rehevä ja seksikäs

se olen minä! ;)

Onko tosiaan niin ankeaa olla pulska? Itse olen aina ollut pyöreä (painoindeksi lievän ylipainon yläpäässä) ja kas; painoni ei ole koskaan tuottanut minkäänlaisia ongelmia! Olen nuori nainen. Olen terve, minulla on ystäviä, komea aviomies ja ihana poika. Sinkkuaikoinani miehiä riitti vaikka joka sormelle, että sai hätyytellä enimpiä pois :) Jostain syystä minua eivät ole lihavat miehet yrittäneetkään iskeä - ei, kaikki ovat olleet sporttisia tai muuten hoikkia. (En millään muotoa mollaa lihavia miehiä, mutta monilla kun on se luulo että vain lihava voi tahtoa toisen lihavan.)
Painostani huolimatta haluan näyttää hyvältä: meikkaan, laitan hiuksiani, käyn kasvohoidoissa... Ja ei tulisi mieleenikään pukeutua säkkeihin! Suosin korkokenkiä ja saappaita, tyköistuvia vaatteita, värejä (tosin musta ja punainen ovat niitä seksikkäimpiä), kiiltoa, nahkaa, näyttäviä koruja... Ja kyllä kääntyy miesten päät ;) Työpaikallani miesasiakkaat ovat kehuneet kauniiksi, on tullut treffikutsuja ja jopa pyydetty taulun malliksi, pysäyttipä kerran mies keskellä katua ja kysyi että "ethän ole varattu, lähde mun kans kahville?" Että näin... Ja tämä ei ollut tarkoitettu itsekehupuheeksi, vaikka siltä saattoi kuulostaa. Ihmettelen vain olenko ainut itseni hyväksyvä ja jopa seksikkääksi tunteva "iso tyttö"? Ei ihme jos muut ihmiset kauhistelevat lihavien elämän kurjuutta, jos itse vuodatetaan kyyneliä kilojen takia...

27

3200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on oikein

      hyvä juttu jos pystyy hyväksymään itsensä sellaisena kuin on=) Minkäslaiset mitat neidillä on?

    • mahdoitkohan

      ikinä edes harkita lihavaa miestä?
      miksi korostat omaa seksikkyyttäsi miehen avulla?
      joka kerta kun kuulee lihavan naisen kehuvan ulkomuotoaan kuuluu sama virsi,*vaikka olen lihava minulla on hoikka mies* :)
      pointtini on,jokainen ottaa mieluummin hoikan kuin lihavan,myös lihava itse.
      se että lihavillekkin naisille riittää hoikkia miehiä johtuu siitä,että nuorella iällä ylipainoisia naisia on enemmän kuin ylipainoisia miehiä.

      • isonmiehennainen

        Ei ihan jokainen, olen ihan aavistuksen verran pyöreä nainen, painoindeksi tosin normaalin rajoissa, ja tykkään pulleista miehistä, lihavistakin, ennemmin kuin hoikista. Toki tämä saattaa hyvinkin olla vain poikkeus säännöstä.
        Sanonpa nyt reilusti: minä olen pyöreä ja minulla on pyöreä mies. En tarvitse hoikkien miesten kiinnostusta itsetuntoani pönkittämään, minulle riittää mainiosti se, että oma punkeroni minut haluaa.


      • Anonyymi

        Turha marista, hoikka mies tykkää pursuavasta maisesta
        ei aina mut kumminkin... nainen on kaunis silloin kun on kaunis... täyteläinen tai sit hoikka, liian laiha menee öve
        riksi, samoin ylipulska...


    • huhhuijakkaa

      kuin prostituoitu? Vai oletko oikeasti sellainen? Tottahan miehet piirittävät, kun luulevat ammattilaiseksi. Huvittaa tämä eräiden "seksikäs" pukeutuminen. Koskee joitakin hoikkiakin, mutta usein ne ovat näitä "reheviä", joilla näkee tätä huora-lookia. Seksikkyys on kyllä jotain ihan muuta kuin paljastavaa pukeutumista ja korkokenkiä, sitä joko on tai ei ole ja sillä siisti. En sano, etteikö sitä olisi sinulla tyylistäsi huolimatta.

