Sinulla on varmat pitkät askeleet
en pysy mukana, jään jälkeen
Sinulla on kauniit suorat lauseet
enkä pysy mukana, jään jälkeen
Sinulle kumarretaan ja taputetaan
istun sivussa ja sinua rakastan
Sinä olet varma ja onnistut kaikessa
ihailen ja edelleen rakastan
Valosi voimistuessa minä haalenen
kunnes katoan viereltäsi
kotiin keittämään lapsille makaroonia.
Räkäisten nenien rakastettavaan tuhinaan
Loisteen reunalla
4
211
Vastaukset
- ei hullumpi
tääkään.Mää pirän kyll täst.Makaroonit teki runosta vain arkisen.Mutt hyvä.
- tee.
ne räkäiset nenät ovat tärkeämpiä kuin kuvitteletkaan. Ole niistä onnellinen.
- --------------
Makaroonit, tuhina ja räkäiset nenät tekevät runosta tutun. Tuttu on turvallista ja sen verran varmaa, että tuntuu hyvältä.
Arkea on enemmän kuin juhlaa, on aina ollut ja aina tulee olemaan, haluaa sitä tai ei. Jollei ole korkealle "valaistunut" (?)henkiolento. Tuskin meistä siis kukaan. En todellakaan ainakaan minä! - *yhdessä*
kasvetaan, kävellään,
älä itseäsi väheksy.
älä toisiamme vertaa,
minä maratoonari,
sinä maileri mestari,
katso auringon nousua,
itke,
mutta vain ilosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424