Näin yks yö unta johona mulla oli punertavat hiukset (en oo koskaan värjänny hiuksiani)ja yks poika joka on mun kans samas koulus, Ville, jutteli mun isoveljen kans. Ja aina välillä se vilikuuli mua sillee jännästi. Ihan niinku sen ois pitäny vahtia mua tai jotaan, ku lähin kylälle nii se seuras. Sitt muhun törmäs joku kulkuneuvo en oo enää niin varma (tais olla jokku hevoskärryjen tapaiset). Kummiski Ville tuli siihe ja sano jotaan, en tavallaan kuullu sen sanoja näin vaan sen kauhistuneen/hätääntyneen ilmeen. No sitt viime yönä näin taas outoa unta Villestä. Siinä me oltii ensi johonaa uimahallis jonkilaasella oppitunnilla... ja kohta sen jäläkee olin rekassa. Mun pikkuveli ajo toista rekkaa (se oli siin unes neljätoista) meidän serkun kans. Ja mä olin toises rekas Villen kans (kyytis) en tiiä kuka sitä ajo. En muista paljoakaa mutta me ajettii koulun pihaa... ??
mitä..?
tulevaisuuttako..?
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691