      • rehevä ja seksikäs

        sitä tuomitsevia! En millään muotoa pukeudu huorahtavasti, jo ihan NORMAALISSA ammatissanikin on tietyt pukeutumissäännät. Seksikäs kun tosiaan ei tarkoita samaa kuin huorahtava. Ja tuo on kyllä paskapuhetta että lihavat pukeutuisivat huorahtavammin kuin hoikat... Kyllä ne on 95% laihoja joilla näkee persevaon paljastavia lantiofarkkuja, vesiraja-minareita, napapaitoja yms kruunattuna huorahtavalla meikillä ja peroksidiblondauksella. Enkä yleistä että kaikki hoikat läheskään tällaisia, en ole hoikkien vihaaja suinkaan! Enhän alunperin kirjoittaessani edes mollannut hoikkia tai väittänyt kaikkien miesten tahtovan lihavan naisen. Ja kun nyt otit puheeksi, exäni jätti aikanaan todella kauniin, vaalean ja hoikan tyttöystävänsä takiani. Kyllä, olen siis vielä järkyttävä suhteenrikkoja lihavuuden lisäksi... :) Ja kyllä, vittuilijoiden nälvimisistä huolimatta olen seksikäs, sitä "jotain" kun nimenomaan on tai sitten ei, kiloista huolimatta - tai sitten niiden takia. Kumma kun jotkut kokevat pyöreän, itseensä tyytyväisen naisen jollain tapaa uhkaksi. Kirjoitukseni tarkoitus oli vain tsempata kanssasiskoja, ei ärsyttää ketään tai haukkua hoikkia.


      • Rehellinen vastaus

        Et kai korkokenkiä yhdistä huora-lookkiin? Kyllä se huora-look syntyy muustakuin korkokengistä asun lisänä. Itse en juuri muita kenkiä pidäkkään kuin korkokenkiä, niitä olen pitänyt jo ihan nuoresta pitäen.Pukeutumistyylini on tyylikäs, ei edes sex-viritteinen, silti saan kuolaavia sex sex...läähätyksiä ja höpinöitä, vaikka olen ulosanniltakin enemmän kiukkuinen tuittupää, kuin hunajapupu. "Älä tule lähemmäs tai lyön" on mieluummin mottoni, kuin että lähettelisin hunajaisia ja suloisia kutsuja. Silti vaan jaksaa ukot tehdä itteään tykö, osaksi siksi en viitti edes lähteä juuri mihinkään illanistujaisiin, alkaa vaan potuttamaan.

        Tosin on niitä fiksuja juttelijoitakin, eipä sillä.Juu, mutta korkokengätkö tämän läählääh, ilmiön siis tekee?!? Ei kait sentään...


      • itsestään selvyyksiä
        Rehellinen vastaus kirjoitti:

        Et kai korkokenkiä yhdistä huora-lookkiin? Kyllä se huora-look syntyy muustakuin korkokengistä asun lisänä. Itse en juuri muita kenkiä pidäkkään kuin korkokenkiä, niitä olen pitänyt jo ihan nuoresta pitäen.Pukeutumistyylini on tyylikäs, ei edes sex-viritteinen, silti saan kuolaavia sex sex...läähätyksiä ja höpinöitä, vaikka olen ulosanniltakin enemmän kiukkuinen tuittupää, kuin hunajapupu. "Älä tule lähemmäs tai lyön" on mieluummin mottoni, kuin että lähettelisin hunajaisia ja suloisia kutsuja. Silti vaan jaksaa ukot tehdä itteään tykö, osaksi siksi en viitti edes lähteä juuri mihinkään illanistujaisiin, alkaa vaan potuttamaan.

        Tosin on niitä fiksuja juttelijoitakin, eipä sillä.Juu, mutta korkokengätkö tämän läählääh, ilmiön siis tekee?!? Ei kait sentään...

        korkokengät kuuluvat huora-lookiin. Voiko joku olla eri mieltä? Kyllähän tyyli vesittyisi esim. ballerinat tai mokkasiinit jalassa, vaikka olisi verkkosukat ja miniminihame.


      • Rehellinen vastaus
        itsestään selvyyksiä kirjoitti:

        korkokengät kuuluvat huora-lookiin. Voiko joku olla eri mieltä? Kyllähän tyyli vesittyisi esim. ballerinat tai mokkasiinit jalassa, vaikka olisi verkkosukat ja miniminihame.

        Ei kengät vaan kokonaisuus...muu pukeutumises voi olla hyvinkin tyylikäs, mutta hiukset ja meikki tekevät tietyn lookin...etelässä nähtyjä oman lihan kauppaajia näkee lenkkareissa, balleriinoissa ja tottahan toki myös korkkareissa, paljain jaloinkin.


