Yksinäisyys (ei valittu) on varmaan yksi kauheimpii tunteita mitä voi olla... se tuntuu välillä tuhoavan nii paljo sisältä. Kaiken aikaa vaa muuttaa mua ujommaksi,etäisemmäksi,pelokkaammaksi.
Haluisin niin jo löytää ystäviä.
Ikää on 21 vuotta mutta tuntuu että niin paljon on jo jääny tekemättä,kokematta. Toisaalta tajuan että oon tosi nuori..vielä on mahdollisuus vaikka mihin.
Mutta miten koskaan pääsen tästä yksinäisyyden helvetisti irti? En halua elää näin.
Haluan tanssia ja juhlia. Käydä muiden nuorten kanssa ulkona ja tutustua uusiin ihmisiin.
En ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa. Toisaalta se ei haittaa niin..kunhan vain löytäisi jonkun ystäväksi. Ihmiseksi jonka kanssa viettää aikaa ja jakaa ajatuksia.
Pelkään luhistumista joka päivä.
Ujouteni ja masennukseni on aina tiellä. Epävarmuuteni ja yksinäisyyteni tuhoaa minut sisältä. Haluan ulos tästä,LOS!
Netti on oikeestaan mun ainoo keino yrittää löytää elämää ympärilleni...ja nyt yritän ihan tosissani..pakko yrittää.Muuten en oikeasti enää jaksa...
Onko täällä muitakin jotka kaipais ystävii?Ois ihanaa yhdistää voimat. :)
Toivoisin että olisit Turun suunnalta ni olisi helpompi nähdä.. (tosin muualtakin saa olla)
Ystäviä?
14
1363
Vastaukset
- Auran Aallot
Miksi kaikki yksinäiset näyttävät tulevan Turusta?
- yksinäisten kaupunki?
Jätä sähköpostiosoitteesi! Olen suunnillen ikäisesi nainen Turusta.
- aloittaja
yksinäisten kaupunki? kirjoitti:
Jätä sähköpostiosoitteesi! Olen suunnillen ikäisesi nainen Turusta.
Sähköpostiosoitteeni on: [email protected]
- SKL-
Mä taas olen huomannut, että suurin osa yksinäisistä, ainakin tänne kirjoittavista on joko pääkaupunkiseudulta tai jostain landelta, missä ei kukaan asu.
- kepitys
SKL- kirjoitti:
Mä taas olen huomannut, että suurin osa yksinäisistä, ainakin tänne kirjoittavista on joko pääkaupunkiseudulta tai jostain landelta, missä ei kukaan asu.
Pk-seudulla asuvien mukaan kaikki muut ovat landella, joten vastauksesi mukaan suurin osa yksinäisistä on jostain päin Suomea:-)
- Tku81(m)
Moi.
Sulla tuntuu olevan hyvin paljon samankaltaisia tuntemuksia kun mullakin. Vaikka olenkin muutamia vuosia vanhempi samanlainen fiilis näyttää vaan jatkuvan. Tämä ei voi loppupeleissä tehdä kauhean hyvää. Jännää, että kaikki yksinäiset näyttää todellakin olevan Turussa. Mikä tätä kaupunkia riivaa? :)
[email protected] - täälläkin yksi
yksinäinen Turussa..:) Itse olen kokenut että turkulaisiin on vaikea tutustua ja vielä vaikeampi ystävystyä. Tosin en ole asunut täällä kuin vasta(?) 2vuotta, ja varsinais-suomalaisethan ovat oikein kuuluisia jäykkyydestään..
- Fillmore*
Kelpaako kolmekymppinen mies joka ei ole niin bilettämisen perään, mutta muuten tykkäisi hengailla.
- palstalla
Tervehdys kaikille!
Etsitkö ystävää elämän menoihin.
Onko yksinäistä?
Haluaisitko harrastaa, mutta yksin ei tule lähdettyä.
Haluaisitko joskus lähteä myös tuulettumaan ehkä railakkaasti bilettämään, shoppailemaan tai vaikka elokuviin tms. mutta ei ole sitä kenen kanssa lähtisi.
Haluaisitko kenties vain "juttu" kaverin jonka kanssa voisi vaihtaa ajatuksia sähköpostitse tms.
"Perustetaan" yhdessä ystäväklubi, joka on lähinnä tytöille/naisille tarkoitettu! Kerhon ideana on löytää jokaiselle jotakin, niin että ei ainakaan yksin tarvisi olla.
"eikä ystäviä ole koskaan liikaa"
Lähetä ajatuksia mulle (alla olevaan mailiin) miten kerhon toimintaa voitasiin alkaa kehittämään ja kerro hiukan myös taustatietojasi ikä, missä asut ja millaista ystävää etsit?
Yritetään yhdessä saada elämällemme sitä jotain mitä siitä puuttuu! Katotaan mitä yhdessä saadaan aikaan!
Yksi hyvä ja varteenotettava ehdotus mahdolliselle tapaamiselle on tullut ja se on risteily, siellä olisi helppo tutustua suurempaankin joukkoon ja yhteistähän kaikilla on ainakin se, että etsii ystävää!!!
[email protected] - Turussa...
Ihmeellistä, että yksinäisiä löytyy Turun seudulta niin paljon... mitenhän saatais teijät kaikki tutustuun toisiinne!?
Harmi kun yksinäisiä biletys seuraa kaipaavia ei tunnu löytyvän satakunnan alueelta. Ei se mitään mistä sen ystävän löytää, mutta helpompaahan se on tavata kun asuu "lähellä" esim. alle 30 kilsan päässä!- Shotgun¨¨
En mä vaan ole nähnyt kuin ehkä jotain 3 turkulaisten ilmoitusta täällä. Suurin osa jotain pääkaupunkiseutulaisia tai jotain jotka asuu kaukana korvessa, landella...
- onhan sekin jo
Shotgun¨¨ kirjoitti:
En mä vaan ole nähnyt kuin ehkä jotain 3 turkulaisten ilmoitusta täällä. Suurin osa jotain pääkaupunkiseutulaisia tai jotain jotka asuu kaukana korvessa, landella...
Mutta onhan sekin jotain ku on edes ne kolme... kyllä siitä jo voi saada hyvän kaveriporukan elämän menoihin. Paljon parempihan se on kuin ei yhtään!
- jenne
jos sua kiinnostaa löytää uusi ystävä mailaa ihmeessä! mun mailiossa on [email protected]
- Dots and squares
Olen samanikäinen tyttö Turun suunnalta! Opiskelen toisella paikkakunnalla (alle 100km), mutta käyn myös usein Turussa. Ota yhteyttä-> katsotaan ollaanko samanhenkisiä!
S-postiosoitteeni: [email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948