Hei.
Ollaan lähdössä tammikuussa ensimmäistä kertaa Dubaihin ja minua kiinnostaisi tietää minkän verran kannattaa rahaa varata mukaan 2vk:n reissulle, niin ettei tarvitse kituuttaa, muttei ole tarkoitus törsätäkään älyttömiä. Onko maassa paljon tarjolla mm. hierontaa,kasvohoitoa yms...ja mikä on niiden hintataso?
Lomalle Dubaihin
8
2781
Vastaukset
- tarve
Ota kaikki mitä löytyy ja Visa vielä varalle.
Itsellä tuossa aikaa menisi siellä 3-4 tonnia mutta
joku voi pärjätä muutamalla satasellakin.
Siellä kuitenkin on kaikki niin halpaa että
vaatekomero kannattaa istää uusiksi, ranteet
ja kaula täyteen koruja ja elektroniikkaa niin
paljon kuin jaksaa kotiin kantaa. - ...
Itsellä meni 2 viikossa noin 2 000e ja sillä rahalla mielestäni pärjäsi kyllä aivan loistavasti. Kultaa en hirveästi ostellut ja siihen kyllä saa rahaa menemään. Mutaa noin 2 000 on minun mielestäni hyvä ja todellakin riittävä rahasumma, pienemmälläkin pärjää hyvin.
- doremi
Tarvittava rahasumma riippuu myös siitä, mitä on ajatellut maasta ostaa.
Palasimme juuri viikon lomalta. Me kolme aikuista tulimme toimeen tonnilla. Nuoret saivat, mitä olivat toivoneetkin. Vaatteita piraattikujalta. Minä mittojeni mukaan tehdyn silkkisen sarin.
Olimme lisäksi ennalta suunnittelemattomalla retkellä. Kahdella mönkijällä safarilla aavikolla. Upea kokemus hiekkadyyneillä porhaltaminen.
Matkamme hintaan kuului hotellissa vain aamiainen. Muuten harrastimme eri paikoissa syömistä. Välipaloja ostimme kaupoista.
Hotellin ylimääräisiä palveluja ei kannata käyttää. Ovat todella hintavia sekä kahvilat että matkamuistomyymälät. Yksi syy on sekin, että hotelleja verotetaan, tavallisia kansalaisia ei.
Takseja käytimme runsaasti. - te olitte
doremi kirjoitti:
Tarvittava rahasumma riippuu myös siitä, mitä on ajatellut maasta ostaa.
Palasimme juuri viikon lomalta. Me kolme aikuista tulimme toimeen tonnilla. Nuoret saivat, mitä olivat toivoneetkin. Vaatteita piraattikujalta. Minä mittojeni mukaan tehdyn silkkisen sarin.
Olimme lisäksi ennalta suunnittelemattomalla retkellä. Kahdella mönkijällä safarilla aavikolla. Upea kokemus hiekkadyyneillä porhaltaminen.
Matkamme hintaan kuului hotellissa vain aamiainen. Muuten harrastimme eri paikoissa syömistä. Välipaloja ostimme kaupoista.
Hotellin ylimääräisiä palveluja ei kannata käyttää. Ovat todella hintavia sekä kahvilat että matkamuistomyymälät. Yksi syy on sekin, että hotelleja verotetaan, tavallisia kansalaisia ei.
Takseja käytimme runsaasti.itse olen katsellut hotellivaihtoehtoja ja Sharjassa näyttäisi olevan rauhallisempaa, kuin Dubaissa ? Millanen aamiainen oli ?
- doremi
te olitte kirjoitti:
itse olen katsellut hotellivaihtoehtoja ja Sharjassa näyttäisi olevan rauhallisempaa, kuin Dubaissa ? Millanen aamiainen oli ?
Hotellimme oli Holiday International, tasokas 14-kerroksinen. Lähistöllä pieni hotelli, jossa huoneet kuin luukkuja (kertoivat siellä asuneet).
Aamiainen ylettömän upea. Lajeja valtavasti. Ei millään jaksanut kaikkia kokeilla. - Sharjah
doremi kirjoitti:
Hotellimme oli Holiday International, tasokas 14-kerroksinen. Lähistöllä pieni hotelli, jossa huoneet kuin luukkuja (kertoivat siellä asuneet).
Aamiainen ylettömän upea. Lajeja valtavasti. Ei millään jaksanut kaikkia kokeilla.Beach hotelli vai se Lou Lou vai joku muu ??
- Beachissä ollut
Sharjah kirjoitti:
Beach hotelli vai se Lou Lou vai joku muu ??
Tuskin ed. kirjoittaja tarkoitti Lou lou tai Beach hotelleja, koska ne eivät sijaitse ihan Holiday Int:n lähellä vaan ranta-alueella. niissä on ihan normaalikokoiset (joskin kulahtaneet) huoneet, ei mitään "luukkuja". Mutta Holiday Int hotellin vieressä on Marbella Club hotelli - kenties hän tarkoitti sitä? Sekin taitaa nykyisin olla FM:n hotellina? Se sijaitsee aivan Holidayn viereisellä tontilla - ulospäin näytti ihan asialliselta mutta olisko huoneet sitten huonot - mene tiedä?
Mutta esim Beach hotellia voi suositella. jos et etsi luksusta, mutta sinulle on tärkeää kiva sijainti omalla hiekkarannalla - ota tämä hotelli! lastenkin kanssa tosi helppoa kun on oma ranta. Takseilla tai hotellin bussilla pääsee ostoksille Sharjan keskustaan (valtava "blue souk" markkina-alue tai lukuisia isoja ostokeskuksia on Sharjassakin - ei aina tarvitse lähteä ruuhkissa Dubaihin asti!). Sharjah on alkoholiton emiraatti eli edes hotellien ravintoloissa ei alkoholia saa. Hintataso on edullisempi kuin Dubain puolella (esim. hotellien hinnat, varmaan ostoksetkin). Länsimaisia turisteja on vähemmän kuin Dubain puolella, sekään ei tosin mitenkään haittaa. Kohtelu on tavattoman ystävällistä joka paikassa. - doremi
Sharjah kirjoitti:
Beach hotelli vai se Lou Lou vai joku muu ??
hotelli Holiday Internationalin lähistöllä oleva Marbella, johon ei oltu tyytyväisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626067Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813606Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242731- 212219
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402175Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85128281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 281165