tekemään niinkuin itse haluaa eikä vain aina olis kiinni vanhoissa sidonnaisuuksissa. Sitä sinä haluat. Ja se on ok.
Jos oppis
9
715
Vastaukset
- sanoa, että
me ei olla ikuisesti olemassa.
- ja sen vuoksi
toivon koko sydämeni pohjasta ainakin tässä omassa tapauksessani, että kumpikin meistä tajuamme sen. En ole koskaan aiemmin tuntenut näin ketään kohtaan, enkä varmasti tule ikinä tuntemaankaan mitään vastaavaa. Ja viimeistään nyt tiedän, missä minun paikkani on ja kenen viereen minä kuulun. Minä todella rakastan häntä ja luotan siihen, että kaikki kääntyy vielä hyvin. Samaa toivoisin teillekin; täytyy ottaa hetkestä kiinni eikä saa jättää kaikkea huomisen varaan.
- hyvää luettavaa
ja sen vuoksi kirjoitti:
toivon koko sydämeni pohjasta ainakin tässä omassa tapauksessani, että kumpikin meistä tajuamme sen. En ole koskaan aiemmin tuntenut näin ketään kohtaan, enkä varmasti tule ikinä tuntemaankaan mitään vastaavaa. Ja viimeistään nyt tiedän, missä minun paikkani on ja kenen viereen minä kuulun. Minä todella rakastan häntä ja luotan siihen, että kaikki kääntyy vielä hyvin. Samaa toivoisin teillekin; täytyy ottaa hetkestä kiinni eikä saa jättää kaikkea huomisen varaan.
ettei aina tarvii pettyä.
- .....
hyvää luettavaa kirjoitti:
ettei aina tarvii pettyä.
aio enkä halua tuottaa hänelle pettymystä, koska tiedän että hänkin on jo niitä kokenut. Enkä usko, että hänkään haluaa minulle tuottaa pettymystä ainakaan tahallisesti.
Luottamus häneen, se on ainoa mitä minulla tässä vaiheessa on mutta sen varassa aion myös pysyä kunnes saan jotain enemmän. - ei sitten ole
..... kirjoitti:
aio enkä halua tuottaa hänelle pettymystä, koska tiedän että hänkin on jo niitä kokenut. Enkä usko, että hänkään haluaa minulle tuottaa pettymystä ainakaan tahallisesti.
Luottamus häneen, se on ainoa mitä minulla tässä vaiheessa on mutta sen varassa aion myös pysyä kunnes saan jotain enemmän.mitään väliä, mut kai tiedät että hän on varautunut siihen ehkä että olet pettymys, siis puhut muista joihin olet tuntenut vetoa.... tai joiden kanssa oot ollut... mikä on pahinta mitä voi toiselle tehdä.
- tietää
ei sitten ole kirjoitti:
mitään väliä, mut kai tiedät että hän on varautunut siihen ehkä että olet pettymys, siis puhut muista joihin olet tuntenut vetoa.... tai joiden kanssa oot ollut... mikä on pahinta mitä voi toiselle tehdä.
kaiken jo minusta ja/tai olemattomasta menneisyydestäni suurinpiirtein ainakin. Ei minulla ole mitään syytä puhua hänelle kenestäkään muusta kuin siinä tapauksessa jos hän itse haluaa jotain tietää.
- hyvä niin......
tietää kirjoitti:
kaiken jo minusta ja/tai olemattomasta menneisyydestäni suurinpiirtein ainakin. Ei minulla ole mitään syytä puhua hänelle kenestäkään muusta kuin siinä tapauksessa jos hän itse haluaa jotain tietää.
yhteenkuuluvuuden tunne on siis olemassa. apuaa :)
- todistetusti
hyvä niin...... kirjoitti:
yhteenkuuluvuuden tunne on siis olemassa. apuaa :)
olemassa :)
- viihdonkin
Ohohh, aikaa kova txt. jospa sä olisit kiinni vanhoissa sidonnaisuuksissa?? Mä en edes muistaa mitään, tuskin se oli minulle, mutta kasva aikuseksi ja unohda
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935984
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764