Kun aloitit roakuurin:
1. Oliko sinulla pahenemisvaihe?
2. Missä vaiheessa ilmestyi? (paraniko iho ensin jne?)
3. Kuinka kauan kesti?
4. Kuinka pahaksi iho meni sen aikana?
ja sitten: milloin alkoi näkyä roan tulokset?
Oliko Sinulla roan pahenemisvaihe?
6
1183
Vastaukset
- piik
pahenemisvaihe on ollu mulla oikeestaa vaa se et on nyt alkanu kuivuu iho aika paljo et esim rasvan levitys kirvelee.. en oikeestaa muuten huomannu mitää pahenemista.
ja ihme ja kumma huomasin ihon paranemista jo ensimmäisten pillereiden jälk mut ei tosin viel kovin näkyvää mut nyt noin kk jälkeen iho jo paljon parempi. =) - vigy
mun roa-kuurin alkamisesta on kulunut 3,5kk. eli aloitin suoraan kesän jälkeen. mulla on aina ollut iho parempi kesällä, joten se nytkin oli melko hyvässä kunnossa kuurin alkaessa (lääkäriä joutui vähän patistelemaan antamaan kuuri, onneksi oli nähnyt minut jo keväällä, jolloin iho oli kamala). minulla ei ollut mitään pahenemisvaihetta. iho alkoi parantua välittömästi ja nyt on enää toisessa poskessa jotain pientä... haittavaikutuksena ollut vain limakalvojen kuivumista ja nenäverenvuotoa silloin tällöin.
- minulla...
1. oli
2. ilmestyi siinä parin parin viikon - kuukauden päästä kuurin aloituksesta
3. kesti reilun kuukauden
4. paheni aika paljon..tuli erityisesti kipeitä paiseita, joita aikaisemmin ei ole ollut
Nyt olen syönyt 4 kuukautta eikä yhtään näppylää naamassa ole :) arpia tosin on paljon. Vielä olisi pari kuukautta kuuria jäljellä. - Vasta-alkaja
Moi. Mulla pahenemisvaihe oli lähinnä naaman kuivuminen. Finnejä ei juurikaan. tullut. Tähän saattoi vaikuttaa se, että pohjalla oli ollut jo 6kk:n tetrakuuri. Kuivuminen alkoi lähes välittömästi, neljännen päivän kohdalla ja kesti kolmisen viikkoa. Nyt olen syönyt 5vkoa ja ihon tosi hyvässä kunnossa, melkein kokonaan uusioutunut. Selässä se on tosin vielä vähän kuivahko.
Naamani meni pahenemisvaiheen aikana tosi kuivaksi: hilseili, halkeili ja kirveli. Teki mieli laittaa pussi naamaan. Naamaa sai rasvata koko ajan ilman, että se auttais yhtään. Kaikki on kuitenkin lopputuloksen arvoista.- June_
1. Oliko sinulla pahenemisvaihe?
-Oli
2. Missä vaiheessa ilmestyi? (paraniko iho ensin jne?)
-Paheneminen alkoi noin kuukauden lääkettä käytettyäni. Sitä ennen ihossa ei tapahtunut muutoksia
3. Kuinka kauan kesti?
-Pari kuukautta
4. Kuinka pahaksi iho meni sen aikana?
-Isoja finnejä, yleisesti iho meni huonokuntoiseksi..
ja sitten: milloin alkoi näkyä roan tulokset?
-Tulokset alkoivat näkyä noin 5kk lääkettä käytettyäni
Ärsyttää kun ihmiset luulevat että Roaccutan on joku ihmelääke, että se parantaa aknen parissa viikossa.. Ja sitten valitetaan kolmen kuukauden kuurin jälkeen että Roa on huono lääke kun ei auttanut..Tsiisus, kärsivällisyyttä ihmiset!
t. 9kk lääkettä syönyt
Ps. Oikein käytettynä ja tarpeeksi pitkän syötynä 70% paranee aknesta. Vain 10% ei parane vielä toisenkaan kuurin jälkeen.
- subu
Moikka,
Mulla oli varmaan aika pahana toi pahenemisvaihe moneen verraten. Ihan alkuun iho alkoi vain kuivua ja hiukset ei enää rasvoittuneet ja olin aivan innoissaan lääkkeestä. Ehkä jonkun kk:n jälkeen alkoi paheneminen ja iho oli oikeesti tosi pahassa kunnossa, nyt tekee oikein pahaa kattoa edes kuvia sitä ajalta ja palveluammatti oli vähän ikävä tuohon aikaan. Oli ihonsisäisiä ja muitakin finnejä ihan valtavasti ja tyynyliinat veressä aamuisin ja olin aika paskana kuurin alkuvaiheessa. noh onneksi oli ohimenevää!
Paraneminen alkoi syötyäni lääkettä ehkä muutaman kuukauden. Kuurin aikana tuli aika ikäviä sivuvaikutuksia: silmät kuivui aivan järjettömän paljon kuten myös nenä, minkä vuoksi nenästä tuli verta koko ajan. Laihduin kuurin aikana melkoisesti, erityisesti kasvoni olivat tosi riutuneen näköiset ja luulen lääkkeestä johtuneen. Samoin mielialani heittelivät tosi paljon ja jotenkin masentuneempi olin kuin normaalisti. Myös tietysti huulet ja suupielet olivat tosi kuivat, mutta kuului asiaan.
Eli uskon että kuuri ei itselläni ollut niitä helpoimpia, mutta söisin sen uudestaan jos tilanne sitä vaatisi koska niin hyvin se lopulta myös toimi! Nyt kuurin loppumisesta on 7,5 kk ja ei enää pitkiin aikoihin ole ollut yhden yhtä näppylää naamassa! okej, arpia jäi mutta pieni paha siihen nähden mitä ihoni on pahimmillaan ollut.
Roa-kuuri on kuitenkin loppujen lopuksi aika lyhyt aika elämässä, joten suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193174Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622882Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o692698Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342606Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582118- 491669
- 831648
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131641Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181639- 571529