Mitäs tästä sanotte , uusi TM s. 100.
Skoda alkaa valmistaa
18
1940
Vastaukset
- tähän
pitäisi sanoa?
Autotehtaat "yleensä" valmistavat autoja, uutta sinulle?
Onhan Uudenkaupungin kotoinen tehtaammekin kasannut
Saabeja, Talbotteja, Ladoja, Ooppeleita, Vauxhalleja, Holdeneita ja Porscheja, varmaan jäi joku poiskin? - sanon
että jos Aurinkokuningas Ludvig IX eläisi ajaisi hän Skodalla. Ottaisi merkit pois ja rajoittimen myös.
- koskaan
nähnyt japanilaista autoa josta olisi poistettu merkit?
En minäkään, kyllä ne Almerat ja Corollat kiiltelee
komeana siellä takapäässä ylpeän omistajan ajellessa.
Naapurin Apteekkarilla on 2006 A6 4.2 avant ilman merkkejä,
hauska ajella yli 100 000e maksaneella autolla joka näyttää samalta kuin alle 50 000e auto.
Eipähän herätä turhaa kateutta... - minä en
koskaan kirjoitti:
nähnyt japanilaista autoa josta olisi poistettu merkit?
En minäkään, kyllä ne Almerat ja Corollat kiiltelee
komeana siellä takapäässä ylpeän omistajan ajellessa.
Naapurin Apteekkarilla on 2006 A6 4.2 avant ilman merkkejä,
hauska ajella yli 100 000e maksaneella autolla joka näyttää samalta kuin alle 50 000e auto.
Eipähän herätä turhaa kateutta...Kylläpäs sitä tarkkaan tiedetään naapurin autot!
No, se kateus pistää selvittämään ja nuuskimaan. Kerrotko vielä paljonko naapurillasi oli verotettavaa tuloa viime vuodelta? - väärin
minä en kirjoitti:
Kylläpäs sitä tarkkaan tiedetään naapurin autot!
No, se kateus pistää selvittämään ja nuuskimaan. Kerrotko vielä paljonko naapurillasi oli verotettavaa tuloa viime vuodelta?meni...
Naapurini tuli itse esittelemään uusinta leluaan, antoi vielä minun koeajaakin sen, hieno peli.
Lähinnä normaalia muuten jos tietää tonttinaapurin auton, etkö itse tiedä?
Oletko erakko vai asutko metsän keskellä? Tai sittenkin kaupunkislummissa 1980-luvun korollien ja
sunnyjen keskellä... - minä en
väärin kirjoitti:
meni...
Naapurini tuli itse esittelemään uusinta leluaan, antoi vielä minun koeajaakin sen, hieno peli.
Lähinnä normaalia muuten jos tietää tonttinaapurin auton, etkö itse tiedä?
Oletko erakko vai asutko metsän keskellä? Tai sittenkin kaupunkislummissa 1980-luvun korollien ja
sunnyjen keskellä...No sinä vastavuoroisesti esittelit naapurille oman "lelusi"? Kummalla oli pitempi, ja kummalla paksumpi? Meidän naapurustossa vain lapset esittelevät leluja toisilleen.
Asumme uudessa omamkotitalossa ja tunnistan toki joidenkin naapurien autot, mutta empä todellakaan vuosimalleja tai pellin alla olevia koneita, saatikka hankintahintoja tiedä - enkä myöskään ole kiinnostunut. - tosilla
minä en kirjoitti:
No sinä vastavuoroisesti esittelit naapurille oman "lelusi"? Kummalla oli pitempi, ja kummalla paksumpi? Meidän naapurustossa vain lapset esittelevät leluja toisilleen.
Asumme uudessa omamkotitalossa ja tunnistan toki joidenkin naapurien autot, mutta empä todellakaan vuosimalleja tai pellin alla olevia koneita, saatikka hankintahintoja tiedä - enkä myöskään ole kiinnostunut.on mitä esitellä, toisilla taas ei...kyllähän Suomessa näitä harmaita sosialidemokraatteja riittää.
Miksi muuten vietät "kallisarvoista" aikaasi autothreadissa jos autot eivät sinua kiinnosta,
perverssiä...
Muuten seksin mielleyhtäminen joka asiaan kertoo myös jonkintasoisesta tunnehäiriöstä...etsi apua. - minä en
tosilla kirjoitti:
on mitä esitellä, toisilla taas ei...kyllähän Suomessa näitä harmaita sosialidemokraatteja riittää.
