C O C H A V I T !

Qiia

Hei!

Näkisistkö sinä miten rakkauselmäni tulee muuttumaan ensi vuonna? Muutosta olen jo pitkään kaipaillut tässä tulevaksi.. Tuntuu vain etten saa minkäänlaista päätöstä tehtyä..

Ja entäpä sitten työasian kanssa? Selviääkö asiat työpaikallani parempaan suuntaan? Saanko kaipaamani "työrauhan", että voin toimia 100 prosentilla?

5

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • star&

En ole tyyppi jolle viestin osoitit,mutta minulle tuli tunne,oma näkemys..
      Rakkauselämäsi on ikäänkuin seisahtanut paikoilleen. Et saa siitä irti sitä mitä toivoisit.Kulutat vain aikaasi, joka voisi jo sinulle jotain antaa.Sinun on rohkeasti tehtävä vain päätös.Päätös,johon monesti olet jo ollut kallistumassa.Lähettyvilläsi jossain on ihminen,mieshenkilö, johon olet ilmeisen kiintynyt? Tunne on molemminpuoleinen..
      Siinä on sitä jotain kaipaamaasi kenties.. Työympäristössäsi liikaa hälinää. Selkäänpuukottajia? Ensi vuoden puolella osa karsiutuu pois, siten saavutat työrauhan. Kaikkea hyvää!

• Qiia

Seisahtanut valitettavsti.. :( En saa tästä suhteesta enää sitä mitä kaipaan.. Rakkautta.. Todellista sellaista.. Kunpa olisi helppoa päästää irti menneestä.. Ja uskaltaa aloittaa uusi elämä niin sanotusti.. Hankalaa kun lapsi..

Tämä mieshenkilö on aika jännä.. Hmm.. En ole varma ketä tarkoitat? En ole ollut ihastuksiini pitkään aikaan yhteydessä.. Osaisitko kuvailla?

Kyllä selkäänpuukottajia työssäni- näit hyvin tämän! Karsiutuuko heistä sitten omasta tahdostaan pois vai mitä tapahtuu?

Kiitos sinulle paljon!!! =)))

• Star&
        Qiia kirjoitti:

Seisahtanut valitettavsti.. :( En saa tästä suhteesta enää sitä mitä kaipaan.. Rakkautta.. Todellista sellaista.. Kunpa olisi helppoa päästää irti menneestä.. Ja uskaltaa aloittaa uusi elämä niin sanotusti.. Hankalaa kun lapsi..

Tämä mieshenkilö on aika jännä.. Hmm.. En ole varma ketä tarkoitat? En ole ollut ihastuksiini pitkään aikaan yhteydessä.. Osaisitko kuvailla?

Kyllä selkäänpuukottajia työssäni- näit hyvin tämän! Karsiutuuko heistä sitten omasta tahdostaan pois vai mitä tapahtuu?

Kiitos sinulle paljon!!! =)))

Niin, elämässä on vain joskus oltava Rohkea. Koottava voimia ja osattava päästää irti. (Päätös on vain Sinun- ei muiden) Sinä vain elät elämääsi tai "jätät elämättä". Teit niin tai näin, mietit päätöstäsi kuitenkin vuosienkin päästä. Oli se kumpi tahansa,aurinko se paistaa sinunkin kohdallasi.Mitä lapseen taas tulee,lapsihan vaistoaa pahan olosi herkemmin kuin uskot.Mutta sopeutuu muutoksiinkin. Jos sinun paha olla,niin myös hänen.Mieshenkilö jota tarkoitan,syvä tummuus heijastuu?Tutustunut häneen työsi kautta? En osaa tarkent.Työpaikallasi karsitaan. Olisiko lopareita tiedossa, kahdelle teräväkieliselle.?

• brunette nainen
        Star& kirjoitti:

Niin, elämässä on vain joskus oltava Rohkea. Koottava voimia ja osattava päästää irti. (Päätös on vain Sinun- ei muiden) Sinä vain elät elämääsi tai "jätät elämättä". Teit niin tai näin, mietit päätöstäsi kuitenkin vuosienkin päästä. Oli se kumpi tahansa,aurinko se paistaa sinunkin kohdallasi.Mitä lapseen taas tulee,lapsihan vaistoaa pahan olosi herkemmin kuin uskot.Mutta sopeutuu muutoksiinkin. Jos sinun paha olla,niin myös hänen.Mieshenkilö jota tarkoitan,syvä tummuus heijastuu?Tutustunut häneen työsi kautta? En osaa tarkent.Työpaikallasi karsitaan. Olisiko lopareita tiedossa, kahdelle teräväkieliselle.?

Hei
        Voisitko nähdä selkeytyykö minun (rakkaus)elämäni
        Kaksi miestä, toiseen vahattunteet. Pääsemmekö pidemmälle. Uskallammeko heittäytyä. Kiitos

• Qiia
        Star& kirjoitti:

Olen ajatellut, että kunpa tulisi sellainen "tilanne" vastaan, että minun olisi helpompi tehdä eroon liittyvä ratkaisu.. Paljonhan näitä tilanteita on tullutkin mieheni puolelta, mutta ikinä en ole lähtenyt.. En varmaankaan uskalla.. Harmittaa vain jos elämääni jää niin paljon vuosia sitten "elämättä", että se voisikin tarjota paljon muita hyviä asioita mikäli vain uskaltaisin päästää irti tämän suhteeni osalta..

En ymmärrä tuota työn kautta tummaa miestä- kun meillä ei omassa "yksikössäni" ole miehiä töissä.. Olen "kuullut" tämän aikaisemminkin että työn kautta joku tulee.. Ja juuri tumma mieshenkilö.. Erään naishenkilön kautta tiedän erään ihastuksen- tumman miehen menneisyydestäni.. Tämä oli yhtä aikaa joskus nykyisen mieheni kanssa "kuvioissa" ja valitsin silloin mieheni elämänkumppanikseni..

Karsinta ei oikein työpaikalleni kyllä käy.. Mutta siirto kenties..? Teräväkielisiäpä hyvinkin..

Kiitos lämpöisesti! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      149
      4694
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      104
      3944
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3559
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3340
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      55
      3281
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      33
      2678
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2266
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1908
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1768
    Aihe