      • miksi sitten
        rehevä ja seksikäs kirjoitti:

        sitä tuomitsevia! En millään muotoa pukeudu huorahtavasti, jo ihan NORMAALISSA ammatissanikin on tietyt pukeutumissäännät. Seksikäs kun tosiaan ei tarkoita samaa kuin huorahtava. Ja tuo on kyllä paskapuhetta että lihavat pukeutuisivat huorahtavammin kuin hoikat... Kyllä ne on 95% laihoja joilla näkee persevaon paljastavia lantiofarkkuja, vesiraja-minareita, napapaitoja yms kruunattuna huorahtavalla meikillä ja peroksidiblondauksella. Enkä yleistä että kaikki hoikat läheskään tällaisia, en ole hoikkien vihaaja suinkaan! Enhän alunperin kirjoittaessani edes mollannut hoikkia tai väittänyt kaikkien miesten tahtovan lihavan naisen. Ja kun nyt otit puheeksi, exäni jätti aikanaan todella kauniin, vaalean ja hoikan tyttöystävänsä takiani. Kyllä, olen siis vielä järkyttävä suhteenrikkoja lihavuuden lisäksi... :) Ja kyllä, vittuilijoiden nälvimisistä huolimatta olen seksikäs, sitä "jotain" kun nimenomaan on tai sitten ei, kiloista huolimatta - tai sitten niiden takia. Kumma kun jotkut kokevat pyöreän, itseensä tyytyväisen naisen jollain tapaa uhkaksi. Kirjoitukseni tarkoitus oli vain tsempata kanssasiskoja, ei ärsyttää ketään tai haukkua hoikkia.

        kuvailit tuossa aloituksessa täysellisen huora-lookin? Kiiltoa, punaista ja mustaa, koska se on seksikästä jne. Sitten alat perua puheitasi.


      • kiiltoa, punaista ja mustaa...
        miksi sitten kirjoitti:

        kuvailit tuossa aloituksessa täysellisen huora-lookin? Kiiltoa, punaista ja mustaa, koska se on seksikästä jne. Sitten alat perua puheitasi.

        ...mutta huora-look kaukana! Naurettavia noi joidenkin ennakkoasenteet ja päähänpinttyneet mielikuvat!


      • herran pieksut
        Rehellinen vastaus kirjoitti:

        Ei kengät vaan kokonaisuus...muu pukeutumises voi olla hyvinkin tyylikäs, mutta hiukset ja meikki tekevät tietyn lookin...etelässä nähtyjä oman lihan kauppaajia näkee lenkkareissa, balleriinoissa ja tottahan toki myös korkkareissa, paljain jaloinkin.

        ei kai tuossa puhuttu sanaakaan siitä miten prostituoidut jossain etelässä pukeutuvat, vaan siitä millainen on "huora-look"! Luetun ymmärtämistä, hyvät ihmiset.
        Mainitun look'in tuo aloittaja melko kattavasti kuvaili. Ei kai kukaan ole yrittänytkään väittää, että korkokengät tekevät huoran näköiseksi, vaan että ne olennaisesti KUULUVAT em. tyyliin. Tällä palstalla KAIKKI otetaan henkilökohtaisesti.


    • Nami nanna

      Tätä asiaa olen joskus täällä koittanut selventää. Kauneus ei ole kiloista kiinni. Täällä kirjoittavien rumien hoikkien on vaan todella vaikea hyväksyä sitä että pyöreämpi nainen voi kiinnostaa miehiä ja oikeasti näyttää hyvältä, oma ainoa valttikortti "hoikkuus" kun silloin menettää merkityksensä.

      Itselläni on ollut aika sama tilanne. Muistan yhdenkin kerran kun ystävän kanssa olimme laivalla ja hoikasta, tavallisen näköisestä, ystävästäni ei kukaan ollut kiinnostunut ja minun (vaikka silloinkin jo painoin yli 80 Kg) ympärillä pyöri jatkuvasti miehiä iskemässä.

      Ei se miesten kiinnostus ole minulle mitenkään tärkeää mutta kun täällä ns. hoikat aina väittävät että lihavat ei saa miehiä ja ällöttävät vaan kaikkia. Itsellänikin on ihana aviomies ja lapsi, mahtaa kaikkia täällä roikkuvia epätoivoisia hoikkia sinkkuja hatuttaa.

      • no offense

        On kyllä täyttä soopaa tuollaiset "baarissa kukaan ei ollut kiinnostunut hoikasta kauniista kaveristani vaan vain minusta". Olen pahoillani, mutta se ei koskaan ole omasta kokemuksestani ollut totta (itse olen se hoikka kaveri), siksi pidän sitä lähinnä merkkinä itsensä pettämisestä...

        Oma ylipainoinen kaverini, jota kuitenkin kaikki me kaverit pidimme nättinä ja itsestään huolehtivana, joutui kyllä aina yöelämässä kärsimään painostaan. Me kaverit olimme kaikki niitä pieniä ja siroja, eikä kukaan koskaan edes puhunut hänelle. Ei mikään ihmekään, että on katkeroitunut...


