Eli nyt on korjaussarja olemassa ave verson kulutusmittariin. Nyt on tarkka. Toisaalta ymmärrän, että aiemmin ei ollut tarkka, on sen verran kovempia kulutuksia, ainakin talven kaupunkipyörityksessä keskinopeudella 25. 12,5 litraa sadalla pyörittää. Joku talvi sai jopa 14 asti. Sellaisilla 3-5 kilometrin 30 km/h vedoilla on noi kulutukset tulleet, eli ei ole oikein moottori lämpimänä...
Ave Verson kulutusmittari
4
642
Vastaukset
- D4D Verso
Miten sen saa kuntoon ja paljon maksaa?
Minun autossa ajotietokone näytää n 1l vähemmän mitä oikea kulutus on.- lopå
2003 ave versoon vaihdettiin viime keväänä koko ajotietokone Toyotan huollossa, jotta kulutuslukemat korjaantui. Näytti aiemmin liian vähän. Takuuna.
- suopunkki
lopå kirjoitti:
2003 ave versoon vaihdettiin viime keväänä koko ajotietokone Toyotan huollossa, jotta kulutuslukemat korjaantui. Näytti aiemmin liian vähän. Takuuna.
syykin siihen kun 2l bensa moottorilla,nastarenkain ja kuormalla ajotietokone näyttää 90km vauhdissa 5.5 l/100km.Ja seka-ajossa 6.3 litraa.Olin aika ihmeissäni kulutuksesta jossa korkea ja painava bensa auto kulkee vähemmällä, kuin moni diesel auto
- juke
alakanttiin jokseenkin tarkasti. Siis verrattuna todelliseen kulutukseen. Pitänee pyytää päivitys seuraavassa huollossa, kun takuukin on vielä voimassa. Bensaa palaa toisaalta se samat 9,3 kuin ennenkin (automaatti), joten ei tuosta nyt isompaa iloa ole. Sinänsä mielenkiintoista, että vian korjaus on kestänyt näinkin kauan. Tuntuu sähköpuolen ongelmat olevan aika yleisiä (MTV3 45minuuttia 13.12.2006).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634