Naapureista ei mitään haittaa eikä häiriötä? Joskus kuuluu pieni kolahdus tai kodinkunnostusääniä. Ihan normaalia kerrostaloasumista. Ei mitään valittamista. Osa naapureista tervehtii, osa ei. En oo huomannu, että kukaan kyyläis. Mä en välitä naapureista, mulla on oma elämä.
Kellään tällaista?
3
936
Vastaukset
- samanlaista
mutta joudun kyttäämään alakerran naapuria. Hän kun on himotupakoitsija. Hän on kyllä pajon pois, ja sen verran kyttäilen tietääkseni onko kotona. Jos ei ole, voin reilusti tuulettaa pitämällä parvekkeen ovea auki. Jos on kotona, on paras pitää parvekkeen ovi kiinni! Voi, kumpa hän muuttaisi pois! Ei ainakaan pahempaa naapuria tulisi. Saattaisi jopa olla tupakoimaton!
- assss
paitsi äänieristys on huono. Muija nukkuu olohuoneessa ja valittaa kun naapuri vetää vessan yöllä, se kuuluu. Aika hienot naapurit muuten, ei oikein mitään ongelmia. Olisikohan nämä kerrostalot joissa ei ole juuri lainkaan vuokralaisia hiljaisimpia? Meidän as. oy:ssä on melko vähän nuoriakin. Itse olen 50v.
- Rauhanrakastaja
Asuin maailman ihanimmassa taloyhtiössä kuusi vuotta. Rapussamme olimme ainoa lapsiperhe, kaikki muut vanhuksia. Kun muutimme asuntoon, vein ensi töikseni kaikkien postiluukkuun tiedotteen, että meillä on kaksi villiä poikaa ja saa tulla sanomaan, jos tömistely tai äänet häiritsevät.
Tervehdin aina kaikkia naapureita, pidin ovia auki ja kannoin kohdalle sattuesa mammojen ostoskasseja portaita ylös jo kädet olivat vapaina. Kutsuin kylään kahdesti vuodessa: joulun alla ja keväällä nuorimmaisen synttäreille. Kaikki aina tulivat.
Kukaan ei koskaan valittanut pojista, vaikka varmasti ääniä kuului vanhassa talossa. Ostimme omakotitalon kaksi vuotta sitten ja muutimme pois. Vieläkin pidän yhteyttä entisiin naapureihin ja ikävöin heitä välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862