Löytyykö kokemuksia D900:n ja muistikortin käytöstä. Itse ostin molemmat ja puhelin on ilmoittanut alusta asti "Ei sallittu" kun haluaa tallentaa kortille.
D900+muistikortti
6
1060
Vastaukset
- Samsung osaa
Alusta se kortti ensin, jolloin puhelin ottaa kortin käyttöön.
- ei niin onnellinen D900 omi...
Itselläni muistikortti toimi aluksi ilman ongelmia ja sitten vain yksi päivä puhelin ilmoitti muistikortilta tietoa hakiessa "ei sallittu". Käytin kortin tietokoneessa ja kaikki data oli tallessa, jonka jälkeen takaisin puhelimeen ja puhelin ilmoitti nyt "alustaa". Kortti taas tämän jälkeen tietsikkaan, jossa kaikki edelleen ok ja sitten takas puhelimeen, jossa taas "ei sallittu".
Maahantuoja kertoi, ettei (tietenkään) tälläistä vikaa ole puhelimissa todettu, mutta pyysi toimittamaan puhelimen huoltoon. Lupasin lahjoittaa puhelimen heille heti kun olen ostanut uuden puhelimen, eli siirryn takaisin Nokialaiseen tämän lyhyen syrjähypyn jälkeen.'
Niinhän sitä sanotaan, että moni kakku päältä kaunis..- Kingston ei
Eli näyttääpi olevan, ettei Kingstonin kortit pelaa Samsungissa, sen sijaan SanDiskit toimii
- D900
Mulla näyttää vielä tän muistikortti ongelman lisäksi että kameralla kun ottaa kuvaa niin se kuvaa väärinpäin (peilikuva). Videon kuvaa oikeinpäin.
- nikke888
joo eli sama juttu mulla, muistkorttina kingstonin giganen palikka ja välillä toimii välillä ei.. tarttee varmaan sit tollanen sandiski hommata jos se pelittäis paremmin. Kamera myös kääntyy väärinpäin kun kuvaa puhelin vaakatasossa, mistä lie johtuu. Alkaa pikkuhiljaa oleen vaihto nokialaiseen edessä..
- MUISTIKORTIT
nikke888 kirjoitti:
joo eli sama juttu mulla, muistkorttina kingstonin giganen palikka ja välillä toimii välillä ei.. tarttee varmaan sit tollanen sandiski hommata jos se pelittäis paremmin. Kamera myös kääntyy väärinpäin kun kuvaa puhelin vaakatasossa, mistä lie johtuu. Alkaa pikkuhiljaa oleen vaihto nokialaiseen edessä..
Eli jos ette usko, että Kingstonin muistikorttien kanssa on ongelmia, niin kysykää itse Samsungin tuesta:
http://www.samsung.com/fi/support/contactus/index.htm#
Eli kysymystä ongelmastanne tuonne -> saatte vastauksen muistikortin kelpaamattomuudesta ja suosituksen SanDiskiin vaihtamisesta -> kuitin ja sähköpostiviestin kanssa liikkeeseen vaihtamaan (jos ostitte muistikortin nimenomaan Samsungiin tai laitteen mukana).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693110Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."341982Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2801590Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1041554Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2611213Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261118Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin871101Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711040- 981023