että mä en jaksa sun masentavia viestejä, en halua kuulla siitä kuinka petyit muhun, keksi parempaa, ota mut, ihan mitä vaan, saisit mut. älä enää kiusaa masentamalla. KAunis kiitos. jos viitsit korvaasi letkautttaa.
TAJUA JO
29
2221
Vastaukset
- kuules
jospa kehittäisit sitä henkistä kapasiteettiasi vaikka opiskelemalla.
- tai menisit
edes töihin
- ???????????????
tai menisit kirjoitti:
edes töihin
????????????????????????????
- häiriköksi
??????????????? kirjoitti:
????????????????????????????
joka riehuu joka ketjussa. Se on oikee maanvaiva.
- ei luullut
häiriköksi kirjoitti:
joka riehuu joka ketjussa. Se on oikee maanvaiva.
............
- musta mitään
ei luullut kirjoitti:
............
noiden viestien mukaan tiedä. HAH !
- on sua
IKÄVÄ, just sua. En jaksa kuulla täällä sitä että saisin sut. Kun näyttää siltä etten kuitenkaan saa.
- .....................
tein sen päätöksen, ja se pitää.
- sitten
..................... kirjoitti:
tein sen päätöksen, ja se pitää.
sen päätöksen myös mulle, muualla kuin täällä?
- heti jos annat
sitten kirjoitti:
sen päätöksen myös mulle, muualla kuin täällä?
siihen mahdollisuuden.
- vaan
heti jos annat kirjoitti:
siihen mahdollisuuden.
miten haluaisit tästä eteenpäin asioiden tapahtuvan. Se on nyt itsestäsi kiinni. Toivoisin että tekisit asian eteen jotain.
- sinua oikeaan
vaan kirjoitti:
miten haluaisit tästä eteenpäin asioiden tapahtuvan. Se on nyt itsestäsi kiinni. Toivoisin että tekisit asian eteen jotain.
elämään näkyville ja vierelleni. En vain tiedä mitä tekisin mikä onnistuisi ja ei pelottaisi sinua pois.
- luulet
sinua oikeaan kirjoitti:
elämään näkyville ja vierelleni. En vain tiedä mitä tekisin mikä onnistuisi ja ei pelottaisi sinua pois.
minut pelottavan pois. En minä pelkää sinua, olen vain niin hauras. Tarvitsen sinua. Tunne vain vahvistuu ajanmyötä.
- huomaan vain
luulet kirjoitti:
minut pelottavan pois. En minä pelkää sinua, olen vain niin hauras. Tarvitsen sinua. Tunne vain vahvistuu ajanmyötä.
että poissa oot. :/ pelkään vähäsen.. kädet tärisee.. :/
- ole minullekaan
huomaan vain kirjoitti:
että poissa oot. :/ pelkään vähäsen.. kädet tärisee.. :/
helppoa elää tämän tunteen kanssa.. varsinkaan kun sitä ei voi kohteelle osoittaa.
Tuli on kerran syttynyt ja palanut pienellä liekillä.. kytenyt vuosia... kunnes lopulta meni hiillokselle ja sain savut kasvoille. Jos tulen haluaa syttymään uudelleen, sille pitää tehdä jotain. Mitä sinä siinä tilanteessa tekisit?
Pelkään mäkin vähän.. - mistään ajasta
ole minullekaan kirjoitti:
helppoa elää tämän tunteen kanssa.. varsinkaan kun sitä ei voi kohteelle osoittaa.
Tuli on kerran syttynyt ja palanut pienellä liekillä.. kytenyt vuosia... kunnes lopulta meni hiillokselle ja sain savut kasvoille. Jos tulen haluaa syttymään uudelleen, sille pitää tehdä jotain. Mitä sinä siinä tilanteessa tekisit?
Pelkään mäkin vähän..kiinni se syttyminen vaan siitä etten näe sua.
- väittänytkään
mistään ajasta kirjoitti:
kiinni se syttyminen vaan siitä etten näe sua.
vaan yritin kuvata tilannetta. Siitäpä just.. ei nähdä toisiamme:( ei tämä näin kyllä etene mihinkään kun kumpikin pelkää jotain käsittämätöntä voimaa...
- huvittaa.......
väittänytkään kirjoitti:
vaan yritin kuvata tilannetta. Siitäpä just.. ei nähdä toisiamme:( ei tämä näin kyllä etene mihinkään kun kumpikin pelkää jotain käsittämätöntä voimaa...
ja sitte sä oot niin kertakaikkisen ihana kun aina oot noin ääliömäisen ärsyttävä, juup... ei tule rauhaa mulle ikinä. menee hermot.
- kiitos!!
huvittaa....... kirjoitti:
ja sitte sä oot niin kertakaikkisen ihana kun aina oot noin ääliömäisen ärsyttävä, juup... ei tule rauhaa mulle ikinä. menee hermot.
samoin!! ääliömäisen ärsyttävä olet sinäkin :)
- ei kyllä naurata
kiitos!! kirjoitti:
samoin!! ääliömäisen ärsyttävä olet sinäkin :)
vaan itkettää...mitä oikeesti luulet että mä oon ikinä halunnu.... eksä ymmärrä että mä oon tosissani.... onko pakko aina tehdä mua mustasukkaseks... eksä osaa lopettaaa.
- sanoa
ei kyllä naurata kirjoitti:
vaan itkettää...mitä oikeesti luulet että mä oon ikinä halunnu.... eksä ymmärrä että mä oon tosissani.... onko pakko aina tehdä mua mustasukkaseks... eksä osaa lopettaaa.
sen mulle.. toistan:Suoraan!!Ei täällä.Näytä että oikeesti välität,sano se.Pyydän...
- kun ei voi luottaa
sanoa kirjoitti:
sen mulle.. toistan:Suoraan!!Ei täällä.Näytä että oikeesti välität,sano se.Pyydän...
mihinkään, ei kai sille mitään voi.... hetken ajan taas olin onnellinen... sitten menetän kaiken.
- vaan
kun ei voi luottaa kirjoitti:
mihinkään, ei kai sille mitään voi.... hetken ajan taas olin onnellinen... sitten menetän kaiken.
on sitä. Pitää pystyä luottamaan. Ja jos mietit, pystytkö luottamaan minuun... ei tämä luottamus tääl palstalla ainakaan kasva. En voi tehdä sitä sun puolesta. On mullakin omat epäilykseni... Kuuntele sydäntäsi.. ja ota selvää mitä se sulle kertoo...
- jaa........a...............
vaan kirjoitti:
on sitä. Pitää pystyä luottamaan. Ja jos mietit, pystytkö luottamaan minuun... ei tämä luottamus tääl palstalla ainakaan kasva. En voi tehdä sitä sun puolesta. On mullakin omat epäilykseni... Kuuntele sydäntäsi.. ja ota selvää mitä se sulle kertoo...
sama vaikka kuolisin pois. ei haittais sua pätkääkään. et ymmärrä miten paljon jotkut henkiset jutut voi vaikuttaa, et välitä, etkä tosiaankaan suojele ketään miltään. omien mielitekojen toteuttaja sä oot. mrrrrrrrrrrr.
- ...sä...
n vai m?
- ???
???
- .......................
??? kirjoitti:
???
.....................
- siellä... :)
takavasemmalla, ihmettelen kuka sellaisen kanssa jaksaisi ollakaan joka käy latelemassa masennusviestejään joka päivä...
- käy vain lukemassa
niitä masentavia viestejä luullen niiden olevan itsellensä. Ei tämä mikään herkkien paikka ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864