    • namis

      Kyllä meitä kauniita isoja naisia on paljon. Elämme normaalia elämää josta ei puutu mitään olennaista. Huomasit varmaan jo miksi tällä palstalla ei kannata olla itseensä tyytyväinen pullukka. Täällä päivystävät vakioteinit jyräävät alleen kaiken elollisen :) Kyllä sen jotenkin saattaa ymmärtää että kun on kaikesta epävarma, maailma ahdistaa ja se "miehen saantikin" on itsellä vielä haaveena, oloa voi helpottaa tuntemattomien ihmisten haukkuminen. Mutta kyllä se elämä vielä ränkyttäjiäkin opettaa.

    • pömppömasunen

      Antaa niiden luulla mitä ne haluaa. Me rehevät tytöt pärjätänn ihan omilla avuillamme ja joo, hoikka mies on useimmalla rehevällä. Mahtuu hyvin jalkojen väliin. Ja toi edellinen lause oli sitten VITSI, jos joku älypää ei sitä tajunnut. Eläköön läskit!!!!!!!!! Ja toi.

    • Kaloritarkkailija

      VASTAUS:On ankeaa olla pulska.

      Olen myös lievän ylipainon yläpäässä ja haluankin ylipainosta eroon.
      Olen aloittanut uuden elämän.
      Syön terveellisesti, liikun jne.
      Ihan vaan senkin takia, että vaikka olenkin terve nyt, haluan myös pienentää riskiä sairastua esim.aikuisiän diabeetekseen tai sydän ja verisuoni tautiin.

      Tokihan se tuntuu myös hyvältä olla ulkonäöllisestikkin hoikka ja kaunis.;)
      Voihan lihavakin olla kaunis, itsekkään en ole rumimmasta päästä, mutta paljon kauniimpi olen varmasti silloin kun olen minimissään 15kg laihempi.
      Kauneus on katsojan silmissä, mutta mikä itsestä tuntuu hyvältä, ei toisten silmissä välttämättä tunnukkaan.
      Omasta mielestä olen kaunis, mutta jonkun toisen mielestä voin olla rumakin.

      Mikäs mittari se on, että miehiä pörrää ympärillä jne.?
      Minua ei liioin kiinnosta miesten pörräys ympärillä ja en ole naisistakaan kiinnostunut.:)
      Olen ollut hoikka vielä 5 vuotta sitten ja huomaan kyllä eron nyt ja silloin monessakin asiassa.

      Mutta hyvä, että olet tyytyväinen itseesi.
      Jokainen saa olla mitä haluaa, mutta en kyllä lähtisi lihavuutta ihannoimaan ja kannattamaan.
      Sillä jokainen varmaan tietääkin terveyshommat ynm.
      Normaalipaino on hyvä juttu.

    • kiva...

      Ei kyllä pitäisi kutsua itseäsi lihavaksi, jos ylipainoa ei oo kun jotain 10 kiloo. Kunhan on kiloja 130 niinkuin mulla niin kyllä miehetkin alkaa kummasti vähetä.

    • Rehellinen vastaus

      Itse olen just kuin myrkyn niellyt, painoa tullut kuukaudessa 6kg lisää, yök!! Nälkäkuuria pitämällä kaiken lisäksi. Mittani ovat nyt 167cm/75kg, enkä todellakaan pidä itsestäni ja pitkät haistatan niille läähättäville ukoille, joita toden totta saan aina perääni jos jossain viihteellä pyörin.Tulee just hokemaa "ootpa seksikäs, kaunis, naisellinen"
      Sellaiseksi en itseäni tunne, koska läski ei ole kaunista! Etenkään kun kuorii vaatteet pois!

      Itsekkin käytän naisellisia vaatteita, korkokenkiä, meikkaan ja laitan...nyt vaan tuli seinä vastaan ja alan järkevällä tavalla kohentaa muotoani. Tavoite on tiputtaa paino tuonne 60kg:n tienoille, vielä parempi jos tippuisi 55kg.

      Hyviä vinkkejä otetaan vastaan.Tätä mieltä olen itse, muita en kokoon katsomatta tuomitse, olkaa millaisia hyvänsä.

      • samat mitat

        sulla kuin mulla. Tavoitteena mullakin tuo 60 kg:n alitus.

        Sulla on ilmeisesti nuo kilot paljon kauniimmin asettuneet. Minua ei todellakaan seksikkäänä voi kukaan pitää :(

        Kaikki ylimääräinen hyllyy vatsassa ja kyljissä ja naama on turpea kuin jollain alkkiksella.

