minulle sattu
että pelastuin varmalta kuolemalta liikenteessä
kerro sinä
paras onnenkantamoinen
4
267
Vastaukset
- jenkaten
kolmen neljän vuoden ikäinen,kun sattui outo
tapaus.Keikuin rappu kaiteella alas päin oli
sellainen nelisen metriä matkaa.Yhtä äkkiä ot-
teeni irtosi ja putosin melkein alimmalle rapul-
le.Mutta leijailin kuin joku olisi minua kannat-
tanut.Se hetki ei ole minulta unohtunut. - sinihelmikki
minullekin on sattunut yhtä ja toista. Tytöt olivat pieniä ja olin matkalla autolla tuttua reittiä. Käännyin suoralle oikealle ja minun piti kääntyä melkein heti vasemmale, olin jo kääntymässä, kun havaitsin punaisen, matalan urheiluauton tulevan vastaan aivan edessä.Vauhti oli hurja, mutta kuljettaja ajan tasalla, hän pystyi väistämään oikealle, joten törmäystä ei tullut. Siinä olisi mennyt perheestä se 3/4 joka nyt on jäljellä. Sillä 1/4:lla, joka ei tuolloin ollut mukana ei ollut sekunnin osat puolellaan, vaan menehtyi silmänräpäyksessä kaksi vuotta sitten. Liikenne on tällaista.
- 123
Armeijassa sotilaspartiohiihdossa porukkaan kuului 4 poikaa. Minulla kp, muilla kiväärit. Ampumapaikalla kaikilla 5 maalia ja 2 varapatruunaa. Ammuin omani nopeasti alas läheltä, kun tehokas kp-kantama on 50 m.
Kiväärimiehiltä ei mennyt ihan hyvin. Kului varatkin ja yksi maali jäi pystyyn ampumaradan takanurkkaan 300 m päähän. Minulla oli kp 2 varaa ja ajattelin, jos yrittäisi. Tähtäsin tuollaiset 2m maalin yli ja kyllä se onnen kantamoinen sieltä maalin särki.
Hiihdeltiin sitten reipasta vauhtia maaliin ilmoittautumaan ja sotkuun munkkikahville. Ei mennyt kauan, kun rykmentin lähetti tuli käskemään palkintojen jakoon.
Sitten tuli toinen onnenkantamoinen, joka oli jokaiselle partioporussa täysi yllätys. Oltiinkin voitettu koko kisa ainoalla puhtaalla ammunnalla ja nopeimmalla hiihtoajalla.
Palkinnoksi samaksi illaksi 7 vrk laput kuntoisuuslomalle. Ällistyksissä oltiin, mutta kelpasi. - se oli
VARMA kuolema, kun pelastuit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027