Miksi muuten vietät "kallisarvoista" aikaasi autothreadissa jos autot eivät sinua kiinnosta,
perverssiä...
Muuten seksin mielleyhtäminen joka asiaan kertoo myös jonkintasoisesta tunnehäiriöstä...etsi apua.Ahaa, vai että sen sortin sosialisti? vaikka eipä sinun puoluekantasi kiinosta. Ketäs sinun Audi-naapurisi äänestää? "Kaikki, ja vain minulle, nyt heti"-puoluetta?
Jos en ole nimenomaan kiinostunut naapureiden autojen moottoreista tai autojen hankintahinnoista, niin kuinka siitä voi päätellä että autot eivät kiinnosta?
"seksin mielleyhtäminen"
Mitähän tuo tarkoittaa? Kuulostaa kieltämättä perverssiltä... mitenkähän lienee oman tunne-elämäsi laita; kuulostat ainakin aika häiriintyneeltä.
Mutta näinhän se on, että kun oma elämä on köyhää, niin mieluummin sitä puhuu vaikka ihailemastaan ja kadehtimastaan naapurista. "Kuulkaas, ei teillä poijaat ole yhtään mitään, mutta minun naapurinipa se just taas laittoi uuden Audin ja hankki semmoisen pelin...jne." - mennä...
minä en kirjoitti:
Ahaa, vai että sen sortin sosialisti? vaikka eipä sinun puoluekantasi kiinosta. Ketäs sinun Audi-naapurisi äänestää? "Kaikki, ja vain minulle, nyt heti"-puoluetta?
Jos en ole nimenomaan kiinostunut naapureiden autojen moottoreista tai autojen hankintahinnoista, niin kuinka siitä voi päätellä että autot eivät kiinnosta?
"seksin mielleyhtäminen"
Mitähän tuo tarkoittaa? Kuulostaa kieltämättä perverssiltä... mitenkähän lienee oman tunne-elämäsi laita; kuulostat ainakin aika häiriintyneeltä.
Mutta näinhän se on, että kun oma elämä on köyhää, niin mieluummin sitä puhuu vaikka ihailemastaan ja kadehtimastaan naapurista. "Kuulkaas, ei teillä poijaat ole yhtään mitään, mutta minun naapurinipa se just taas laittoi uuden Audin ja hankki semmoisen pelin...jne."Purkamaan tuota pahaa oloa vaikka ammattiauttajan luo, turhaan täällä suutasi soitat, ketä kiinnostaa tuo sinun lapsellinen pätemisen tarpeesi...
Ota neuvosta vaarin, jooko...äläkä nyt ainakaan tähän enään vastaa. - minä en
mennä... kirjoitti:
Purkamaan tuota pahaa oloa vaikka ammattiauttajan luo, turhaan täällä suutasi soitat, ketä kiinnostaa tuo sinun lapsellinen pätemisen tarpeesi...
Ota neuvosta vaarin, jooko...äläkä nyt ainakaan tähän enään vastaa.No nytkö jo tuli itku?
Mene ihmeessä ammattiauttajan pakeille - ainakin tulisi tosi tarpeeseen.
Eikö naapurista ollutkaan enää uutta kerrottavaa?
ketä kiinnostaa tuo sinun lapsellinen pätemisen tarpeesi... Ota neuvosta vaarin, jooko...äläkä nyt ainakaan tähän enään vastaa. - vastasit...
minä en kirjoitti:
No nytkö jo tuli itku?
Mene ihmeessä ammattiauttajan pakeille - ainakin tulisi tosi tarpeeseen.
Eikö naapurista ollutkaan enää uutta kerrottavaa?
ketä kiinnostaa tuo sinun lapsellinen pätemisen tarpeesi... Ota neuvosta vaarin, jooko...äläkä nyt ainakaan tähän enään vastaa.diagnoosini osui oikeaan...tervemenoa suljetulle osastolle.
- minä en
vastasit... kirjoitti:
diagnoosini osui oikeaan...tervemenoa suljetulle osastolle.
diagnoosini osui oikeaan...tervemenoa suljetulle osastolle.
