36:n = kolmekymmentäkuusin
36:ta = kolmekymmentäkuusita
36:na = kolmekymmentäkuusina
36:ssa = kolmekymmentäkuusissa
36:een = kolmekymmentäkuusieen
20:n = kaksikymmentän
20:tä = kaksikymmentätä
20:nä = kaksikymmentänä
20:ssä = kaksikymmentässä
20:een = kaksikymmentäeen
360:n = kolmesataakuusikymmentän
360:llä = kolmesataakuusikymmentällä
360:lle = kolmesataakuusikymmentälle
Kuten näette, olen äärimmäisen fiksu teinipoju. Lisäksi pukeudun useimmiten business-tyyliin ja nautin suunnattomasti iskelmistä kuopsutellessani puutarhassa, sillä se on IHKUA se!
Jottei jäisi epäselväksi
ahvenanmaan ryssä
4
213
Vastaukset
- joka lähtöön
Sinä tosin olet vaan ärsyttävä pilkunviilaaja.
- vinkki..
Kuules poju, kannattaisi mennä aiemmin nukkumaan, että jaksaa sitten taas äidinkielentunnilla kuunnella opetusta.
- ahvenanmaankeisari
onks toi vitsi. Joo ja mä oon kuustoista. Vau. Miten vanha sä sitten oot? Kolmekymmentän..? Aika säälittävää istua koneen edessä koko ajan sen jälkeen kun pääsee töistä ja ettiä jotain juttuu konsolista ja morkata jonkun tyypin saittia joka selvästi on vitsi. Mä kysyin yhtä juttua ja sä rupeet riehumaan, onnee. Enkä mä edes saanu vastausta. Ihkuu.
- jee jee!
...ja panen suihketta kainaloon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691