkyttävää kaivata toista, josta ei tiedä yhtikäs mitään. Aika kidutusta.
Sinä kaunis nainen
5
1256
Vastaukset
- turhaan
kainostelet. Tule juttusille vaan, niin kyll siinä tutustutaan. Kutsun sinut iltakahville kun ilmaannut luokseni. Hei!
- hihhuli
mistäpäs päin suomia tämä kaunokainen?
- Se kaipaava idiootti taas
Täällä hänet näin, (tai siis luulin näkeväni) kuten olen nähnyt aiemminkin. Mutta nyt ei ole törmätty vähään aikaan. Jospa edes ennen joulua näkisin.
- minäkin!
Se kaipaava idiootti taas kirjoitti:
Täällä hänet näin, (tai siis luulin näkeväni) kuten olen nähnyt aiemminkin. Mutta nyt ei ole törmätty vähään aikaan. Jospa edes ennen joulua näkisin.
Kyllä mä luulen myös tunnistavani sut. Pidän myös sinusta. Anna vaan vinkki, että voin varmistua sinusta!
- Aloittaja
minäkin! kirjoitti:
Kyllä mä luulen myös tunnistavani sut. Pidän myös sinusta. Anna vaan vinkki, että voin varmistua sinusta!
Olet nähnyt sen. Olen muualta muuttanuttänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862