- ekir
ainoastaan sisäisille markkinoille koska Audilla ei ole omaa tehdasta halpismaassa/halpismarkkinoille
- Audista halpismerkki
Kerrotko vielä miksi Audia pitää tehdä "halpismaassa" ja halpismarkkinoille?
Siis Intiassa Audi onkin halpismerkki? Ilmeisesti siellä Skoda onkin Premium? No eipä siinä kummallista, koska mielikuvistahan näissä vain on kysymys. - AsianLaidanTodennut
Audista halpismerkki kirjoitti:
Kerrotko vielä miksi Audia pitää tehdä "halpismaassa" ja halpismarkkinoille?
Siis Intiassa Audi onkin halpismerkki? Ilmeisesti siellä Skoda onkin Premium? No eipä siinä kummallista, koska mielikuvistahan näissä vain on kysymys.Kyllä joo. Intiassa eivät tiedä mitään Suomalaisten "Premium-luokituksesta". Lähtevät näin ollen "thjältä pöydältä", ja maksavat autoista hintaa vain niiden todellisen laadun ja luotettavuuden mukaan, eikä pelkkien mielikuvien:
AutoBild, Saksa 33/2006
"Kaksikko samasta kodista. Octavia ei ole vain halvempi kuin Audi A4, se on viidessä tärkeässä arvostelukohdassa sitä parempi."
1. Škoda Octavia Combi 2.0 TFSI RS 96p.
2. Audi A4 2.0 TFSI Avant 88p.
Auto Zeitung (25/2005)
"Škoda lyö premium kilpailijansa yleisellä vahvuudella kaikilla osa-alueilla."
1. Škoda Octavia Combi 2.0 FSI
2. Audi A4 Avant 1.8 T
3. Mercedes Benz C 180 T - alleviivaan
AsianLaidanTodennut kirjoitti:
Kyllä joo. Intiassa eivät tiedä mitään Suomalaisten "Premium-luokituksesta". Lähtevät näin ollen "thjältä pöydältä", ja maksavat autoista hintaa vain niiden todellisen laadun ja luotettavuuden mukaan, eikä pelkkien mielikuvien:
AutoBild, Saksa 33/2006
"Kaksikko samasta kodista. Octavia ei ole vain halvempi kuin Audi A4, se on viidessä tärkeässä arvostelukohdassa sitä parempi."
1. Škoda Octavia Combi 2.0 TFSI RS 96p.
2. Audi A4 2.0 TFSI Avant 88p.
Auto Zeitung (25/2005)
"Škoda lyö premium kilpailijansa yleisellä vahvuudella kaikilla osa-alueilla."
1. Škoda Octavia Combi 2.0 FSI
2. Audi A4 Avant 1.8 T
3. Mercedes Benz C 180 Tettä 5-105 vuotias intialainenkin osaa luokitella Octavian heti roskapönttöluokkaan ja Audin premiumluokkaan.
Olen "jonkun" verran noita käytettyä Skodia, Volkkareita ja Audeja, kuten myös muita merkkejä ajanut liikkeestä toiseen. Kyllä ilo on lähteä Volkkarilla ja Audilla mutta ei Skodalla. On se halvalla tehty ja sen huomaa. - niitä
alleviivaan kirjoitti:
että 5-105 vuotias intialainenkin osaa luokitella Octavian heti roskapönttöluokkaan ja Audin premiumluokkaan.
Olen "jonkun" verran noita käytettyä Skodia, Volkkareita ja Audeja, kuten myös muita merkkejä ajanut liikkeestä toiseen. Kyllä ilo on lähteä Volkkarilla ja Audilla mutta ei Skodalla. On se halvalla tehty ja sen huomaa.ajelit?
- uudet koeajanut
alleviivaan kirjoitti:
että 5-105 vuotias intialainenkin osaa luokitella Octavian heti roskapönttöluokkaan ja Audin premiumluokkaan.
Olen "jonkun" verran noita käytettyä Skodia, Volkkareita ja Audeja, kuten myös muita merkkejä ajanut liikkeestä toiseen. Kyllä ilo on lähteä Volkkarilla ja Audilla mutta ei Skodalla. On se halvalla tehty ja sen huomaa.Käytetyistä en tiedä, mutta minä koeajoin A4:sen ja Octavian dieselinä, enkä keksinyt mitään syytä miksi pitäisi ostaa sama auto huomattavasti kallimpana Audina. Ainut asia audin eduksi oli ehkä hiukan selkempi mittaristo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733