        Jos en kesään mennessä ole kunnossa, niin vedän itseni jojoksi, ja tää ei ole pilaa.


      • Rehellinen vastaus
        samat mitat kirjoitti:

        sulla kuin mulla. Tavoitteena mullakin tuo 60 kg:n alitus.

        Sulla on ilmeisesti nuo kilot paljon kauniimmin asettuneet. Minua ei todellakaan seksikkäänä voi kukaan pitää :(

        Kaikki ylimääräinen hyllyy vatsassa ja kyljissä ja naama on turpea kuin jollain alkkiksella.

        Jos en kesään mennessä ole kunnossa, niin vedän itseni jojoksi, ja tää ei ole pilaa.

        No enpä tiedä onko nämä lihat mitenkään kauniisti asettuneet, ehkä ne kehujat on olleet niin kännissä...mutta, aletaankos tsemppailemaan toisiamme, ettei näytettäis ihan alkkiksilta ens kesänä ja ettei tarttis jojon naruks puun paksuista köyttä8/ *musta huumori...*


      • e-mail
        Rehellinen vastaus kirjoitti:

        No enpä tiedä onko nämä lihat mitenkään kauniisti asettuneet, ehkä ne kehujat on olleet niin kännissä...mutta, aletaankos tsemppailemaan toisiamme, ettei näytettäis ihan alkkiksilta ens kesänä ja ettei tarttis jojon naruks puun paksuista köyttä8/ *musta huumori...*

        on [email protected]

        Kesään mennessä kumpikin pääsee sinne alle kuudenkympin, eiks je. Päätetty!

        Olen pääkaupunkiseudulta, 42-vuotias kolmen lapsen yksinhuoltaja...

        Kirjoita ihmeessä!


      • Rehellinen vastaus
        e-mail kirjoitti:

        on [email protected]

        Kesään mennessä kumpikin pääsee sinne alle kuudenkympin, eiks je. Päätetty!

        Olen pääkaupunkiseudulta, 42-vuotias kolmen lapsen yksinhuoltaja...

        Kirjoita ihmeessä!

        Minä myös pk-seudulta! Ja melkein saman ikäinen! Laitan postia tänään, toivottavasti et ole saanut roskaviestejä kun on tuo osote tuossa.


    • Rehellinen vastaus

      En lukenut koko ketjua, mutta oliko aloittajan ikä ja koko missään mainittu? Kyllä nuorempi voi ollakkin ylipainoisenakin kaunis ja seksikäs, mutta ajan myötä se lihavuus repsahduttaa ja rumentaa kauniinkin.

      Kuten mainitsinkin, itseänikin edelleenkin mainitaan kauniiksi ja seksikkääksi, vaikka painoa on liikaa(167/75) ja ikä 40 , mutta kyllä alkaa näkyä että pian se kauneus on todella häviämässä, jollei liikoja lihoja häivyttele.Sitäpaitsi, iän noustessa alkaa lihavuuden tuomat sairaudet nostaa päätään.Suosittelen siis vähintäänkin normaalipainoon pyrkimistä, vaikka kuinka viihtyisi ylipainossaankin.

      • rehevä ja seksikäs

        asia on niin että ikä rumentaa niin laihaa kuin lihavaa! sitäpaitsi, fakta on että lihavalla ei näy ryppyjä läheskään yhtä helposti! sitäpaitsi tiedän paljon upeita vanhempia naisia, joiden upeutta ei kilot häivennä!


      • Puhu seinille
        rehevä ja seksikäs kirjoitti:

        asia on niin että ikä rumentaa niin laihaa kuin lihavaa! sitäpaitsi, fakta on että lihavalla ei näy ryppyjä läheskään yhtä helposti! sitäpaitsi tiedän paljon upeita vanhempia naisia, joiden upeutta ei kilot häivennä!

        Härskiintynyt vanha liha ei todellakaan ole kaunista! Rypyt ei katso onko läskiä vai ei, tunnen 75v naisen, joka jopa tupakoi ja silti ihonsa on suht siloinen ikäänsä verraten. Ei välttämättä muutenkaan uskoisi edes 60vuotiaaksi. Tämä nainen oli vanhemman näköinen iholtaan ja muutenkin, ennekuin laihtui nykymittoihinsa.


    • Anonyymi

      Mä olen hoikka, jos lihon niin minusta tulee ruma, ei sovi mulle... olen siro olemukseltani, pulskuus ei käy mulle... tiedän että pulskat ovat haluttuja mut on kropasta kiinni mikä on hyvä.. itse pitää pitää kroppa hoikkana, muuten olen kammo...

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe