Dtm kyssäreitä

Trumpettitruu

Simppeleitä kysymyksiä:

Ensinnäki ku dtm:ssä on se hehkun bileet lauantaisi, ni meinaako se sitä että se o vaa siel iha ylimässä kerroksessa, että muuten iha normaali meno siellä?
Paitti et 16.12 o vissii joku synttärikemut et meinaako se sitte, että koko paikkaan on se sisäänpääsy 7 egee vai vaa sinne kakkoskerrokseen?

Ni ja mikä onkaan hinnasto? Tänks

9

1504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      En saanut mitään selvää viestistäsi, kun se oli kirjoitettu ties millä siansaksalla. Jotain tunnuit kyselevän, mutta mitä? Se jäänee arvoitukseksi.

      • Trumpettituu

        voi paska :D sori osaan olla tosi epäselkee joskus.

        No pistetää yksinkertasesti. Päästetäänkö muita kuin lesboja lauantaisin dtm:ään? :D myös vaikka siellä on ens la ne hehkun järkkäämät bileet. (ni ja jos päästetää, ni koskeeko se 7 euron sisäänpääsy juttu koko tilaa vai pelkästään sitä kakkoskerros hässäkkää)

        Nii ja tosiaan, mitä tuopit, siiderit yms. maksavat siellä? Onko siellä jonkinlaista häppäriä milloinkaan?

        Tuliko selkeämmin :P


      • adonis*
        Trumpettituu kirjoitti:

        voi paska :D sori osaan olla tosi epäselkee joskus.

        No pistetää yksinkertasesti. Päästetäänkö muita kuin lesboja lauantaisin dtm:ään? :D myös vaikka siellä on ens la ne hehkun järkkäämät bileet. (ni ja jos päästetää, ni koskeeko se 7 euron sisäänpääsy juttu koko tilaa vai pelkästään sitä kakkoskerros hässäkkää)

        Nii ja tosiaan, mitä tuopit, siiderit yms. maksavat siellä? Onko siellä jonkinlaista häppäriä milloinkaan?

        Tuliko selkeämmin :P

        Hehku on aina vaan ylimmässä kerroksessa joten alakerta normaalisti auki miehille :) Dtm:ssä on jotain häppäreitä,muistaakseni vaan sunnuntaisin,hinnat normaali baari hinnat,bisse 4 euroa.Sisäänpääsy on aina lauantaisin 7 euroa ja koskee koko taloa,yläkertaan pääsee muistaakseni 24 jälkeen miehetkin.
        Tsekkaa täältä: http://www.dtm.fi/info/dtminfo.php


      • gayboy18v.
        adonis* kirjoitti:

        Hehku on aina vaan ylimmässä kerroksessa joten alakerta normaalisti auki miehille :) Dtm:ssä on jotain häppäreitä,muistaakseni vaan sunnuntaisin,hinnat normaali baari hinnat,bisse 4 euroa.Sisäänpääsy on aina lauantaisin 7 euroa ja koskee koko taloa,yläkertaan pääsee muistaakseni 24 jälkeen miehetkin.
        Tsekkaa täältä: http://www.dtm.fi/info/dtminfo.php

        Mullakin olis kyssä liittyen DTM:ään
        Onks ne kuinka tarkkoja ton k18 ikärajan suhteen viikonloppuisin ett eiks sinne oikeesti pääse kello 21 jälkeen muutkun 22weet tai yli?
        Kun ei millään jaksais mennä kapakkaan jo ennen ilta yhdeksää, vaan just joskus kymmenen aikaan tai myöhemmin.
        Onks hesas muit gay paikkoi jos käy alle 25wuotiat mut ikäraja olis 18wuot?


      • ---
        gayboy18v. kirjoitti:

        Mullakin olis kyssä liittyen DTM:ään
        Onks ne kuinka tarkkoja ton k18 ikärajan suhteen viikonloppuisin ett eiks sinne oikeesti pääse kello 21 jälkeen muutkun 22weet tai yli?
        Kun ei millään jaksais mennä kapakkaan jo ennen ilta yhdeksää, vaan just joskus kymmenen aikaan tai myöhemmin.
        Onks hesas muit gay paikkoi jos käy alle 25wuotiat mut ikäraja olis 18wuot?

        ettekö tajua tajua mitään baarielämästä? Kun ette tiedä pääsettekö mihinkään sisään!


      • sivut
        --- kirjoitti:

        ettekö tajua tajua mitään baarielämästä? Kun ette tiedä pääsettekö mihinkään sisään!

        DTM:n sivut nyt vaan sattuu olemaan niin huonot ettei sieltä tietoa löydy. Tai siis löytyy mutta vaan se että klo 21 ikäraja vaihtuu k22, mutta on se vähän väärin jos menee vaik puol ysiltä sinne ja sit tulis häätämään ysiltä pois. Vaan et saako sinne sit jäädä yhdeksän jälkeenkin.
        Olis sinne ihan mukava mennä kattoo ett minkälainen meininki siel on.


      • Arghhhh
        sivut kirjoitti:

        DTM:n sivut nyt vaan sattuu olemaan niin huonot ettei sieltä tietoa löydy. Tai siis löytyy mutta vaan se että klo 21 ikäraja vaihtuu k22, mutta on se vähän väärin jos menee vaik puol ysiltä sinne ja sit tulis häätämään ysiltä pois. Vaan et saako sinne sit jäädä yhdeksän jälkeenkin.
        Olis sinne ihan mukava mennä kattoo ett minkälainen meininki siel on.

        ...no ei mua kyl häädetty, vaik sillo olin 18 vuotias ku olin. Yleisestihän baareissa menee niin, että jos ikäräjat ovat korkeat niin jos menee tarpeeksi aikasi ni pääsee sisälle vaikka ei olisikaan tarpeeksi vanha. (tietty 18 pitää olla)

        Dtm on khyl harmillisen kallis paikka. Homoilu tulee kalliiksi :(


      • se tullee
        Arghhhh kirjoitti:

        ...no ei mua kyl häädetty, vaik sillo olin 18 vuotias ku olin. Yleisestihän baareissa menee niin, että jos ikäräjat ovat korkeat niin jos menee tarpeeksi aikasi ni pääsee sisälle vaikka ei olisikaan tarpeeksi vanha. (tietty 18 pitää olla)

        Dtm on khyl harmillisen kallis paikka. Homoilu tulee kalliiksi :(

        Niinhän se tullee mutta onneks voi homostella ihan hetsku paikoissakin.


      • *dtmN*
        se tullee kirjoitti:

        Niinhän se tullee mutta onneks voi homostella ihan hetsku paikoissakin.

        Lähinnä ne käännyttää alaikäisiä pissiksiä,kundit pääsee helpommin sisään ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe