Eli saatan olla raskaana. Menkat myöhässä ja pelottaa kun olen joutunut syömään viisauden hampaan tulehdukseen antibiootti kuurin. Ja lisäksi olen syönyt buranaa kipuun ja ottanut pikkujouluissa ihan kunnon kännit. Osaako joku sanoa onko jotain kauheaa tapahtunut mahdolliselle alkiolle? Kiitos!
pelottaa
2
440
Vastaukset
- meppe
kannata etukäteen hermoilla.
Teet sen raskaustestin ensin ja ala sitten vasta murehtimaan.
Jos ihan kamalasti murehduttaa niin pyydä terveyskeskuksesta päivystävälle lääkärille aika huomenna ja vaihda antibiootit sellaisiin mitä sopii syödä raskauden aikana ja vedät vaan pabnadolia kipuun.
sille aikaisemmalle ryyppäämiselle et kuitenkaan enää voi mitään niin turha sille on ajatusta uhrata. Tärkeämpää on tulevaisuus.- juupass
yleensä,niin kauan kuin et tiedä odottavasi,ei ole hätää.näin minullekin sanottiin...eli kun menkat eivät ole myöhässä etkä voi tietää odottavasi. minä odotan kolmatta lastani ja olen ehtinyt juomaan jokaisen kohdalla ennen . ja ainakain kaksi ensimmäistä ovat terveitä. alkio ei ole alussa verenkierrossasi ja ns. alussa on jakautumisvaihe..jos joku solu tuhoutuu,viereinen korjaa sen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691