Vaikka Nintendo Wii on mainostettu hauskana ja halpana, minusta se ei ollut kumpaakaan.
Keskellä olohuoneen lattiaa seisominen ja muovipalikoilla huitominen ei ole minun näkemykseni hauskanpidosta ja jos olisikin, en ikinä maksaisi siitä ilosta n. 250 euroa.
Wii ei ole hauska
10
881
Vastaukset
- Xbox360 on paras!
Xbox360 on konsoleiden kuningas, joka lähtee halvalla ja jolla on hauskoja pelejä niinku viva pinata. Tuolilla istuminen ja nappien painaminen on paljon hauskempaa kuin jonku muovipalikan huitominen!
Täällä on meidän oma ketju:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000001654&posting=22000000021998167- Mä vaan
Jonkun mielestä hauska jonkun mielestä ei niin hauska makuasioista ei voi kiistellä!
- yksinkertaista!
Mä vaan kirjoitti:
Jonkun mielestä hauska jonkun mielestä ei niin hauska makuasioista ei voi kiistellä!
Sinä olet väärässä mielipiteinesi.
- TnT
Kommenttisi tiivistää hyvin suomalaisen nuorison nykytilan, miksi hikoilla, kun voi istua selkä koukussa ja mussuttaa sipsejä ja pullaa ja ryystää kolaa pelatessaan... Taidat olla käsivoimiltasi niin heikko, ettet kyseistä remote-ohjainta jaksaisi ilmassa edes pitää paria sekuntia kauempaa. Vai joudutko aina liikuntatunneilla (jollet niiltä lintsaa) viimeisenä valituksi ja siitä syystä vihaat liikuntaa kaikisa muodoissaan? Onnea ja menestystä kaikille Wiin omistajille, olette voittajan kelkassa mukana tässä konsolisodassa!
- hah hah!
TnT kirjoitti:
Kommenttisi tiivistää hyvin suomalaisen nuorison nykytilan, miksi hikoilla, kun voi istua selkä koukussa ja mussuttaa sipsejä ja pullaa ja ryystää kolaa pelatessaan... Taidat olla käsivoimiltasi niin heikko, ettet kyseistä remote-ohjainta jaksaisi ilmassa edes pitää paria sekuntia kauempaa. Vai joudutko aina liikuntatunneilla (jollet niiltä lintsaa) viimeisenä valituksi ja siitä syystä vihaat liikuntaa kaikisa muodoissaan? Onnea ja menestystä kaikille Wiin omistajille, olette voittajan kelkassa mukana tässä konsolisodassa!
Kun haluan kuntoilla, menen esim. lenkille tai kuntosalille. Kun pelaan, haluan rentoutua enkä kuntoilla.
- huskie
hah hah! kirjoitti:
Kun haluan kuntoilla, menen esim. lenkille tai kuntosalille. Kun pelaan, haluan rentoutua enkä kuntoilla.
Järkyttävän heikossa kunnossa tosiaan pitää olla, jos Wiin pelaaminen vastaa KUNTOILUA. :D Älä vaan tässä kohtaa enää oleta, että kaikki muut ovat itsesi kaltaisia.
- Mario3
Paras konsoli ikinä! Omistan lähes kaikki konsolit mitä Suomessa on julkaistu ikinä! Nyt 8 päivästä saakka olen omistanut Wiin. Mitä voin sanoa. Nintendo on todellakin osunut kultasuoneen! Tuohon jää koukkuun! Ja mitä vielä heilutteluun ja nappien paineluun tulee! Kyllä minä omasta puolestani voin sanoa, että en vielä ikinä ole saanut kuntoiltua kotona noin paljon kun Wii sportsin nyrkkeilyn tahtiin eilen illalla! Kaveri tietenkin pieksi mua! :D Niin ja 360 omistajat koittakaa Wiitä ennen kun rupeatte moittimaan! Wii remote on hienointa tällähetkellä mitä pelimaailmassa on tapahtunut!
- Mistäs sitten?
Faktoistako?
- sdsdafsddfsdsf
Gears of War on hienointa pelimaiilmassa, mitä on koskaan tapahtunut.
- täyttämä
sdsdafsddfsdsf kirjoitti:
Gears of War on hienointa pelimaiilmassa, mitä on koskaan tapahtunut.
Ja Gears of War on sitä paitsi TODELLA paljon halvempi kuin japsiromu Wii (=enemmän vastinetta rahalle).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096656Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884291L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453619TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133010Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6261610- 661028
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551003- 9989
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?199984Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47959