Just täl hetkel ihan karsee olo ahdistaa ja sydämeen niinku sattuu.
Yritän rentoutuu ja hengitel ´rauhas ja järki sanoo etten kuole, mut ihan kauhee olo. itkettää
PELOTTAA JUST NYT
3
550
Vastaukset
- veera.
No eihän tuossa voi kuin yrittää rauhoittua. Mieti jotain positiivista ja hauskaa.
- Paniikkihäiriön orja
Itse olen sairastanut paniikkihäiriötä jo 11 vuotta ja tiedän miltä tuntuu kun kuolemanpelko iskee ja ettei henki kulje ja sydän hakkaa 1000 ja 100:taa..yritä miettiä jotain positiivista ja rauhoittua ja jos se ei auta,niin esim.ala vaikka tekemään ristikoita tai sitten kirjoita johonkin vihkoon sen hetkiset tuntemukset..noi on ainakin minulla auttanut :)ja muista,että sinä et ole tämän paniikkihäiriön kanssa yksin ja että et sinä kuole siihen tuntemukseen vaikka se voi tuntua siltä..Paljon voimia sinulle!*halirutistus*
- Karjalan heili
ollut yhtään parempi?Onko sulla lääkitys tuohon paniikkihäiriöön?Minulla vuosien ahdistuksen ja paniikin kokeneena tunnen suurta sympatiaa sinua kohtaan.Välillä tuntui,että minua kohdellaan luulosairaana,eikä mistään löytynyt apua.En pelkää kuolemaa-olen nähnyt kuolevan ihmisen seesteisen ilmeen,kuin valo olisi loistanut kasvoilta,mutta se tukehtumisen tunne paniikkikohtauksessa on kamala.En siis pelkää kuolemaa,pelkään sitä kipua,mikä minulla mahdollisesti on,ennenkuin kuolen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112742SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän201734Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621734Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2731623Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281281Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271149Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411072Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?941062RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022