paras onnenkantamoinen

kerrohan siitä

minulle sattu
että pelastuin varmalta kuolemalta liikenteessä
kerro sinä

4

267

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenkaten

kolmen neljän vuoden ikäinen,kun sattui outo
      tapaus.Keikuin rappu kaiteella alas päin oli
      sellainen nelisen metriä matkaa.Yhtä äkkiä ot-
      teeni irtosi ja putosin melkein alimmalle rapul-
      le.Mutta leijailin kuin joku olisi minua kannat-
      tanut.Se hetki ei ole minulta unohtunut.

• sinihelmikki

minullekin on sattunut yhtä ja toista. Tytöt olivat pieniä ja olin matkalla autolla tuttua reittiä. Käännyin suoralle oikealle ja minun piti kääntyä melkein heti vasemmale, olin jo kääntymässä, kun havaitsin punaisen, matalan urheiluauton tulevan vastaan aivan edessä.Vauhti oli hurja, mutta kuljettaja ajan tasalla, hän pystyi väistämään oikealle, joten törmäystä ei tullut. Siinä olisi mennyt perheestä se 3/4 joka nyt on jäljellä. Sillä 1/4:lla, joka ei tuolloin ollut mukana ei ollut sekunnin osat puolellaan, vaan menehtyi silmänräpäyksessä kaksi vuotta sitten. Liikenne on tällaista.

• 123

Armeijassa sotilaspartiohiihdossa porukkaan kuului 4 poikaa. Minulla kp, muilla kiväärit. Ampumapaikalla kaikilla 5 maalia ja 2 varapatruunaa. Ammuin omani nopeasti alas läheltä, kun tehokas kp-kantama on 50 m.

Kiväärimiehiltä ei mennyt ihan hyvin. Kului varatkin ja yksi maali jäi pystyyn ampumaradan takanurkkaan 300 m päähän. Minulla oli kp 2 varaa ja ajattelin, jos yrittäisi. Tähtäsin tuollaiset 2m maalin yli ja kyllä se onnen kantamoinen sieltä maalin särki.

Hiihdeltiin sitten reipasta vauhtia maaliin ilmoittautumaan ja sotkuun munkkikahville. Ei mennyt kauan, kun rykmentin lähetti tuli käskemään palkintojen jakoon.

Sitten tuli toinen onnenkantamoinen, joka oli jokaiselle partioporussa täysi yllätys. Oltiinkin voitettu koko kisa ainoalla puhtaalla ammunnalla ja nopeimmalla hiihtoajalla.

Palkinnoksi samaksi illaksi 7 vrk laput kuntoisuuslomalle. Ällistyksissä oltiin, mutta kelpasi.

• se oli

VARMA kuolema, kun pelastuit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe