Mihin katosi Hovimäessä Johanaa näyttelevä Nina Hukkinen luulis, että tolla ulkonäöllä ja roolisuorituksel olisi tullut duunia.
Nina Hukkinen
1
5830
Vastaukset
- Gooooglaaja
Hävisi TV:stä, tarkoittanet
Nina Hukkinen os. Hedström (s. 1965) on näytellyt ainakin Svenska Teaternissa, joten tuskinpa häneltä duunia puuttuu nytkään.
Asuu arvatenkin Kauniaisissa.
Muusikko Ville Hukkisen kännykkänumero poikkeaa näyttelijä Nina Hukkisen kännykkänumerosta vain viimeisen numeron osalta.
Tiedot puhelinnumeroita ja sp-osoitetta myöten löytyvät hakukoneella netistä varsin helposti, joten kaiva esiin ja soita tai tekstiviestitä tai meilaile Ninalle itselleen!
Kivannäköinen nelikymppinen eikä hassumpi näyttelijäkään – en ole eri mieltä kanssasi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 522638
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319