Simppeleitä kysymyksiä:
Ensinnäki ku dtm:ssä on se hehkun bileet lauantaisi, ni meinaako se sitä että se o vaa siel iha ylimässä kerroksessa, että muuten iha normaali meno siellä?
Paitti et 16.12 o vissii joku synttärikemut et meinaako se sitte, että koko paikkaan on se sisäänpääsy 7 egee vai vaa sinne kakkoskerrokseen?
Ni ja mikä onkaan hinnasto? Tänks
Dtm kyssäreitä
9
1504
Vastaukset
- ......
En saanut mitään selvää viestistäsi, kun se oli kirjoitettu ties millä siansaksalla. Jotain tunnuit kyselevän, mutta mitä? Se jäänee arvoitukseksi.
- Trumpettituu
voi paska :D sori osaan olla tosi epäselkee joskus.
No pistetää yksinkertasesti. Päästetäänkö muita kuin lesboja lauantaisin dtm:ään? :D myös vaikka siellä on ens la ne hehkun järkkäämät bileet. (ni ja jos päästetää, ni koskeeko se 7 euron sisäänpääsy juttu koko tilaa vai pelkästään sitä kakkoskerros hässäkkää)
Nii ja tosiaan, mitä tuopit, siiderit yms. maksavat siellä? Onko siellä jonkinlaista häppäriä milloinkaan?
Tuliko selkeämmin :P - adonis*
Trumpettituu kirjoitti:
voi paska :D sori osaan olla tosi epäselkee joskus.
No pistetää yksinkertasesti. Päästetäänkö muita kuin lesboja lauantaisin dtm:ään? :D myös vaikka siellä on ens la ne hehkun järkkäämät bileet. (ni ja jos päästetää, ni koskeeko se 7 euron sisäänpääsy juttu koko tilaa vai pelkästään sitä kakkoskerros hässäkkää)
Nii ja tosiaan, mitä tuopit, siiderit yms. maksavat siellä? Onko siellä jonkinlaista häppäriä milloinkaan?
Tuliko selkeämmin :PHehku on aina vaan ylimmässä kerroksessa joten alakerta normaalisti auki miehille :) Dtm:ssä on jotain häppäreitä,muistaakseni vaan sunnuntaisin,hinnat normaali baari hinnat,bisse 4 euroa.Sisäänpääsy on aina lauantaisin 7 euroa ja koskee koko taloa,yläkertaan pääsee muistaakseni 24 jälkeen miehetkin.
Tsekkaa täältä: http://www.dtm.fi/info/dtminfo.php - gayboy18v.
adonis* kirjoitti:
Hehku on aina vaan ylimmässä kerroksessa joten alakerta normaalisti auki miehille :) Dtm:ssä on jotain häppäreitä,muistaakseni vaan sunnuntaisin,hinnat normaali baari hinnat,bisse 4 euroa.Sisäänpääsy on aina lauantaisin 7 euroa ja koskee koko taloa,yläkertaan pääsee muistaakseni 24 jälkeen miehetkin.
Tsekkaa täältä: http://www.dtm.fi/info/dtminfo.phpMullakin olis kyssä liittyen DTM:ään
Onks ne kuinka tarkkoja ton k18 ikärajan suhteen viikonloppuisin ett eiks sinne oikeesti pääse kello 21 jälkeen muutkun 22weet tai yli?
Kun ei millään jaksais mennä kapakkaan jo ennen ilta yhdeksää, vaan just joskus kymmenen aikaan tai myöhemmin.
Onks hesas muit gay paikkoi jos käy alle 25wuotiat mut ikäraja olis 18wuot? - ---
gayboy18v. kirjoitti:
Mullakin olis kyssä liittyen DTM:ään
Onks ne kuinka tarkkoja ton k18 ikärajan suhteen viikonloppuisin ett eiks sinne oikeesti pääse kello 21 jälkeen muutkun 22weet tai yli?
Kun ei millään jaksais mennä kapakkaan jo ennen ilta yhdeksää, vaan just joskus kymmenen aikaan tai myöhemmin.
Onks hesas muit gay paikkoi jos käy alle 25wuotiat mut ikäraja olis 18wuot?ettekö tajua tajua mitään baarielämästä? Kun ette tiedä pääsettekö mihinkään sisään!
- sivut
--- kirjoitti:
ettekö tajua tajua mitään baarielämästä? Kun ette tiedä pääsettekö mihinkään sisään!
DTM:n sivut nyt vaan sattuu olemaan niin huonot ettei sieltä tietoa löydy. Tai siis löytyy mutta vaan se että klo 21 ikäraja vaihtuu k22, mutta on se vähän väärin jos menee vaik puol ysiltä sinne ja sit tulis häätämään ysiltä pois. Vaan et saako sinne sit jäädä yhdeksän jälkeenkin.
Olis sinne ihan mukava mennä kattoo ett minkälainen meininki siel on. - Arghhhh
sivut kirjoitti:
DTM:n sivut nyt vaan sattuu olemaan niin huonot ettei sieltä tietoa löydy. Tai siis löytyy mutta vaan se että klo 21 ikäraja vaihtuu k22, mutta on se vähän väärin jos menee vaik puol ysiltä sinne ja sit tulis häätämään ysiltä pois. Vaan et saako sinne sit jäädä yhdeksän jälkeenkin.
Olis sinne ihan mukava mennä kattoo ett minkälainen meininki siel on....no ei mua kyl häädetty, vaik sillo olin 18 vuotias ku olin. Yleisestihän baareissa menee niin, että jos ikäräjat ovat korkeat niin jos menee tarpeeksi aikasi ni pääsee sisälle vaikka ei olisikaan tarpeeksi vanha. (tietty 18 pitää olla)
Dtm on khyl harmillisen kallis paikka. Homoilu tulee kalliiksi :( - se tullee
Arghhhh kirjoitti:
...no ei mua kyl häädetty, vaik sillo olin 18 vuotias ku olin. Yleisestihän baareissa menee niin, että jos ikäräjat ovat korkeat niin jos menee tarpeeksi aikasi ni pääsee sisälle vaikka ei olisikaan tarpeeksi vanha. (tietty 18 pitää olla)
Dtm on khyl harmillisen kallis paikka. Homoilu tulee kalliiksi :(Niinhän se tullee mutta onneks voi homostella ihan hetsku paikoissakin.
- *dtmN*
se tullee kirjoitti:
Niinhän se tullee mutta onneks voi homostella ihan hetsku paikoissakin.
Lähinnä ne käännyttää alaikäisiä pissiksiä,kundit pääsee helpommin sisään ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644